Mitä ajatuksia herättää?
Seurustelu alkanut tammikuussa 2014 kun nainen 18v ja mies 42v, kesällä nainen täytti 19 ja mies syksyllä 43. Miehen lapset oli tuolloin 22v, 20v, 10v, 6v. Naisen omat vanhemmat 48v.
Mies eronnut, lapset miehen luona joka toinen viikonloppu.
Nainen muuttaa miehen luo omakotitaloon kesäkuussa 2014.
Lasta aletaan yrittämään heinäkuussa 2015, nainen tulee raskaaksi saman vuoden marraskuussa ja lapsi syntyy elokuussa 2016.
Naimisiin kirkossa kesällä 2017, nainen 22v ja mies 46v.
Mies ammatiltaan yrittäjä/toimitusjohtaja, nainen tarjoilija.
Pariskunnan yhteisiin harrastuksiin kuuluu: Matkustaminen, ruoan laitto, yhdessä tekeminen, ulkoilu, liikunta ja ajanvietto hyvien ystävien kanssa.
Entä jos vauvan äiti 21v ja isä 45v
16
328
Vastaukset
Ei herätä erityisiä ajatuksia. Asiat tuntuvat olevan hyvin. Onnea parille.💛
- Näinon
Tuskinpa tuossa timanttihäitä vietetään. Nainen voi jossain vaiheessa haikailla elämätöntä nuoruuttaan ja taakkana ex-miehen lapset. Nainen ajatteli, että saa tulevaisuutensa turvattua, mutta kun muutaman vuoden kuluttua mies lerppaantuu ja ikääntyy niin voi oman ikäiset komeat miehet kiinnostaa. Eipä tuo asetelma ole mitenkään ihanteellinen, eikä tule kestämään.
- VsydänM
Muistin väärin, menivät naimisiin kirkossa heinäkuussa 2015 jolloin nainen 20v ja mies täytti syksyllä 44, häiden jälkeen alkoivat yrittämään vauvaa!!!
Itse ajattelen niin ettei ulkonäkö oo kaikki kaikessa, tärkeintä että on löytänyt sielunkumppanin ja ei haittaa vaikka joutuisi hoitamaan miestään kun hän on vanha jos sen tekee rakkaudesta. Voihan jotkut olla myös vielä 60v komeita ja Sauli Niinistö on edelleen mielestäni komea ja hyvässä kunnossa vaikka täyttää pian 70!
Naisen vanhemmilla varmasti tuossa suhteessa paljon sulattelemista kun ottanut melkein isän ikäisen miehen ja miehen lapsilla kun äitipuoli heitä nuorempi. :D mutta jos naisella on tarpeeksi kova luonne niin varmasti kestää sen ja loppujen lopuksi kaikkien pitäisi iloita heidän puolestaan jos tuo parisuhde tekee heidät onnelliseksi. Ei kellään ulkopuolisella ole siihen nokan koputtamista.
Mies on komea, nuorekas, vauhdikasta seuraa ja menestynyt liikemies. Ei ole ihme silloin jos 18-vuotias kiinostuu 42-vuotiaasta. :) - VsydänM
Tiedän myös sen ettei nainen ottanut miestä rahan takia. Heillä on avioehto jota nainen itse ehdotti kun mies alussa epäröi että onko nainen hänen kanssaan tunteiden vai rahan takia. Tuo minun mielestä hyvin todistaa että rakastaa aidosti miestään.
- TotuusSattuuQC
"Tiedän myös sen ettei nainen ottanut miestä rahan takia. Heillä on avioehto jota nainen itse ehdotti kun mies alussa epäröi että onko nainen hänen kanssaan tunteiden vai rahan takia. "
Tuota noin... kai se nainen nyt hyötyy miehestä aika lailla taloudellisesti myös ihan jo tässä liiton aikana? Tuskin se nainen pelkillä omilla tarjoilijan tuloillaan elää tai ei hyödynnä lainkaan miehen asuntoa, autoja tms.? Eikä mies tietenkään osat koskaa lahjoja, koruja yms.?
- xtxt
Ei kummempaa. Sitten vaan on.
- Klopitpoisnaisilta
Kerrankin viksu nainen kun on valinnut kumppanikseen aikuisen miehen eikä mitään keskenkasvuista kakaraa. Joten onnea heille.
- jatkoon
45v isä pysyy paremmin perheensä luona toisin kuin moni parikymppinen pleikkarinpelaaja, jolle lapsen hankinta on ihan jees juttu kun kerrankin saa panna paljon - mutta jolle ikävä kyllä iskee paniikki siinä vaiheessa kun uusi perhe häntä eniten tarvii.
- Lilja24v
Ei, se aina noin mene, koska 20v mieskin voi olla hyvä isä.. tuttavapiirissä on. Ei pidä aliarvioida nuoria miehiä, heistäkin löytyy kypsiä ja fiksuja..
Tietenkään ei AINA mene noin, kuten miehet eivät AINA ole naisia pidempiä, mutta yleisesti ottaen ovat.
- jatkoon
Lilja24v kirjoitti:
Ei, se aina noin mene, koska 20v mieskin voi olla hyvä isä.. tuttavapiirissä on. Ei pidä aliarvioida nuoria miehiä, heistäkin löytyy kypsiä ja fiksuja..
Ei tuossa ketään aliarvioida, koska jokainen oikeasti kypsä parikymppinen mies tietää luissa ja ytimissään, ettei teksti koske heitä. He ovat vain vähemmistössä, kun enemmistö taas tarvii enemmän aikaa kypsyäkseen. Eikä siinä mitään vikaa ole. Itse kunkin kannattaa aina miettiä etukäteen, millaisen vastuun ja elämän muutoksen lapsen tekeminen tuo mukanaan. Nelikymppinen ymmärtää sen jo ihan eri tavalla elämänkokemuksensa kautta, kuin parikymppinen.
- Klopitpoisnaisilta
Lilja24v kirjoitti:
Löytyy ja löytyy. Kyllä se on vain niin että kakarat on kakaroita silloin kun perheen perustamisesta puhutaan. Minäkin tiedän monia teiniperheitä jossa molemmat vanhemmat ovat jotain 2 kymppisiä pentuja. Ja kyllähän ne lapset ovat yleensä isovanhempiensa hoidossa että itse päästään pilettämään. Kun siinä iässä ei yleensä mene jakeluun se että lapsen syntymä tarkoittaa 18 vuoden sitoutumista 24/7. Joten biletykset on silloin biletetty. Ja joilla ei ole isovanhempia hoitamassa lapsia niin viranomaiset ottaa lapset pois. Yksi vaihtoehto on että muutaman vuoden päästä erotaan ja käräjillä tapellaan sitten lasten huoltajuudesta ja elatus maksuista. Ja mitä tulee tuohon tuttavapiirisi ”kypsään ja viksuun isään”, niin katohan vaan että viimeistään sitten kun lapsi kasvaa aikuiseksi ja muuttaa omilleen niin kyllä tulee avioerot ja mahdollisesti viinakin alkaa maistumaan liiankin hyvältä menetetyn nuoruuden kaipuusta. Että se siitä viksusta ja kypsästä nuoresta miehestä.
Tässä keskustelun aloituksessa on taas aineksia yleiseen älämölöön suuren ikäeron takia.
Otetaan tätä nyt kylmän analyyttisesti ajatellen ensin nykyhetkeä.
Nainen on kovasti nuori (nykymittapuun mukaan) sitoutumaan. Voi olla, että vielä jossain vaiheessa tulee ikävä niitä nuoruusvuosia, jotka jäi elämättä. Itsellä ainakin tuli. Onneksi sain elää ne eron jälkeen.
Naiselle voi tulla yllätyksenä uusperheen ja oman perheen yhdistämisen raskaus. Tosin lapset miehellä todella vähän, joten pari päivää menee kyllä vaikka hammasta purren. Muistettava kuitenkin on, että jos lasten äidille tapahtuu jotain, ovat lapset isällään aina.
Veikkaan, että tapaamiset ovat enimmäkseen MIEHEN ystävien kanssa, koska naisen ystävät ovat niin eri elämänvaiheessa, että varmasti kummaksuvat vanhempaa miestä ja lapsia yms.
Tulevaisuutta ajatellen
Naisen kannattaa totutella ajatukseen, että miehen tahti tulee hidastumaan kauan ennen itseä. Miehen matkustelu loppuu jossain vaiheessa, kun nainen vielä haluaisi mennä.
Pitää myös katsoa raha-asiat. TJ-mies on osannut varmasti ajatella avioehdot ja testamentit. Siinä vaiheessa kun nainen on hoitanut miehensä hautaan, voi olla, että lapset vievät kaiken.
Miehen kannalta tämä on ideaali tilanne. Toivotaan, että mie on oikeasti harkinnut, eikä mennyt naimisiin vain ulkonäön kanssa.- Realisti
No saahan mies kaupan päälle siihen omaishoitajan.. Voi siinä vaiheessa harmittaa, kun itse vielä viriili 40 ja mies paappaantunut 64v...ehkä vaimo ottaa tuolloin toyboyin.
Realisti kirjoitti:
No saahan mies kaupan päälle siihen omaishoitajan.. Voi siinä vaiheessa harmittaa, kun itse vielä viriili 40 ja mies paappaantunut 64v...ehkä vaimo ottaa tuolloin toyboyin.
Tämähän on se elämäänsä katkeroituneiden naisten ja miesten yleisin argumentti. Omaishoitaja. Ajattelevat, että raha tekee onnettomaksi ja se, että mies on löytänyt nuoren naisen kostautuu katkerasti joskus.
Varmasti jokainen suuren ikäeron omaava pari käy tuon ajatuksen läpi viimeistään siinä vaiheessa, kun rupeaa vakavoitumaan ja hyväksyy, että elämä on rajallinen. Jotkut miettivät vanhuuden päiviä, säästävät ja hankkivat lapsia, että vanhana olisi rahaa ja huolehtijoita.
Toiset taas voivat ajatella, että jos saa elää vaikkapa 30 onnellista yhteistä vuotta se riittää. Samalla voi olla myös ajatus elämän rajallisuudesta liikenneonnettomuuksineen, syöpineen tms
40 v nainen ja kuusikymppinen mies ovat (parisuhde) markkina-arvossaan suurin piirtein samalla tasolla tai ehkä mies hiukan ylempänä.
Tuo on hauska ajatus, että 40 v nainen olisi aina muka viriili ja 64 v jotenkin vanhuudenpäiviä köpöttelevä vaari. Meidän firman omistaja ja toimitusjohtaja on 75 ja käy edelleen töissä ja kolmena iltana viikossa Elixiassa erilaisissa jumpissa ja puhuu millaisia naisia siellä on ollut. Presidenttimme on 70 ja pyöräytti lapsen ja johtaa maata. Toisaalta palstat ovat täynnä miehiä, jotka kertovat, että naista ei ole seksi juuri kiinnostanut lapsen teon jälkeen.
- kyssäripyssäri
Mulle muiden ihmisten, myös tämä suhde on ihan se ja sama, ei kiinnosta, ei ole mitään väliä minkä ikäisiä kukin on suhteen aloittaessaan, eikä sekään minkä ikäisiä kenenkin lapset ovat olleet silloin tai tuolloin.
Ilmeisesti aloittaja itse ei ole sinut asian kanssa, koska on tällainen aloitus tänne pitänyt laittaa.
Mikä sinua arveluttaa, miksi kyselet mielipiteitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267