Terska paljaana

Aamullaseisoo

Onko muillakin terska aina paljaana aamulla herätessä? Itselläni käy niin, että esinahka on yöllisten seisokkien aikana mennyt terskan taakse ja jäänyt sinne. Kuinka yleistä tämä on? Ja pitäisikö esinahka jättää siihen mihin se on jäänyt vai vetää takas terskan päälle?

39

5225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulta on esinahka tyystin leikattu pitkän tulehduksen jäljiltä. Terska oli ennen limakalvon peittämä, nykyisin ihon. Lääkäri kertoi muutoksesta etukäteen. Voinet tehdä, niin kuin miellyttävimmäksi näet.

      • Nahaton

        Samoin,siitä jo tosin n.51
        vuotta😁,olen ollut tyytyväinen,
        joten ei apuja tohon ongelmaan...


    • SalainenMoka

      Terve olet , kun olin 13-v. vedin seisovan kaluni esinahan taakse haluten tietää mitä siellä alla / takana on. Sattui niin ettei ollut koskaan ennen. Nahka jäi jumiin taakse n.30-36h ajaksi , En voinut mennä kouluun , syytin äkillistä vatsatautia etukumarassa kävelyyni. Nahka venyi ja sain sen säädylliseen asentoon. Seisova elin ei päästä esinahkaa takaisin, pissiminenkään ei ollut onnistua.

      • Moood

        Venykö esari paljonki, pysyykö enää terskan päällä?


    • Tj74vm

      Paljas terskainen muna kiihottava...jos vielä kookas löysänäkin.....sellaista ihana suukotella,nuolla ja imeä juhla kuntoon..siinä pillu kostuu nopsaan..

      • Takanaonjapysyy

        Niin minäkin miehenä ajattelen.


      • Nahaton

        Hesassa olisi suukoteltavaa ja imettävää... ei tosin mikään kookas,ilm. aika normi


      • Nahaton
        Nahaton kirjoitti:

        Hesassa olisi suukoteltavaa ja imettävää... ei tosin mikään kookas,ilm. aika normi

        Vastapalveluksena toki lipittäisin mielelläni pimppaasi -vaikka 'lelun' kanssa😉oon vm65


    • Ainutnainen

      Mun pojillani on muna kovana kun ne nousevat yläs ja käyvät aamu kusella. Pojat ovat 14 ja 16 vanhoja miehen alkuja. Heidän isä on täysin samanlainen eli alaste ovat pojat meillä. Ukki tuli kylään meille ja silläkin täysin sama tapa kuin sen pojalla ja pojan pojilla. Pojat 14. 16. 38 ja ukki 68 kaikilla muna kovana ja minä ainut nainen paikalla.

      • Tanassa

        Sullahan on sitten mieleistä? katsottavaa heti aamusta ; ) Oletkos ukin munaa päässyt kokeilemaanjin?


      • Ainutnainen

        Toki olen päässyt. Otin mieheni yöpöydän laatikosta ensin kondomin, koska olen kuullut vanhoissa munissa olevan salmonellaa. Lasten mentyä kouluun ja mieskin töissä, pääsin ukin heijaria erättelemään. Olikin melkoinen yllätys kun pappa sai salkonsa pystyyn. Mieheni penis on toki kookas, mutta tämä oli vielä suurempi. Kondomi, joka on miehelleni sopiva jäi isällään melkein puolitankoon.
        Imin sitä tosi kiihkeästi, ryppyisistä pakaroistaan puristellen. Ukki vaan tuhisi nenäkarvat täristen. Laskin housuni ja pyllistin papparaiselle pöydällä maaten. Vaari työnsi kankensa minuun ja se sattui niin vietävästi. Painoi koko kullinsa minuun, sattui ja samalla teki hyvää. Hetken nestori takoi pimppiäni ja hirnahti kuin hevonen losauttaen spermaa kondomiin. Pieraisi vielä kuplivan pärinän samalla, laukesi siis molemmista alapään aukoista. Sanoi sitten, kiitos mummi ja pyysi kahvia. Köpötteli pöydän toiselle puolelle, silloin huomasin ripulia livahtaneen kurttuisille reisille ja pohkeille.
        Nousin pöydältä, nostin housuni ja pimppiini sattui edelleen. Kakan haju nenässäni menin keittämään kahvia. Ukki veti kondomia pieneksi valahtaneesta mummintakojasta, harmaat oli paapalla häpykarvat ja harvat.


    • ikämies123

      Minulla terska jäi jatkuvasti paljaaksi n.14 vuotiaana,ei mitään haittoja. Näyttävämpi ei ole haitta.

    • Poika16v

      Terska on puoliksi näkyvissä jos on aamuseisokki siittä sitten luiskahtaa kokonaan terskan taakse kun alkaa runkkaamaan tais jos olen tyttöystävän kanssa ollut yö kylässä niin silloin on helpolla aamulla seisokki päällä mutta ei oikein voida aamulla panna kun vanhemmat kotona voivat kuulla ääniä

    • eivarmaanhaitallista

      Itel repes irti jo kymmenen vuotta sitten kun jäi farkun vetskarin väliin.

    • jymppi

      terska paljaana10 vuotta

    • Aamullapaljasta

      Aamulla terska aina paljaana. Vedän esarin kyllä takas terskan päälle. Välillä käy kyllä niin, että esari itestää päivälläkin rullaantuu taakse. Olen miettinyt, että antas olla kokoaja terska paljaana, mutta tuntuu vaan niin oudolle.

    • Tattisauva

      Itselläni on esari periaattessa kokoajan terskan takana. Ei oo leikattu ja sit taas toisaalta on hyvinkin venyvä esari, että pystyy runkata vetäen koko nahan eteen.

      En oo tuon antanut lainkaan haitata ja onpa jopa tullut kehuja tatista kun on esillä muutenkin kuin kovana.

      • Aamullapaljasta

        Saatko kuitenki esinahkan halutessa pysymään terskan päällä? Vai valuuko se itsestään terskan päältä pois? Itelläki on nahkaa iha sopivasti, että saan vedettyä kokonaan terskan päälle. Mutta se ei vaan siinä kauaa itsestään pysy...


      • Tattisauva
        Aamullapaljasta kirjoitti:

        Saatko kuitenki esinahkan halutessa pysymään terskan päällä? Vai valuuko se itsestään terskan päältä pois? Itelläki on nahkaa iha sopivasti, että saan vedettyä kokonaan terskan päälle. Mutta se ei vaan siinä kauaa itsestään pysy...

        Jos aivan velttona, eli pienenä niin silloin pysyy terskan päällä, mut ei tarvitse paljoakaan turvota kun alkaa hitaasti vetäytyä pois päältä. Silleen reilummin turvonneena ei pysy lainkaan päällä.


      • Tattisauva
        Aamullapaljasta kirjoitti:

        Saatko kuitenki esinahkan halutessa pysymään terskan päällä? Vai valuuko se itsestään terskan päältä pois? Itelläki on nahkaa iha sopivasti, että saan vedettyä kokonaan terskan päälle. Mutta se ei vaan siinä kauaa itsestään pysy...

        Periaatteessa, tälläkin hetkellä vaikka ei turvonneena, niin terska siis kokoajan esillä. Liekö sitten se, et on ollut jo kauan niin, niin tunto ehkä jotenkin kärsinyt nupissa


      • Aamullapaljasta

        Sama juttu, vähänki jos turpoo nii esinahka rullaantuu pois. Itellä jää se tavallaan vähän rulalle toho terskan taakse. Jos ihan löysänä nii esinahka voi hetken pysyä päällä tiukoissa boksereissa, mutta jossain vaiheessa tunteen kun esari alkaa rullantuun pois.

        Esinahan rullaantumista on alkanut tapahtumaan pikkuhiljaa tässä puolen vuoden aikana. Onkohan esinahka vaan jotenki löystynyt?


      • ainapaljasta

        Mullakin on terska aikalailla paljaana ja seisoessa täysin. Itse tykkään siitä. Kyllä mulle kelpaa peitellympikin kunhan on seisova ja kova.


    • Kollikissa

      Seisokissa näkyy vähän terskaa, jos ei esarii vedä taakse. Yhteissaunoissa vedän aina esarin taakse, niin naiset näkee paremmin ison kullini terskan. Arvaa saanko kiimaisia katseita.

    • Nakupoika

      Mullakin on terska paljaana ja tahallani kiusaan vaimoani aamullla. Kuljeskelen alasti tai vain paita päälläni. Ja käyn hakemassa aamu lehden AINA munasillani. Ja välillä saan meidän pojankin mukaani ja sekin on muna paljaana. Et sitten peittele katos sun isästäsi mallia. Ja vaimoani vituttaa kun opetan pojallemme itsensä paljastelua. Mutta musta on hauskaa kun ukot ovat kateellisia ja heidän vaimot vahtivat silmä kovana minua. Ja tietysti kun olen saanut poikani houkuteltua mukaani.

    • kkxnndnzndmn

      Kyllähän se päällä kannattaa pitää jos kerra pysyy. Säilyy tunto parempana. Itsellä leikattu ja 30 ikävuoteen siitä oli periaatteessa vaan hyötyä. Mutta 40v paikkeilla heikentynyt tunto on alkanut olemaan aika iso ongelma. Ja luultavasti se tosta vielä heikkeneekin.

    • Anonyymi

      Aina paljaan.

    • Anonyymi

      Anna olla siinä mihin se asettuu.
      Minusta paljas terska on vähän kiihottavampi kuin esinahalla peitelty.
      Pitkä esinahka taitaa olla vähän yleisempi.
      Vähän vaivautunut olo kun ei tiedä onko tyypillä kunnon stondis kun teskaa ei kunnolla näy, ja sellaisesta saa hieman epäsiistimmän ajatuksen (mitä sieltä alta löytyy)

      N 42

    • Anonyymi

      Puoliksi paljaana koko ajan ja seisoessa terska on täysin paljaana. Aivan pakkasilla esari peittää koko terskan.

    • Anonyymi

      Minun miehellä on paljas terska löysänäkin. Luulin häntä pitkään ympärileikatuksi. Olin niin "kaino" etten kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Mutta kerran lemmiskelyn jälkeen rupesimme puhumaan niitä näitä seksiasiosta. Silloin kysyin milloin häneltä on esinahka leikattu. Hän vastasi ettei ole ympärileikattu, vaan että hänellä on vain tapana pitää nahkaa takana. Kertoi että murrosiässä nahka oli alkanut vetäytyä terskan taakse ja hän on siitä asti pitänyt terskaa paljaana.

      • Anonyymi

        Joskus hänellä tosin terska voi vetäytyä osittain esinahan alle. Esim kylmällä säällä esari nousee terskan reunan päälle. Silloin hänen kalunsa muistuttaa tammen terhoa :D


    • Anonyymi

      Kun saunon yhteissaunoissa naisten kanssa, niin aina vedän esinahan taakse ja jos vaan on naisia näkemässä kulliani, niin vielä puolikovana heijarina on noin 17 senttinen. Seisokissa onkin jo 20 senttinen. Etenkin nuoria naisia tuntuu kiinnostavan paljon ja kerran jopa toisilleen huokailivat näkyä.

    • Anonyymi

      Esari aina terskan päällä. Tosin nyt vetelen sitä ees taas. Kiimalima valuu ja liukastaa kivasti

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan melkein joka ukko piti terskan paljaana saunassa ja muualla missä oltiin munasillaan. Nykyään ei sitä tapaa enää paljon näe.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Aikanaan asustelin tanssilavan lähellä ja niin myös tietysti naapurini. Naapurin muorilla oli hyvät näkymät tanssilavan suuntaan ja kiikarilla katseli kenellä oli minkäkin näköinen kun miehet kävivät kusella aidan kupeessa. Tuppimunaksi nimitteli esinahkaa päällä pitäviä. Isälläni oli myös tapana pitää aina esinahkaa takana kunnes 80 vuotta alkoi lähestyä, eikä enää tainnut sovinnolla niin pysyä.

        Enimmäkseen minullakin melkein itsestään (pehmeänäkin) esinahka menee taakse ja annan niin olla. Aikanaan kun olin sairaalassa vuoteenomana (erektiota ei silloin ollut pariin viikkoon), hoitajaa vähän häiritsi terskan näkyminen ja meinasi vetaista esinahan terskan suojaksi. Ilmeisesti siis ei kovin yleistä sellainen nykyjään, luulisi hoitsun olevan useammankin mulkun nähnyt...


    • Anonyymi

      Mä pyydän joskus kundikaveria pitämään sen esinahan takana kun se on kivan näköistä vaik ei meil paljoo seksiä vielä ookkaan. Ei sillä meinaa se aina pysyä takana mut sit liikuttelen sitä esinahkaa ja sillä alkaa seisoo eikä oo vaikee arvaa et siltä tulee aika nopeesti spermaa. Muuten se haluis kyl pitää esinahan siinä munan päällä ettei kiihotu liikaa tai hankaa, en oikeen tiiä. Onneks ei oo tytöillä esinahkaa, tai jos olis niin pitäsin sen kyl varmaan aina päällä ainakin normaalisti paitsi seksissä vois olla paljaana.

    • Anonyymi

      74v .Minua jäi esinahka terskan taakse n.13-14 vuotiaana ja on sieä pysynyt jaykuvasti. Ei ole out minkäänlaista haittaa..

    • Anonyymi

      n. 7-vuotiaana rupesin vetämään esinahkaa pois terskan päältä, ensimmäisillä kerroilla se tuntu aika tiukalta, mutta sen jälkeen se on liukunu hienosti.. tietääkseni se on ihan normaalia että se liukuu taakse kokonaan pois terskan päältä

    • Anonyymi

      70 minulla aina tersa aina paljaana- Ei mtään haittoja päinvastoin,joskus uimahallissa pitkiä katseita.

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe