Viikonloppuna oli nesteytyksessä ja maanantaina tehtiin laparotomia. Sen jälkeen olen ruiskulla ruokkinut Royal Canin High Energy Liquid nestemäisellä ruualla ja se inhoaa sitä. Olen tarjonnut vaikka mitä herkkuja, niin kääntää vaan pään pois. Aamulla otti varovaisesti pienen juuston palan suuhun ja mä jo riemuitsin että joko olisi ruokahalu palaamassa, mutta ei, vaan tiputti sen heti suustaan. Mahtaako enää ruokahalu palata vai pitäisikö olla armollinen ja päästää koira (9v) jo sateenkaari sillalle? Laparotomiassa ei löytynyt mitään hälyyttävää ja kaikki verikokeetkin oli ok. Onko muilla kokemusta vastaavanlaisesta
Noutajani on syönyt viimeksi viime perjantaina
5
229
Vastaukset
- surullistaikävää
Kysy asiaa eläinlääkäriltä.
Meidän 12 vuotias lopetti ainoinaan syömisen,kävely oli jo hankalaa,eikä herkutkaan kelvanneet.Koiran silmistä katosi elämänilo,ei enää jaksanut innostua tai välittää kun sille puhuttiin.Me teimme lopetuspäätöksen.Se on jokaisen lmistajan tehtävä,päättää koska on hetki luovuttaa.En halunnut vanhaa koiraa enää kiusata tutkimuksilla,kun oli jo muitakin vanhuuden vaivoja.Sinuna kysyisin eläinlääkärin näkemystä,jos itse et ole varma et tuleeko koira enää paremmaksi.Vai hiipuuko se kuitenkin vaan.- surullistaikävää
Meillä syömättömyyttä kateltiin kakspäivää siis,kaikkea kokeiltiin.Mut päätettiin luovuttaa;(
Niin se on raskas päätös. Päätös asiasta melkein raskaampi kuin itse toimenpide.
Itse koirasi tunnet ja toimi sen mukaan. Itse katselin ja hoidin klinkkavaa sakua vain hetken (1,5 kk) ja kun hoitomenetelmä oli kuvineen sun muineen tilattu, koiran toinen tassu halvaantu koko alalta joten siinä kohtaa meidän päätöksemme oli selvä. Toteutettiin samana päivänä ja itkettiin kaksi viikkoa. Minkäs voit, minkäs teet. Koira oli 3 vuotta ja 7 kk vanha.- khyuklkhkjhj
Voi kurjuus.Nuoren koiran kohdalla se on varmasti viellä kurjempaa.Kun ikää tulee, tietää että luopu vääjäämättä lähestyy.Ja siihen osaa ajan kanssa asennoitua.
khyuklkhkjhj kirjoitti:
Voi kurjuus.Nuoren koiran kohdalla se on varmasti viellä kurjempaa.Kun ikää tulee, tietää että luopu vääjäämättä lähestyy.Ja siihen osaa ajan kanssa asennoitua.
Niin totta. Kauheata se on ollut vanhempienkin kanssa vaikka usein toinen jäi. Nyt ei enää oman ikäni takia ollut kuin yksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568