VW ongelmat suomalaisssa autolehdissä

Suomalaiset autolehdet ovat julkaisseet kattavia selityksiä VW-ongelmista. Päärahoittajaa halutaan siis tukea.

Sisältö on seuraava: seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli...

Ja niin edelleen. Kyllä on kiva ostaa suomalaisia autolehtiä. Siellä löytyy aina selitys VW-tuotteille.

14

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomettumista

      Kauan "jaksoivat" vaieta koko asiasta. Kun sitten viimein jotain raapustivat, oli sisältö todellakin aloittajan kuvailemaa.

      Esimerkiksi TM uskalsi kirjoittaa männänrenkaiden suunnitteluvirheestä vasta, kun (lyhyenlaiset)autojen takuuajat olivat päättyneet

    • K.Auto.kiittää

      Myynti nousee. Jatkakaa pojat.

    • aasialainenEiHaluaKestoa

      landlordHolisti on aika hauska poika. Sekoilua ympäri vuorokauden ja aina vaan sitä samaa ja samaa ikivanhoja juttuja.
      Voisit ottaa kantaa myös Toyotan ruosteongelmaan ja lukuisiin takaisinkutsuihin. Toyotan surkeat ominaisuudet onkin jo kaikkien tiedossa, joten niihin ei sinun kannata puuttua.

      • Viestintuojan syyttely on vanha keino kääntää katse pois varsinaisesta asiasta.


    • Sarkasmi.sakari

      Sen verran vanhan liiton kommunisti tämä Toveri landlord on, että Skoda-palstalla selittää uskottavasti Skodan laadun pudonneen Volkkarin ja rautaesiripun murtumisen tuloksena. Hienoa holismia!

      • kallisylläpitääVWaudi

      • Sarkasmi.sakari

      • Et älynnyt jutun pointtia. En haukkunut VW-tuotteita, vaan suomalaisia autolehtiä.

        Arvasin kyllä että lukutaidottomille se voi olla ylivoimainen tehtävä. En siis ollut väärässä.


      • turvavyönytVWöljytennen
        landlord kirjoitti:

        Et älynnyt jutun pointtia. En haukkunut VW-tuotteita, vaan suomalaisia autolehtiä.

        Arvasin kyllä että lukutaidottomille se voi olla ylivoimainen tehtävä. En siis ollut väärässä.

        Omanlainen kehuja
        kuka mitäkin tuo julki
        TM toi VW viat


    • kusetus.oy.auto

      VW paska vuodesta toiseen, omistajille korjaamo on kuin toinen koti, keskusteluissa kilvan kehuvat kuinka vähän joutuivat itse maksamaan tehdasviosta ja takuukorjauksista, että onneksi ei DSG korjaus maksanu kun 1500 kun maahantuoja ja tehdas makso 80 %, vitut ne mitään maksanu vai antoko ne sulle rahaa kun hait korjaamolta :)

      • äläuskokaikkeaVW

        Juuri näin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe