Akun lataus aika

60Ah12V

Kuinka kauan kestää auton akun lataaminen tavallisella akkulaturilla.

5

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivovuoto

Laita se akku lataukseen, ja katso kellosta. Ei se hetkessä lataudu täyteen. Ei edes muutamassa tunnissa.

• xcvddfgb

Anna olla vaikka 6 tuntia latauksessa, se riittää että auto lähtee käyntiin ja auto itse lataa lisää jos tarvii.

• sormipoisnenästä

Riippuu akun "koosta", varaustilasta ja akkulaturista.
      Jos 75Ah akku on puolillaan ja sitä ladataan 4A laturilla, niin siitä sitten yksinkertaisella laskutoimituksella saadaan latausaika selville.

Eihän se absoluuttinen totuus, ole, koska akun varaustilaa ei tiedetä ja laturin latausvirta voi vaihdella.

• Wanha.autosähkäri

Pane tänään lataukseen niin melko varmasti se on huomenna täynnä.
        Vain happomittari kertoo totuuden lataustilasta. Tosin esimerkiksi Bilteman testeri osoittautui yllättävän uskottavaksi.

• erggi

4A laturi lataa tunnissa 4A joten esim. 70Ah akun lataus kestää siis 70 / 4 = 17,5 tuntia jos täysin tyhjä. Mutta akut harvemmin taitaa täysin tyhjäksi päästä eikä tarkkaa akun varausta ampeeritunneissa voi tietää, joten kestää minkä kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe