Miksi suutut minulle niin helposti?

yleinenkysymys

Oikeastaan aika moni suuttuu minulle helposti. Yksikin kerran sanoi että sen tekee välillä mieli lyödä minua.

2

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt pinnainenko?

• Knainen

Kiusaat mua kaikin tavoin
      Tahtoisin vain olla avoin
      Mä kuuluisin sun sydämmeen
      Välitä en ylitöistä
      Kysele en niistä öistä
      Kun jäin yksin huoneeseen

Suuttumaan et sä mua saa
      Suuttumaan et saa mua milloinkaan (x4)

-Janne Hurme-

Tuli tosta aloituksesta mieleen tappelut lapsena mun pikkusisaren kanssa! Meillä oli ikävuosia kun nahisteltiin vähän jatkuvasti ja silloin oli vakio että ensin leikitään ja on kivaa ja sitten tapellaan! Alta kouluiän oltiin ihan pahimpia.

Joskus toisella oli huono päivä ja kaikki ketutti niin sitten tökki sitä sisarustaan. Jonka jälkeen jo purtiin, tukistettiin ja raavittiin toisiamme.

Irti meitä ei siinä 5 ja 3 ikävuoden kieppeillä meinattu toisistamme saada sitten millään. Jos vanhemmat tuli väliin. Sanottiin et molemmat toi alotti josta seurasi uusi paini

Ala-asteelle kun siirryin aloin itse saamaan erilaista ymmärrystä asioihin ja pikkusisareni käydessä päälle mä jo väistyin muualle enkä lähtenyt enää painiin sen kanssa

12 vuotiaana kun meille tuli tappelu se teki herätyskello, lautas, kaukosäädin iskuja ja mä väistelin niitä ja häippäsin kotoa meneen. Haukkuen ovella sen hulluks ja sanoin et muutan pois kotoo kun ei täällä voi asuu

Nykyisin kun nähdään harvemmin niin ollaan oltu sovussa vuosia mutta jos se jonka kanssa veemäisin tapella on aina se sisar koska se tietää pisimmältä aikaa mistä narusta vetäistä että piuhat palaa

Lapsena nahistelimme mm. Sängyn seinäpaikasta. Potkimme hetken toisiamme jalkoihin kunnes väsyimme ja nukahdimme. Ja oon varma että kumpikin nukkuu nykyään mieluummin siellä reunassa

Sisaruksissa on se hyvä puoli että oppii jakamaan ja hyväksymään sen että joutuu joskus luopuun jostain mitä olisi halunnut ja antaan sen tolle sisarukselle. Oppi antaan ja pyytään anteeksi jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      188
      907
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe