Savonlinnan proresteja.
http://www.protestilista.com/?page=1&kaupunki=Savonlinna
Protestilista
7
889
Vastaukset
Onhan nuita rotestiloeta omiks tarppeiks:D:D
- Joosepin_poeka
Ej taijja ennee yrittämine käävä leeville tällä kylällä.
Tae jos leepä pöötään tullookii, nii tullooko leevän piäle voeta?
- YrittäjäSVL
Elinkeinoelämään kuuluu, että aina ei velallinen kykene maksamaan.
Usein on syynä, että velallinen ei saa omalta velalliseltaan maksuja tai tilaukset loppuvat. Yrittäjä tekee ilmaista tietoa, eikä saa omaa palkkaansa tms euron vertaakaan.
Mikähän n aloittajan idea kirjoitellessaan ? - carrot
Eipä Savonlinnassa yrittäjäksi kannata ryhtyä. Näivettyvä kyläpahanen. Enkä itse ryhtyisi yrittäjäksi suomessakaan, ennemmin suuntaisin viroon. Palkkatöissä suomessa nyt vielä voi jotain kai yrittää tehdä... jos saa hyvän diilin.
- huupertjuvalainen
Tommoset listat kynsittää vaan palleja, joutavaa yrittäjien kyttäämistä. Kyllä ne konkkaan menee jos on mennäkseen. Ostakaa palliraspeja vielä ovat pystyssä.
- sosteri
Auttaiskohan pallivaha?
- sgssln
huupertjuvalainen avohoitopotilas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747