Ei kyetä esittämään Sipilän ja hallituksen politiikkaa vastaan vedetään esiin toisarvoisia asioita kuten esim. uskonto. Kertoo lähinnä Punavihreän opposition argumentoinnin tasosta.
Kun mitään asiapitoisia argumentteja
23
252
Vastaukset
- LiVille
Vihervasemmiston poliitikoillakin alkaa olla argumentit hukassa. Niinpä tuohdutaan siitä kun vihervasemmistoa kutsutaan vihervasemmistoksi.
- Lakkotanssit
Uskonto saattaa olla se syy, miksi kepulit vajoavat lopullisesti.
- Surkea.rääpäle
Sinä Pallopaita lienet viimeisin ihminen puhumaan "argumetoinnin tasosta". Sinä menet aina sieltä mistä aita on matalin ja tuuliviirin lailla pyörrät kantojasi, valehtelet ja teet katteettomia lupauksia.
- Argu
Vaan sinulla on argumentoinnin taso sellainen, että menee aidan yli helposti. Oletkin siis ensimmäinen ihminen puhumaan siitä
Keskustellaan mieluummin poliittisen argumentoinnin tasosta kuin minusta. Se että olen joissain asioissa muuttanut kantaani perustuu huolelliseen analyysiin ja harkintaan.
- Ei.mulla.muuta
OikeistoSosDem kirjoitti:
Keskustellaan mieluummin poliittisen argumentoinnin tasosta kuin minusta. Se että olen joissain asioissa muuttanut kantaani perustuu huolelliseen analyysiin ja harkintaan.
Palsta täynnä argumentteja ollut ja tulee varmaan olemaan. Se että et asiaa ymmärrä, ei ole muiden vika. Pelle olet ja pelleksi jäät.
Argumentit haudataan tällaisten paskojen toitojen alle, tai pankkomajurin sekoilujen kanssa, mutta argumentteja on esitetty ja tullaan esittämään. Sikäli kun yksikään järjissään oleva tänne viitsii kirjoitella. Ei.mulla.muuta kirjoitti:
Palsta täynnä argumentteja ollut ja tulee varmaan olemaan. Se että et asiaa ymmärrä, ei ole muiden vika. Pelle olet ja pelleksi jäät.
Argumentit haudataan tällaisten paskojen toitojen alle, tai pankkomajurin sekoilujen kanssa, mutta argumentteja on esitetty ja tullaan esittämään. Sikäli kun yksikään järjissään oleva tänne viitsii kirjoitella.Arvostaisin tällaisia kommentteja edes hiukkasen mikäli ne kirjoitettaisiin suoraselkäisesti rekisteröidyllä nikillä. Nyt ne ovat vain aja ainoastaan älämölöä.
- Ei.mulla.muuta
Arvostaisin tällaisia kommentteja edes hiukkasen mikäli ne kirjoitettaisiin suoraselkäisesti rekisteröidyllä nikillä. Nyt ne ovat vain aja ainoastaan älämölöä.
Arvostuksesi tai arvostamattomuutesi on suloisen yhdentekevää. Trollien arvostuksesta ei juurikaan ole syytä kilpailla, tai niistä välittää. Älä keskity minuun, vaan teksteihini. Niinhän tuo naurettava toistosi menee ?
Ei.mulla.muuta kirjoitti:
Arvostuksesi tai arvostamattomuutesi on suloisen yhdentekevää. Trollien arvostuksesta ei juurikaan ole syytä kilpailla, tai niistä välittää. Älä keskity minuun, vaan teksteihini. Niinhän tuo naurettava toistosi menee ?
Niinpä juuri. Puskatrollien kanssa ei ole syytä jatkaa keskustelua.
- Kiinnostaisi.kyllä
Niinpä juuri. Puskatrollien kanssa ei ole syytä jatkaa keskustelua.
Miksi sinun "rekisteröity" nikkisi ei ole puskatrolli?
Kiinnostaisi.kyllä kirjoitti:
Miksi sinun "rekisteröity" nikkisi ei ole puskatrolli?
Miksi sinua ei kiinnosta ketjun aihe eli Vihervasemmiston köykäinen argumentointi.
- YmmärrysOhoi
Miksi sinua ei kiinnosta ketjun aihe eli Vihervasemmiston köykäinen argumentointi.
Ymmärrys hoi OikoeistoSosDem !!!
Koska vastapelurisi on vihervasemmistolainen, ei hän kykene muuhun kuin tuohon köykäiseen henkilöön menevään paskanheittoon. Samalla tavalla tuo onneton ressukka huutelee Sipilän kohdalla "lestaa" jne. Hänhän todistaa sen mitä avauksessa sanot.
Älä jää tuollaisten typeryksien kanssa jankkaamaan, ei heillä ole vihervasureina kykyä kunnon keskusteluun YmmärrysOhoi kirjoitti:
Koska vastapelurisi on vihervasemmistolainen, ei hän kykene muuhun kuin tuohon köykäiseen henkilöön menevään paskanheittoon. Samalla tavalla tuo onneton ressukka huutelee Sipilän kohdalla "lestaa" jne. Hänhän todistaa sen mitä avauksessa sanot.
Älä jää tuollaisten typeryksien kanssa jankkaamaan, ei heillä ole vihervasureina kykyä kunnon keskusteluunOlet oikeassa.
- Pitkä.repliikki
YmmärrysOhoi kirjoitti:
Älä jää tuollaisten typeryksien kanssa jankkaamaan, ei heillä ole vihervasureina kykyä kunnon keskusteluunMinä kuittaan tämän.
Vihervasureilla puuttuu täysin asiaosaaminen. Mutta ymmärretään heitäkin, kun monet jääneet lapsen tasolle. He jää jankkaaman ihan aikuisen tasolta poikkeavaa.
Monesti kuultu sanonta " viisaampi väistää " kuten liikenteessäkin kun lapsia nähdään. Kun meitä pakataan siihen samalle ajoradalle, vaikka vähän erilleenkin, mutta aina on kohtaamispaikat silti. Lasten varoitusmerkit koulujen kahtapuolta ei ole turhaan. Tarkoittaa, että lasketaan nopeus sopivaksi, että saadaan nopsaan vaikka pysäytettyä, kun hurvattomat siinä poukkoilee, kun heillä ei ole sitä aikuisen tajua miten käyttäyttyä. Sama täällä kotonakin, kun iahanat lastenlapset olleet kesällä vieraanamme, ja ihanat vielä lastetlasten lapsetkin. Heitä pienimpiä pitää silmäparit seurata suurimman osaa päivästä. Siinä 5 v ylöspäin jo papan tai isopapan kanssa jo järvellä ollaan paljon. Kesä mennyt niin ihan asti hyörinässä, kun lähtivät tuli hiljaisuus sikäli kun me tässä kahdestaan nyt hyöritään, mutta ei meilläkään tekeminen lopu, sitä on loputtomasti. Tuossa loka -huhtikuu on aikaa kun matkustellaan Espanjaan. Nyt se jäänyt kesältä väliin, kun kotimaa ollut niin lämmintä. Meidän talven aikaaa n pariakymmentä astetta siellä päivisin.
Myös paikkamme Saksassa on pääosin juurikin läämmön puolella talvisin päivät, noin pääosin. Vanhaa Itä-saksan puolta lähempänä Tsekkiä. Saksin osavaltion pääkaupunki Dresden. n Helsingin kokoinen asukasmäärältään. Kaupunki sijaitsee pääosin jokilaaksossa. Pitkä elbejoki halkaisee maiseman.
Tapani mukaan käsittelen laajemmin, en ole ns yhdenasian miehiä. Pääsen näin yhdella kirjoituksella. Varmaan tyypillinen kepulainen, mutta tohdin myös arvostella heitäkin jotka vallassa, hyvä arvostelu kuuluu demokratiaan, ei olla vihervasemmiston tavoin huutamassa sitä samaa mitä eliitti käskee. Jos huomataan että nyt ei mene oikein, se sanotaan. Mutta nyt ei ole pahemmin sanomista, kun hallitus vasta toiminut rapean kolmevuotat, ja pohjustanut asioista seuraavallekin hallitukselle, ei nämä asiat koskaan tule päätepisteeseen, aina on uutta kehitettävää. Juuri meidän ihmisten olemassa -olokin perustuu uuden kehittämiseen. Ilmeisesti juuri tähän perustuu muunmuassa sotimisetkin, jotka valitettavasti yhä jatkuu. Geenit jotka olemme saaneet tekee meille sellaista. Miten siitä eroon ei tiedä kukaan. Vaikka elämme rajallisen ajan vallanhalut on kovat, esim Ay-liike SAK näyttää miten he ohi demokratian toimii, vain ne pari SDP ja vasemmistoliitto kelpaa sinne johtoon. Juuri kesällä AKT sen toi julki, miten säännöissään oltava puheenjotajat 2 -demaria, 1 -vasemmistoliitolainen vain käy tekemiinsä sääntöihin. Sikäli hassua että nämä samat puhuu tasa-arvosta.
- Seisomapaikatko
Tuossa loka -huhtikuu on aikaa kun matkustellaan Espanjaan.
Muista: Paljon lentäneet eivät tarvitse palveluja ja se näkyy hinnassa.- Lestan.höpisijä
Ei lentokoneissa ole seisomapaikkoja, et ole varmaankaan koskaan lentokoneessa matkustanut.
- KerroNytKaikille
Lestan.höpisijä kirjoitti:
Ei lentokoneissa ole seisomapaikkoja, et ole varmaankaan koskaan lentokoneessa matkustanut.
Olen paljonkin lentänyt työmatkoja ( ammatti merimies), mutta ikinä en ennen sinun kertomaasi ollut kuullut, että lipunhinnoista saa alennusta, kun ei käytä palveluita.
Voitko nyt mulle tyhmälle kertoa mistä palveluista olet luopunut ja paljonko sait hinnasta pois. - NiistäPalveluista
KerroNytKaikille kirjoitti:
Olen paljonkin lentänyt työmatkoja ( ammatti merimies), mutta ikinä en ennen sinun kertomaasi ollut kuullut, että lipunhinnoista saa alennusta, kun ei käytä palveluita.
Voitko nyt mulle tyhmälle kertoa mistä palveluista olet luopunut ja paljonko sait hinnasta pois.PAANKKOO OHOI !! Jokohan tuo on sammunut
- MitäVidunPalveluja
NiistäPalveluista kirjoitti:
PAANKKOO OHOI !! Jokohan tuo on sammunut
5.11.2016 20:06
Lentoliput hankittu, Guatemala City lentokenttä päätekohde.
Jos matkan pituutta katsoo, hinta kahdelta 1100 € ei ole paha.
Kun olemme reisanneet jo väliä, emme tarvitse palveluja, näkyy hinnassa. - Matkamiess
MitäVidunPalveluja kirjoitti:
5.11.2016 20:06
Lentoliput hankittu, Guatemala City lentokenttä päätekohde.
Jos matkan pituutta katsoo, hinta kahdelta 1100 € ei ole paha.
Kun olemme reisanneet jo väliä, emme tarvitse palveluja, näkyy hinnassa.Matkustat siis ruumassa. No, kukin tyylillään.
Itse matkustan aina matkustamossa, siellä saa noilla pitkillä lennoilla ruokaa ja juomaa. Mutta jos ei halua tuollaisia palveluita niin ruuma on OK - Olitko.seisomapaikalla
KerroNytKaikille kirjoitti:
Voitko nyt mulle tyhmälle kertoa mistä palveluista olet luopunut ja paljonko sait hinnasta pois.Seisoiko merimies lentokoneessa ?
Tai seisoiko merimerimiehellä lentokoneessa.
Jytilällä paljon noita vakanseja, muistatko edes kaikkia.
- Rehellisyyttä
Miettikääpä kuka elättää vihervasurit ? Ainoastaan yhteiskunta eduskunnan ja puolueen kautta . Noissa bisneksissä ei tuottavuus ole avainasemassa .
- MietipäVielä
Kepun ministerit osaa nuo tuottavat bisnekset.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vehvilaisen-kallis-korpirata-purku-uhan-alla/bnwDPQkR
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487