Savonlinnan proresteja.
http://www.protestilista.com/?page=1&kaupunki=Savonlinna
Protestilista
7
939
Vastaukset
Onhan nuita rotestiloeta omiks tarppeiks:D:D
- Joosepin_poeka
Ej taijja ennee yrittämine käävä leeville tällä kylällä.
Tae jos leepä pöötään tullookii, nii tullooko leevän piäle voeta?
- YrittäjäSVL
Elinkeinoelämään kuuluu, että aina ei velallinen kykene maksamaan.
Usein on syynä, että velallinen ei saa omalta velalliseltaan maksuja tai tilaukset loppuvat. Yrittäjä tekee ilmaista tietoa, eikä saa omaa palkkaansa tms euron vertaakaan.
Mikähän n aloittajan idea kirjoitellessaan ? - carrot
Eipä Savonlinnassa yrittäjäksi kannata ryhtyä. Näivettyvä kyläpahanen. Enkä itse ryhtyisi yrittäjäksi suomessakaan, ennemmin suuntaisin viroon. Palkkatöissä suomessa nyt vielä voi jotain kai yrittää tehdä... jos saa hyvän diilin.
- huupertjuvalainen
Tommoset listat kynsittää vaan palleja, joutavaa yrittäjien kyttäämistä. Kyllä ne konkkaan menee jos on mennäkseen. Ostakaa palliraspeja vielä ovat pystyssä.
- sosteri
Auttaiskohan pallivaha?
- sgssln
huupertjuvalainen avohoitopotilas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183891Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892273Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1251714- 1571433
- 751431
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91014Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25651- 45648