enemmän jotta sinuun voi törmätä vähän useammin.
Liikuskelisit vähän
22
1296
Vastaukset
- Samaajattelinsusta
💕💕💕missä törmättiin
- einäy_
ei kyllä taas vähään aikaa ole näkynyt.
- Samaaajattelinsusta
Missä nyt nähtiin🤔
Missä päin N vai M??
- Sattuisikohdille
Nainen on ja seuraavalla kerralla tulee kummastuun.
- MiesM
Mikä teistä tekee eriparia?
Minä haluaisin törmätä erääseen naiseen Turussa - Nainenturusta
no millaiseen naiseen Turussa?
- kylläkyllä
Liikutaan liikutaan.
- Luettu
Mä luulin että täällä on joku jumppa ja muotojuttu, enkä meinannut lukea ollenkaan. Oonkohan mä nyt liikaa fiksoitunut palstajuttuihin.
Totta kyllä tuo, että kotona ei siihen unelmien prinssiin törmäile! - liikunkin
meillä taitaa vaan olla vähän eri ympyrät. :D
- ulkoilijana
Ensi viikolla tulee pakosta liikuttua kauempanakin. Kunhan aurinko paistaa niin pyörällä, mutta huomenna taitaa sataa.
- kolmenpisteenN
Liikun paljonkin...törmäily ei oo mun laji...
Neloselta Beck... - Y6ljFaKRTrI
Sitä yritän, että törmäisin sinuun useammin : )
- tosiasia
Mä teen tällä hetkellä niin paljo duunia etten paljon muuta arkikiireiltä ehdi.
- Y6ljFaKRTrI
Missäpäin minun pitäisi liikkua?
Tänään menin tossa keskustan läpi menevää tietä edestakaisin monta kertaa, en kyllä sua nähnyt :\- melkovarmaan
Voihan se olla että oli eri keskusta. Ei ole näkynyt nyt vilaustakaan.
- hölmöläistenhommaa
Miksi pitää yrittää törmätä sattumalta kun ihan voisi vaan sopia tapaamisen ;)
- Y6ljFaKRTrI
Romanttisempaa ;)
- hölmöläisetliikkeellä
ja pölömpää
- kys.mys
Minnepäin AP viesti lähtee?
- näsäirma
Viime aikoina olen kulkenut 40 kilometrin matkaa edestakaisin, janyt eilen kuljin 350 kilometriä, joko riittää vai joko liikun liikaa ? =)
- joskustulevaisuudessa
Ei nyt odotetakaan että törmättäisiin tuttuun ihmiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691