Miten Poriin liittymisen ajajasta tulee Kartanonherra? Kysyn vaan.
Vastaukset 5
- E-Kokki-Verkkoranta
Poriin kuntaliitoksen ajamisesta en tiedä hänen kohdallaan, mutta ainakin ne Luvian naispäättäjät ovat kaikki omasta mielestään olleet ekana sanomassa Eurajoen olevan oikea suunta.
http://ls24.fi/uutiset/eurajoella-nahtiin-ensimmaista-kertaa-kartanonherran-ja-rouvan-haavalssi
En tiennytkään, että valittu on vieläkin vedon johtohenkilöitä. Luulin, että siellä puhaltaa tekevistä henkilöistä alkaen uudet tuulet. - vaaliuurnalla.tavataan
Se näyttää tuo takinkääntö olevan Luvialaispoliitikoille kovin helppoa , on sitten rastatukka tai klanipää . Mieluiten mennään sinne mistä voi jotain saalistaa oman lompakonkin lokeroihin , periaatteilla niin väliä . Oliskohan paikallinen herraseura LC tai vellinkeittäjät ehdottaneet ?
- Voi.nasu
Miten kehtaa.... tai mitä sitä ihmettelemään kunnia ja maine edellä sitä mennään.
- Kivaleikki
Ennen on leikkikenttänä ollut joillakin vain Luvia ja nyt se on koko suur-Eurajoki. Huvittavaahan tämä on:)
- Tykimies_evp
Todellinen aktiivi paikallisessa nuorisourheilussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459