Eli nyt on koko kesä päristelty suzukil ympärikylää (alle 15v) seuraavana kesänä si kevari. Mutta kysymykseni oli että jos nyt jään kiinni ja se päivä sakko tulee siitä isin palkasta joka on noin 16 tuhatta euroa kuukaudessa. Kuinka paljon maksaisi tämä päivä sakko jos jäisin kiinni?
Kiitos.
Ilman korttia ajo ja sen sakot
3
159
Vastaukset
- jurrrrristi
Sinusta on kehittymässä hyvää vauhtia nuorisorikollinen. Alle 15 vuotiasta ei voi sakottaa, sillä hän ei ole rikosoikeudellisesti vastuussa teoistaan.
Huoltajillasi on kuitenkin valvontavelvollisuus, jonka vuoksi huoltaja ei saa luovuttaa moottoriajoneuvoa ajo-oikeudettoman kuljetettavaksi.
Isäsi tuloilla sakko moottoriajoneuvon luovuttamisesta ajo-oikeudettoman kuljetettavaksi olisi n. 1500 euroa.- Pyha_jonne
Mitäs jos isä ei ole tietoinen asiasta muuttaako se mitään?
- jurrrrristi
Liikenteessä ajoneuvot ovat joko luvallisesti, tai luvattomasti. Liikenteessä luvattomasti olevan moottoriajoneuvon kuljettaja on syyllistynyt rikoslain 28 luvun mukaiseen moottorikulkuneuvon käyttövarkauteen, mistä tuomitaan sakko - 1,6 v. vankeutta, ellei ajoneuvo ole hänen nimissään.
Isäsi selitys, ettei hän tiennyt perheessä olevasta moottoriajoneuvosta tuskin menisi oikeudessä läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755