Neljä naista syytteeseen

Neljä naista saa syytteen Tomi Metsäkedon herjaamisesta (törkeät kunnianloukkaukset). Ja niinkuin täälläkin rusikoitiin ja haukuttiin Tomi pystyyn. Ehkäpä se juttu ei ollutkaan ihan niinkuin juoruämmt halusivat asiat olevan.

Juttu vipattu Etlarista.

Hyvä juttu, että vihdoinkin joku oikea julkimo vie törkeät herjat raastupaan. Hyvä Tomi!

52

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syytonkinsyyttäjissä

      Olen samaa mieltä.

    • solicitor

      Onkohan televisiosta tuttu juontaja yksi heistä...

      • kunmuutenkinvaikeaa

        Tiedän ketä tarkoitat. Kyllä se pian sen instassaan itkee.


      • Jos on, niin eikös sille eukolle pitäisi antaa potkut tai vähintäänkin pistää hyllylle telkkarihommista. Annettiinhan Tomillekin kenkää, vaikkei sitä mistään virallinen syyttäjä ole syyttänytkään.


      • kuinkahankäy
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jos on, niin eikös sille eukolle pitäisi antaa potkut tai vähintäänkin pistää hyllylle telkkarihommista. Annettiinhan Tomillekin kenkää, vaikkei sitä mistään virallinen syyttäjä ole syyttänytkään.

        Ilman muuta pitäisi. Oli niin varma syytöksissään.


    • inhokki

      Sanokaa reilusti vaan Maria Veitola. Toivon, että on syytettyjen joukossa.

    • elämäpilalla

      Ihan oikein on että naiset päätyvät raastupaan vastaamaan sanoistaan....ei kenenkään mainetta saa mennä pilaamaan julkisesti,asianomainen joutuu siitä moninaisiin kärsimyksiin.Toivottavasti myös saisivat kunnon rangaistuksen koska ihan tahallaan Metsäkedon mainetta halusivat pilata...hyi hyi...missä on sisäinen sivistys,sitä ei koulussa opita...näköjään.

      • tuskientyö

        Lesboilla on vimmattu halu haukkua miehiä. Jos esim. osaston lääkäri tai psykologi on mies ja osastoa hallitsee lesbo niin hyvällä syyllä voimme puhua sairaasta työyhteisöstä. Toiset kääntyvät hallitsevan lesbon myötäilijöiksi ja kaaos on valmis.


      • Asiassa-monta-puolta

        Eiköhän tämä hemmo ole itse maineensa pilannut.
        Kysehän on vain tasoeroista,tuskin se ketään on sentään raskannut , mutta käyttäytynyt öykkärimäisesti ja iljettävästi kyllä.
        Eri asia on miten paljon tältä pelleltä on lupa kuvatunlaista käytöstä kestää.
        Fiksumminkin olis naiset voineet asian hoitaa , joukkohysteria ei ikinä saa mitään asiallista aikaiseksi.
        Tietysti on herkempiä ja kokemattomampia yksilöitä, jotka ei tälläistä känniääliö tapausta kykene sietämään- miksi pitäisi?


    • PopcornitTulille

      Aika tehokkaasti on saatu suitsittua kaikki kriittiset kommentit herrasta itsestään. Se kai oli tarkoituskin, kun rikosilmoituksia lähdettiin tekemään? Täälläkin näemmä vain puolustelijat uskaltavat kommentoimaan. Mielenkiinnolla seuraan miten käy. Keiden nilkkoihin pilkka lopulta osuu? It's not over until the fat lady sings!

      • Yazkan

        Juuri niin. Maria on ihana.


    • Naisten.kähmijä

      Jaa-a...ei savua ilman tulta. Entäs jos Tomi Metsäketo onkin syyllinen?

      • suosio.nousee

        Käy kuten Jari Sillanpäälle :))))


      • Samaan.koneeseen

        Eli pakenee Bangkokin vapaaseen ilmapiiriin. Siellä riittää metaa ja ahdisteltavia naisia sekä miehiä.


    • Lotjonen

      Ihan hyvä, että Tomi vie asian eteenpäin. Kyllä somessakin pitää olla rajat ja käyttäytymissäännöt. Aika paljon on Tomi joutunut kärsimään ammatillisesti.

      • Voi.kyynel

        Niin, ei kannata ahdistella naisia, menee maine ja työ.


    • malttiunohtui

      Tälläkin palstalla meuhkanneet ja Tomin ennakkoon tuominneet ovat pelko pehvassa nyt hiiren hiljaa...

    • fghgfhfgh

      RailiSontanen esiintyy taas asiantuntijana vaikka ei tiedä asiasta enempää kuin kukaan muukaan. Häpeisit!

      • Johan sitä taas riemastuttiin. Miten niin asiantuntijana? Asiastahan uutisoitiin likimain kaikissa valtakunnan medioissa. Sitä oppii paljon, kun lukee muutakin roskalehtiä.


    • Tissinpuristaja

      Femakot hiljaa. Ahdistelu on jokamiehenoikeus.

      • Fkielwndjj

        Et ole tainnut saada tissiä lapsena eikä isonakaan...


    • AsiaPilhakasta

      D`asiaa Argentosta tai Kiinasta, aivan sama...

    • Mielenkiintoista69

      Jenkeissäkö ei ilmeisesti kannata vetää ketään oikeuteen kunnianloukkauksesta, koska oikeudessa sitten kaivellaan kaikenlaisia enemmän tai vähemmän tosia salaisuuksia esiin menneisyydestä ja koko oikeudenkäynti on aikamoista loanheittoa? Mites asia menee täällä Suomessa? Käsitelläänkö käräjillä ollenkaan kunniansa menettäneen tekemisiä? Jotenkinhan syytettyjen pitää saada itseään puolustaa. Jos mitään epämääräistä ei ole tapahtunut, kunniaa on loukattu, mutta jos jotain on tapahtunut, syytetyt eivät ole loukanneet kunniaa? Onko oikeusoppineita paikalla vääntämään rautalangasta? Kuinkahan tässä vielä käy?

      • Suomessa pitää tehdä rikosilmoitus/tutkintapyyntö ja silloin vasta käsitellään ja silloinkin, jos yleinen syyttäjä päättää syyttää. Nämä naisethan eivät ole tehneet (kait?) Tomista tutkintapyyntöä poliisille. Ei silloin Tomia syytetä/tuomita mistään ja hänen asioitaan ei pengota, kuin siltä osin, mitä kuulustelupöytäkirjassa on mainittu tai koskee syytettyjen kuulusteluissa kerrontaa.


      • Kysynpähän_vaan
        RailiSuominen kirjoitti:

        Suomessa pitää tehdä rikosilmoitus/tutkintapyyntö ja silloin vasta käsitellään ja silloinkin, jos yleinen syyttäjä päättää syyttää. Nämä naisethan eivät ole tehneet (kait?) Tomista tutkintapyyntöä poliisille. Ei silloin Tomia syytetä/tuomita mistään ja hänen asioitaan ei pengota, kuin siltä osin, mitä kuulustelupöytäkirjassa on mainittu tai koskee syytettyjen kuulusteluissa kerrontaa.

        Oletko Raili oikeusoppinut?


      • seontietotaitoa
        Kysynpähän_vaan kirjoitti:

        Oletko Raili oikeusoppinut?

        Sivistynyt henkilö tietää nuo asiat lukemalla muutakin kuin Seiskaa ja juorupalstaa.


      • Kysynpähän_vaan

        Onko Raili sivistynyt henkilö?


    • Ans-kattoo

      Täähän on ton törkimyksen kosto.
      Hyvä, että juttu katsotaan loppuun asti.
      Vaikeus on siinä, että näissä jutuissa on yleensä sana sanaa vasten.
      Eiköhän ton operettisankarin ole myös todistettava itsensä syyttömäksi herjoihin

      • nettimuistaa

        Sieltä ne naikkosten syytökset löytyy facen sivuilta.


      • veria
        nettimuistaa kirjoitti:

        Sieltä ne naikkosten syytökset löytyy facen sivuilta.

        Onko siellä se nikki "yazkanbabe"?


      • enpä.usko

        Eihän Tomin tarvitse itseään todistaa syyttömäksi, hänhän ei ole syytettynä. Nämä naiset sen sijaan olevat, eräskin kaverinsa puolesta, sermin takaa. Ja naama sata varmaan tulee esiin. Kaveri kiittää ja kuittaa.


    • railillahousutmärkänä

      "Ehkäpä se juttu ei ollutkaan ihan niinkuin juoruämmt halusivat asiat olevan."

      Saa nähdä mitä kaikkea tulee esiin, kun syytetyt pääsevät kertomaan oman puolensa asiasta.

      • Johan syytetyt ovat päässeet kertomaan oman puolustuksensa. Eipä näyttänyt nappiin menevän, koska syyttäjä ei tykännyt naisten kertomasta.


    • Hyssyttely

      Raili ja Railin äitikin opettavat: Jos joku ahdistelee, eikä hänestä ole mitään hyvää sanottavaa, täytyy pitää suu kiinni.

      • Tissinpuristelija

        Tai ”ihan hyvä poika se Tomi on, pojat nyt vaan aina ovat poikia.”


    • esmes

      Sääliksi käy, jos todella on niin, että nämä käräjille haastetut kirjoittelijat eivät olleet koskaan edes nähneet Metsäketoa, vaan yllytettyinä postailivat lämpimikseen toisen tai viidennen käden juoruja tosiasioina eteenpäin. Malliesimerkki siitä, mitä netissä ei kannata tehdä.

    • Uhhuhuhuhuh

      Miksi tää Raili aina nii hanakasti tuomitsee naiset? Millä perusteella uskoo Tomin puhuvan totta? Olisko vaan kolmannen tai neljännen käden tieto vaan Railillakin?

      • raiskaajaksisyytelty

        Saman voi kysyä toisin päin. Miksi uskot, että näiden naisten puheet ovat totta? Ei pitäisi somessa avata suutaan sen halun nälvimiseen ollessa kyseessä.


      • Miten niin tuomitsen naiset? Nythän sä valehtelet niin, että nenäsi kasvaa nopeammin, kuin Pinokkiolla.

        Olen aina puolustanut juuri niitä, ketkä ovat joutuneet kohtuuttoman herjan ja valehtelun kohteeksi. Naisista mainittakoon Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti, Jasmin Mäntylä, BB-Janita, Sara Sieppi jne. jne..... lukuisa joukko muita naisia.

        Vaikka en pidäkään noiden joidenkin julkimoiden elämäntavasta ja -arvoista, niin se ei tarkoita suinkaan sitä, että hyväksyisin kaiken paskan mitä niistä kirjoitetaan ja siksipä olen teidän mielestänne röyhkeästi puolustanut heitä (en siis heidän tekemisiään) herjoilta.


      • raiskaajaksisyytelty kirjoitti:

        Saman voi kysyä toisin päin. Miksi uskot, että näiden naisten puheet ovat totta? Ei pitäisi somessa avata suutaan sen halun nälvimiseen ollessa kyseessä.

        Oikeesti siinä mahtaa tuomari pudistella päätään, kun kuuntelee niiden naisten selityksiä. Ne ovat olleet tyyliin, mä olin kuullut.... mun tuttu kertoi..... mä luulin..... mä uskoin, että on totta, kun se ja se kertoi.....mä luotin....

        Noinhan ne juoruakat selostelee tekojaan, kun joutuvat vastaamaaan sanomisistaan. Toivottavasti tuomari on oikeudenmukainen ja rysäyttää kunnon tuomiot (naisillehan annettiin mahdollisuus sopia Metsäkedon kanssa, mutta se ei heille kelvannut). No hoviinhan nuo juoruakat valittaa kuitenkin, jos on vaan rahaa millä mällätä.

        Kyllä se varmaankin on totta, että Tomi Metsäketo on tuntenut olevansa lainsuojaton, kun tuollainen juoruakkalauma on jahdannut häntä (Veitola etunenässä). Ihan oikeesti toivon kunnon rapsuja noille. Onhan sen tuomarinkin osattava arvioida, että jos neljä akkaa on noin päälle käyviä, niin mitä tarkoittaa kun samanlaisia otuksia ryntää "iholle" 54 tuhatta.


      • rasiskaajaksisyytelty
        RailiSuominen kirjoitti:

        Oikeesti siinä mahtaa tuomari pudistella päätään, kun kuuntelee niiden naisten selityksiä. Ne ovat olleet tyyliin, mä olin kuullut.... mun tuttu kertoi..... mä luulin..... mä uskoin, että on totta, kun se ja se kertoi.....mä luotin....

        Noinhan ne juoruakat selostelee tekojaan, kun joutuvat vastaamaaan sanomisistaan. Toivottavasti tuomari on oikeudenmukainen ja rysäyttää kunnon tuomiot (naisillehan annettiin mahdollisuus sopia Metsäkedon kanssa, mutta se ei heille kelvannut). No hoviinhan nuo juoruakat valittaa kuitenkin, jos on vaan rahaa millä mällätä.

        Kyllä se varmaankin on totta, että Tomi Metsäketo on tuntenut olevansa lainsuojaton, kun tuollainen juoruakkalauma on jahdannut häntä (Veitola etunenässä). Ihan oikeesti toivon kunnon rapsuja noille. Onhan sen tuomarinkin osattava arvioida, että jos neljä akkaa on noin päälle käyviä, niin mitä tarkoittaa kun samanlaisia otuksia ryntää "iholle" 54 tuhatta.

        Näin toivon minäkin ja josko se silloin rajoittaisi näitä lukemattomia eri henkilöihin kohdistettuja perättömiä puheita ja pelkkiä herjoja.


      • Tuntuupahalta
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miten niin tuomitsen naiset? Nythän sä valehtelet niin, että nenäsi kasvaa nopeammin, kuin Pinokkiolla.

        Olen aina puolustanut juuri niitä, ketkä ovat joutuneet kohtuuttoman herjan ja valehtelun kohteeksi. Naisista mainittakoon Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti, Jasmin Mäntylä, BB-Janita, Sara Sieppi jne. jne..... lukuisa joukko muita naisia.

        Vaikka en pidäkään noiden joidenkin julkimoiden elämäntavasta ja -arvoista, niin se ei tarkoita suinkaan sitä, että hyväksyisin kaiken paskan mitä niistä kirjoitetaan ja siksipä olen teidän mielestänne röyhkeästi puolustanut heitä (en siis heidän tekemisiään) herjoilta.

        Minua on huoritellut, haukkunut lehmäksi, tyrkyksi, jne. Se on fakta. Ei perätön juttu. Joten voit puolustaa miten kovaa haluat, minä olen itkenyt ja pelännyt niiden viestien takia.


      • Tuntuupahalta kirjoitti:

        Minua on huoritellut, haukkunut lehmäksi, tyrkyksi, jne. Se on fakta. Ei perätön juttu. Joten voit puolustaa miten kovaa haluat, minä olen itkenyt ja pelännyt niiden viestien takia.

        Kukas tuollaista on tehnyt? Miksi et käytä sinulle suotua oikeutta. Poliisin pakeille tekemään tutkintapyyntö, jos tunnet sinua loukatun tai pelkäät.


      • Eipoliisiauta
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kukas tuollaista on tehnyt? Miksi et käytä sinulle suotua oikeutta. Poliisin pakeille tekemään tutkintapyyntö, jos tunnet sinua loukatun tai pelkäät.

        Juuri sen pelon takia mitä minulle on aiheutettu, suorastaan uhkailtu, en ole mennyt poliisin puheille. Ja valitettavasti tekstareilla huorittelu ja muu haukkuminen ei ole poliisin mielestä vakava rikos, vaikka se uhrista tuntuisi kuinka pahalta ja nöyryyttävältä. Mutta työnsä menettänyt kostaa uhreja pyolustaneille, jotka ovat ilmaisseet asiat liian värikkäin sanankääntein. Se on niin surullista, kunpa olisi rohkeutta ja kunpa poliisi ottaisi vakavasti tällaiset tekstarit.


      • uhrilammas

        Kaveri tulee sitten naamallaan julki...tulet saamaan kovasti kiitosta. Varmaan kaiken arvoista...


      • pask.niskaan
        Eipoliisiauta kirjoitti:

        Juuri sen pelon takia mitä minulle on aiheutettu, suorastaan uhkailtu, en ole mennyt poliisin puheille. Ja valitettavasti tekstareilla huorittelu ja muu haukkuminen ei ole poliisin mielestä vakava rikos, vaikka se uhrista tuntuisi kuinka pahalta ja nöyryyttävältä. Mutta työnsä menettänyt kostaa uhreja pyolustaneille, jotka ovat ilmaisseet asiat liian värikkäin sanankääntein. Se on niin surullista, kunpa olisi rohkeutta ja kunpa poliisi ottaisi vakavasti tällaiset tekstarit.

        "Juuri sen pelon takia mitä minulle on aiheutettu", uhrautui kaverisi ? Hän, eikä sinä, tule lööppeihin. Ihan kiva.......


      • olioikein
        Tuntuupahalta kirjoitti:

        Minua on huoritellut, haukkunut lehmäksi, tyrkyksi, jne. Se on fakta. Ei perätön juttu. Joten voit puolustaa miten kovaa haluat, minä olen itkenyt ja pelännyt niiden viestien takia.

        Sinullahan oli ns. tuhannen taalan paikka hakea oikeutta, vaikkapa sermin takaa.


    • the.winner

      Joutaisi tämä koko palsta poseen, niin ala-arvoista tekstiä täällä tuutataan julkimoista.

    • näillämennäännyt

      Kaikki talikolla heitettävä alkaa jenkeistä. USA on aivan Median-kaaoksessa juuri nyt. Venäjää on syytetty vuosikaudet osallistumisesta USAn vaaleihin, Trumpin valinnassa, vaikka yhtäkään todistetta ei kukaan pysty siitä esittämään. Nyt on seksuaalisen väkivallan vuoro. Moni julkinen
      ja kallispalkkainen mies on saanut potkut työstään, naisten syytösten takia, vaikka mies olisikin aivan syytön. Se kaikki on nyt muotivillitys, joka rikkoo ihmis-suhteta, ja tuhoaa perheitä, mutta mitäs siitä väliä, kun vain lakimiehet saavat päätökset omaan "salkkuunsa rahoineen". Valantehneet todistukset
      eivät enää merkitse mitään. Yhteiskunnan rappeutuminen saa lisävauhtia ihan päivittäin.

      • Kenelääsennäkee

        Somevillitys on ohimenevä ilmiö.
        10 vuoden päästä on uudet villitykset ja meiningit.
        Maailma on niin tupaten täynnä informaatiota, että ihmiset palaa juurilleen.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe