Väärin valittu otsikko koskien Hua Hinistä huumeongelmaa.
Vastaukset 6
- Thaimaankulkija
Minustakin Hua Hinissä on paljon pahempi huumeongelma, kuin täällä kerrotaan.
- eihuumettahuassa
Uutiset kertoo kuinka tunnettu, tuomittu suomalainen uhannut siirtää Satumaansa Pattayalta Bangkok iin, ei suinkaan huonosti huumeita löytyvään Hua Hiniin.
Pattaya best , mutta kertoo kyllästyneen turistien tuijotteluun. - raittiit
" Thaimaan kulkija " - kuulehan , siirry Pattya palstalle , ettei vaan olisi luulotautisi lisäks lukihäiriö
- TampereenVili
Thaimaankulkija uskaltaa rehellisesti kertoa totuuden Hua Hinistä. Hienoa.
- huumetonelämä
No, JOS kyseinen kulkija on ihan ITSE huumeita käyttänyt ( Hua Hin issä ) niin eiköhän asia lienee täyttä totta. Kuitenkaan normaaleja ihmisiä , jotka eivät moisia aineita etsi ostettavaksi, puhumattakaan käytöstä huumeongelma ei häiritse . Rehellisesti kerrottuna .
- Seponsepposeppo
Mikä on normaalia tai normaali ihminen. Toivottavasti itse en ole enkä koskaan tule. Normaaliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584