Myös tavallisten kansalaisten....
http://toimikankaanniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/167803-eu-ja-euro-suuret-lupaukset-ja-isot-pettymykset
EU on meidän kaikkien ystävä.
5
176
Vastaukset
Sehän on Persu-kommunisti ja huijaa tyhmää jätkää.
Jätkä puhuu paskaa ja syyttää suomen kommunisti hallinnon töitä EU;n
syyksi, kuten kunnon lude tekee... Eikö se ole Loogistakin ?
Jos jätkä jakaa rahaa räkäposkella ja huutelee Teille, että vaikka pakolainen vie
rahaa tai se ostelee kunnan toimistoon kuulakyniä räkäposkella ja huutelee, että
kunnan kuulakynät maksaa... Sitten se niin kuin muuttuu EU:n syyksi.
Vitt** Löisin lät**** Maksa ihmisille se vähimmäis sosiaaliturva, jonka EU
velvoittaa jo ihan yksinkertaisesti siksi, kun muut EU:maat tekevät samoin
samalla kaavalla.... Kyttää sitten vaikka ruotsin rajaa kuinka suurella porukalla
tahdot, mutta ensin mulk** Maksat sen minkä EU velvoittaa ihmisille.
Osta niitä pommikoneita miina laivaa sen jälkeen kuin tahdot. Mutta ensin
pitää maksaa sen minkä EU velvoittaa. YK joustaa myös jos on noin tiukkaa.
Pakolaisia ei tarvitse ruokkia jos sen jälkeen ei ole rahaa on varmasti myös
Euroopan unionin ohje. Kerjää EU:lta rahaa sitten sano niille Euroopan
parlamentissa, että Suomessa ei ole rahaa Terveydenhuoltoon ja minimi -
sosiaaliturvaan ja ihmisiä on kadulla SANO SE NIILLE JA KATSOTAAN,
MITÄ SITTEN SANOTAAN. Euroopan unioni on vastuussa ihmisistä ja
eurooppalaisista ihmisistä... SANO SE Brysselin tai Eu parlamentin
istunnossa huuda se niille, Älä juo siellä hienosti kahvia ja naureskele,
vaan valita siellä, niin kuin valitat ihmisille täällä.
Kyllä Euroopan unionissa lasketaan mihin on varaa ja mihin ei ja antaa
vaatimukset sen mukaan. Toivon totisesti EU:lle omaa valtionvarainministeriä.
Päästää noista persu-kommunisti panettelijoista ja voidaan sano sitten
taas yhdelle asialle, että hastala vista mulk***- turpa.kiinni.räyhis
Taas kännissä kirjoittelet? Aika maanista sulla toi näppiksen hakkaaminen. Olet sitä mitä puhut. Paskaa.
TIRSK! - hehehehehee
Miten persu on kommunisti? Osaatko perustella?
- älyäläjätä
Liittovaltio kannattaa EU politiikkaa jossa sen
alkuperäinen EU eliitti edustaja siirsi 1.1 miljardia
euroa keski Amerikan, Luxemburgin ja Afrikan vero taivaisiin.
Ei kirjanpitoa tapauksesta.
EU politrukkien tapa hoitaa taloutta?
- älyäläjätä
Joo on se EU Loosi sellainen ystävä että
pahempaa sortajaa ei löydy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437