siinäpä vasta oma lajinsa. Varsinkin nämä jotka vastaavat luuriin ajanvarauksessa!
Elämäänsä, työhönsä, ulkonäköönsä, asiakkaisiin jne. kyllästyneitä löysiä lyllertäjiä ja nämä seikat paljastuvat juurikin asiakaspalvelu tilanteissa.
Nää terkkarin ns. "sairaanhoitajat"...
6
509
Vastaukset
- Tyytyväinenpotilas
Siis onko ne kaikki vastaajat sairaanhoitajia? Luulin, että ne ovat lähihoitajia, joilla on erilaisempi koulutus. Sitäpaitsi itse olen tyytyväinen palveluun. Jos asut Afrikassa jossain köyhässä maassa, missä ei ole edes terveydenhuoltoa, niin osaa arvostaa Suomalaista terveydenhuoltojärjestelmää.
- Ihmettelyä
Siis millä lailla nuo mainitsemasi asiat näkyy asiakaspalvelussa?
- ensihoitsu
Kyllä missään ei ole ollut IKINÄ idiootimpia hoitajia kuin nykyään Ylöjärven TK:ssa. Helvetin nirppanokkia. NIMIM. tiedän kun vien sinne viikoittain potilaita, ihan kuin pahaa tekisi kun sinne vie potilaan.
- Potilas
Terveyskeskuksen puolen hoitajat ovat ihan kivoja ja asiantuntevia. Sieltä olen hyvää hoitoa ja palvelua saanut, mutta hammashoitolan puolella ovat varsinkin nuoret hoitajat luukulla ihan ylimielisen oloisia. Ei katsekontaktia, vaikka potilas on luukun takana, eikä yhtään asiakaspalveluhenkisyyttä. Aivan, kuin potilas/asiakas olisi rasite. Onneksi oli vähän vanhempi ja fiksumpi hoitsu, jonka kanssa sain asiani hoidettua. Kiitos hänelle!
- Kokenu
Kyllä ylöjärven tk.ssa on hyvää palvelua.Toista esim.Tampereel.
- Ylppö
On kyllä ja helvetin tympeitä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389