Tuntuu helvetin turhalta elää valmistautuen siihen, ettei ikinä ketään saa. Ja tiedän sen.
Mulle sano yks vanhempi herra joku aika sitten "et sä mitään naista saa". Miten mä voin tietää, että olisin itse enemmän oikeassa kuin ulkopuolinen? Suurin osa tytöistä mua ei kiinnosta sen enempää kuin uuden kumisaappaan, vain toisen, omistaminen.
Lopulta, kun en näe minkäänlaista arvostusta itsessäni tätä yhteiskuntaa kohtaan, en näe mitään syytä astuakaan sinne. Elämä on täysin turhaa ja merkityksetöntä, sillä joskus se on ohi. Olisi kiva nyt jo päättää tämä elämä. Nyt heti pistää köysi kaulaan ja kuristautua. Mitä mä siknä menettäisin? En mitään. Ei mulla ole rakastavia vanhempia ja sisaruksia. Mulla ei ikinä ole ollut yhtäkään aitoa kaveria, ja vaikka joskus saisi jonkun tähän täydellisen turhaan, surkeaan, kuvottavaan elämään silti olisin yksin.
Kuka mua jäisi kaipaamaan? En voi tietää. Ei minusta mun äiti musta välitä. Ei mulle kukaan soittele. Kolmen vuoden aikana nyt, kun mulla on muutama puhelinnumero kännykässäni se on enemmän kuin tähän asti. Ei yksikään ihminen ole pyytämässä minnekään.
Jo se, että on tällainen sosioekonominen asema tekee kaikista yrityksistä hankkia mitään elämäänsä turhaa.
Elämä on just
6
345
Vastaukset
- oletkokokeillut
Mitä jos aloittaisit jonkin harrastuksen jossain ryhmässä, jossa voisit tutustua uusiin ihmisiin.
- Ylös.siitä
Tartu itse luuriin ja mene sinne missä ikäisesi ihmiset ovat. Heitä voi tulla vastaasi missä tahansa.
Ole rohkea, ja sano jotakin tai jää juttelemaan. Aina joku kiinnostuu.
Älä aliarvioi itseäsi missään tapauksessa. Kun alat arvostaa itseäsi arvostetaan myös sinua. Äläkä mollaa itseäsi, olet jonkun silmissä arvokas. Kaikki eivät ihastu tai rakastu hetkessä vaan tutustumisen kautta tunne kasvaa. Pitäs asenne vähän muuttua.
Itse kukin pitäisi ottaa niskasta kiinni eihän ne kaverit kotoa käsin löydy tai puoliso.Lue Raamattua
- Mitäsmehylkiöt
Kuule, itselläni on nykyisin ja viime vuodet ollut lähinnä paljolti vastaava tilanne
tiedän se ahdistaa ja tuntuu että ei ole jalansijaa tässä yhteiskunnassa enää ja olisi parempi kuolla mutta jokin on pitänyt minut täällä kuten sinutkin
opettele kehittämään itseäsi
rakentamaan uutta perspektiiviä tutki sisäistä maailmaasi ajan kanssa älä päästä ulkoisia tekijöitä / vaikutteita jotka luovat negatiivisuutta kun pääset eroon juurtuneista ajatus ja toimintamalleista jotka olet omaksunut itsellesi ( en ole arvokas en ole mitään en pysty mihinkään ) jos hoet itsellesi tuollaista negatiivisuutta niin alat uskomaan sen. Se on vaikea taito yrittää olla positiivinen ( olen voimakas, pystyn ihan mihin vain kun päätän niin ) kun kaikki on paskaa paitsi kusi kun me ihmiset helposti imemme energioita toisista ja ympäristöstämme. Kokeile käänteispsykologiaa, meditoi, opi nauttimaan pienistä asioista ole kiitollinen, kiitä itseäsi hyvin tehdym ruuan jälkeen yms. Liikunta, itsekuri, terveellinen ruokavalio, luontaistuotteet, meditaatio. Tee sitä mikä ruokkii luovuuttasi ja unohda muu hetkeksi, älä välitä ulkoisesta maailmasta ja ajan kanssa kun olet vahvistanut sisäistä maailmaasi niin opettele heijastamaan sitä ulospäin. Usko pois, kärsimys kaunistaa!- Pohtija
Tarkoitit sanoa 'kaunistaa' termillä että kärsimys jalostaa (kaunistaa sisäisesti).
Kasvattaa ihmistä sisäisesti mutta jos kärsimyksestä katkeroituu ei se ketään jalosta. Kärsimys jalostaa vasta kun pysytään rakkaudessa kaikesta huolimatta.
On rakastettava myös itseään. Vasta silloin kun rakastaa itseään voi rakastaa muita. Ei ole väärin rakastaa itseään mutta itsensä on asetettava samaan arvoon toisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005