EU on meidän kaikkien ystävä.

öööhörrrrps

5

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän on Persu-kommunisti ja huijaa tyhmää jätkää.
      Jätkä puhuu paskaa ja syyttää suomen kommunisti hallinnon töitä EU;n
      syyksi, kuten kunnon lude tekee... Eikö se ole Loogistakin ?

      Jos jätkä jakaa rahaa räkäposkella ja huutelee Teille, että vaikka pakolainen vie
      rahaa tai se ostelee kunnan toimistoon kuulakyniä räkäposkella ja huutelee, että
      kunnan kuulakynät maksaa... Sitten se niin kuin muuttuu EU:n syyksi.

      Vitt** Löisin lät**** Maksa ihmisille se vähimmäis sosiaaliturva, jonka EU
      velvoittaa jo ihan yksinkertaisesti siksi, kun muut EU:maat tekevät samoin
      samalla kaavalla.... Kyttää sitten vaikka ruotsin rajaa kuinka suurella porukalla
      tahdot, mutta ensin mulk** Maksat sen minkä EU velvoittaa ihmisille.
      Osta niitä pommikoneita miina laivaa sen jälkeen kuin tahdot. Mutta ensin
      pitää maksaa sen minkä EU velvoittaa. YK joustaa myös jos on noin tiukkaa.


      Pakolaisia ei tarvitse ruokkia jos sen jälkeen ei ole rahaa on varmasti myös
      Euroopan unionin ohje. Kerjää EU:lta rahaa sitten sano niille Euroopan
      parlamentissa, että Suomessa ei ole rahaa Terveydenhuoltoon ja minimi -
      sosiaaliturvaan ja ihmisiä on kadulla SANO SE NIILLE JA KATSOTAAN,
      MITÄ SITTEN SANOTAAN. Euroopan unioni on vastuussa ihmisistä ja
      eurooppalaisista ihmisistä... SANO SE Brysselin tai Eu parlamentin
      istunnossa huuda se niille, Älä juo siellä hienosti kahvia ja naureskele,
      vaan valita siellä, niin kuin valitat ihmisille täällä.

      Kyllä Euroopan unionissa lasketaan mihin on varaa ja mihin ei ja antaa
      vaatimukset sen mukaan. Toivon totisesti EU:lle omaa valtionvarainministeriä.
      Päästää noista persu-kommunisti panettelijoista ja voidaan sano sitten
      taas yhdelle asialle, että hastala vista mulk***

      • turpa.kiinni.räyhis

        Taas kännissä kirjoittelet? Aika maanista sulla toi näppiksen hakkaaminen. Olet sitä mitä puhut. Paskaa.

        TIRSK!


      • hehehehehee

        Miten persu on kommunisti? Osaatko perustella?


      • älyäläjätä

        Liittovaltio kannattaa EU politiikkaa jossa sen
        alkuperäinen EU eliitti edustaja siirsi 1.1 miljardia
        euroa keski Amerikan, Luxemburgin ja Afrikan vero taivaisiin.
        Ei kirjanpitoa tapauksesta.
        EU politrukkien tapa hoitaa taloutta?


    • älyäläjätä

      Joo on se EU Loosi sellainen ystävä että
      pahempaa sortajaa ei löydy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe