TUKEVA SIILINJÄRVI- ASIAKKAIDEN TÖRKEÄ KOHTELU

Siilinjärven Tukeva Elävä kauppa toimihenkilöt kohtellevat asiakkaat erittäin törkeästi. Porttikiellot ilman syytä, sinutellu ja erittäin törkeä käytös. ASIAKKAIDEN MIELIVALTAISESTA KOHTELUSTA ON PUHUTTU PALJON. Kiusaaja ei ole mitään nuori opiskelija mutta lähes 50 vuotias nainen ja lisäksi toimihenkilö. Henkilökunnalle ei maksettu edes TES palkkaa, vaan käyttävät hyväkseen työttömiä jotka tekevät sielä töitä TÄYSIN PALKATTA. Vaan 9 eur per pv ja miniimi tuki.. Palkansaajia ovat vain toimihenkilöt, jotka kohtelevat erittäin mielivaaltaisesti sekä työkokeilija ja muut palkattomat työntekijät että myös ASIAKKAAT. En sano nimi, mutta vaan kysessa on pieni tukeva nainen vaalea tukka ikä noin 49v epäkohtelliat ja törkeä. Kirjaimet M. H. Ompelimon vastaava. Tein hänestä välituksen TUKEVA SÄÄTIÖ johdolle.

5

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liuuuu

      Kyllä. Totta se on. Minna H. on todella törkeä!

    • Väärä__kieli

      Mitä valituksesi on suomeksi?

    • alfred1111

      En ole suomalainen mutta kyseisen naisen M.H. on erittäin törkeä.

    • Kuopion Tukeva on hyvä. Laaja valikoima ja hyvä palvellu.

    • kkkkkkkkkkkkk

      Ajat ja arvot ovat koventuneet ja muuttuneet. Se on ikävällä tavalla totta.
      Silti ystävällisestä käytöksestä, jokaista ihmistä kunnioittavasta lähestymistavasta ja empaattisesta kohtelusta ei pitäisi kenenkään koskaan tinkiä, ja jättää niitä pois omasta arvomaailmasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe