Uskotko koskaan pystyväsi kohtaamaan minut ja rakkauteni? Jos et, niin toivoisin voivasi kertoa sen. Olen kärsinyt jo aivan riittävästi tässä elämässä, erityisesti silloin jos olen koittanut olla kannustava. Ehkä olen ansainnut kohtaloni, mutta haluaisin tietää miksi.
Kerro nainen suoraan
33
1167
Vastaukset
- olenkyllä
sinun pitää olla vain vähän aktiivisempi, jotta mistään voisi tulla mitään. :)
- Kohtaaminen
Pystyn varmasti
- katsotaan_
Anna joku tunniste naisesta. Jos osuu, niin vastaan ja laitan viestin myös IRL.
- enkeksimuutasivusta
hän tietää hyvin mitä haluaa.
- näinsennäkisin
Jos olisit hän (A) juoksisin onnesta kiljuen syliisi.
Saisit kaiken rakkauteni , olisin sinun/hänen jos haluaisit.
Todennäköistä on että olet kuitenkin eri henkilö.- Aaaaaaaaaaaaa
Juokse vaan. En juokse karkuun.
- väsytettyN
Uskon minä,että pystyn kohtaamaan sinut ja tunteesi. Sitähän minä olen toivonut. Että kohtaisimme ja puhuisimme kaikesta. Meidän olisi pitänyt puhua jo aikoja sitten.
- väsytettyN
Tuli vielä mieleeni,että jospa se olet sinä joka et pysty kohtaamaan minua ja puhumaan kanssani...
Jos on oikea henkilö niin eiköhän sen rakkauden luulis pystyvän ottaa vastaan 😛
- tottakaijos
itekin tuntisin mielenkiintoa.
- hnainen
Jos nimenomaan hän rakastaisi minua niin totta kai haluaisin kohdata. Mutta kun ei rakasta. En ole olemassa hänelle.
- oletkovarma
Oletko varma ettei rakasta?
- hnainen
oletkovarma kirjoitti:
Oletko varma ettei rakasta?
Kyllä tämä on yksipuolista. Aina se silloin on kun palstalle kirjoittelee.
- tilanteestani
En ole rakastettava = mies rakastaa toista ja/tai en ole hänen "tyyppiään". Itse miehessä ei tarvitse olla mitään "vikaa".
- varovainen
En osaa sanoa. Ehkä pelkään omiakin tunteita. Oletko kovin omistushaluinen tai takertuva? Jos suhteessa ei ole toistuvuutta tai säännöllistä jatkumoa eli voit kadota aika ajoin, ei kiintymyksen tunteita voi pitää yllä.
- Luuletkomiestodellakin
Nimettömällä viestillä saatavan jotakin oikeaa asiaa hoidettua. Kai nyt sentään ihmiselle itselleen pitää puhua ja kommunikoida jos rakkaudesta puhuu ja on kyse. Tällaisilla viesteillä ole mitään merkitystä.
- Kaikillameillä
On omat kärsimyksemme, et sinä ainoa ole.
- Sevaan
Että en ole koskaan kuullut rakkaudestasi, oot varmaan unohtanut kertoo tai kertonut muille ja kannustavakaan en muista sun koskaan olleen.
- Sinäkösiellämies
Ajattelet niin että kaikki tässä elämässä on hoidettavissa netin paskapalstalla anonyymillä viestillä, on kyllä niin että ellei Y H T Ä Ä N enempää panosta asiaan niin kannattaa pitää leipäläpi kiinni kokonaan, ainakin niin perustavaa laatua olevasta asiasta kuin rakkaus, Viestisi on pelkkä rakkauden ja toisen ihmisen halveeraus.
- Oletsiiskertonut
Hänelle rakkaudestasi, siis oikeasti.
- Suoraantaiväärään
Idioottimaisia kysymyksiä täällä, olisit ainakin laittanut mukaan henkikilötietosi vai onko mukavaa saada liuta naisia aloituksensa perään, muuta tarkoitusta ei kai voi olla vai löytyykö miestä joka todella kuvittelee että näin toimitaan kun ratkotaan elämän isoja asioita.
- Voihan.palstaa
"Ääneen" ajattelen tässä et tää ei voi olla mulle.
Mun vähät aloitukset on niin selkeesti suunnattu kohteelle, etten uskoisi hänelle syntyvän tälläisiä kysymyksiä. Sitäpaitsi viimeaikaiset " kannustus" kirjoitukset ja naisia negatiivisesti arvostelevat kirjoitukset ovat saaneet minun hänet tuntumaan entistä ihanammalta (jos mahdollista) kun ajattelen ettei hän tarjoa minulle sellaisia vessanseinäkirjoituksia!- Luojaparatkoon
Tiedätkö, kaikki täällä ajattelevat täsmälleen samoin, on niin selkeää että hän tietää taatusti, eikä kukaan tiedä yhtään mitään, ei sinunkaan viestistäsi. Se on pelkkää omaa kuvitelmaa, halua uskoa niin. Mutta jokainen meistä tietää ettei se ole totta, sinunkaan kohdallasi, tuo kaikki voisi olla kenelle tahansa palstan naisista.
- Voihan.palstaa
Luojaparatkoon kirjoitti:
Tiedätkö, kaikki täällä ajattelevat täsmälleen samoin, on niin selkeää että hän tietää taatusti, eikä kukaan tiedä yhtään mitään, ei sinunkaan viestistäsi. Se on pelkkää omaa kuvitelmaa, halua uskoa niin. Mutta jokainen meistä tietää ettei se ole totta, sinunkaan kohdallasi, tuo kaikki voisi olla kenelle tahansa palstan naisista.
Just joo ja luoja paratkoon. Jätin viestiini omalle rivilleen sen tärkeimmän, että aloitus ei ole minulle. Loppuosa kirjoituksestani on irrevelanttia. Sillä ei ole mitään tekemistä sen tiedon kanssa että aloitus ei koske minua. Minua ei lähestytä anonyymisti ja vielä ilman tunnisteita tälläisellä palstalla oli Hän täällä tai ei! Jos koko miessukukuntaa arvostelisin täällä lukemieni aloitusten perusteella en edes täällä palstalla kävisi! Sen takia lisäsin tuon loppukirjoitukseni ikäänkuin selitykseksi omille aloituksilleni!
- Lueskelija
Älä kuitenkaan postu täältä, kirjoittele ainakin silloin tällöin. Nämä tarvitsevat järkeviäkin todellisuudentajuisia kommentteja, enkä itse jaksa aina näpytellä, kun toisinaan luen.
- Eimeidänaika
En pysty. Siksi olen sinut päättänyt unohtaa.
- HIANOOHEI
hianoo unohtaa ihan vieras kirjottaja, hyvä sinä .
- pääsykielletty
Tosikkoooo oot... tiedätkö mikä on abstrakti :D
- Niinseoon
Niin kauan kun kuuntelet muiden puheita etkä itse ota yhteyttä, asia ei selviä mihinkään suuntaan. Mutta sen varmaan jo tiedätkin.
- Voihanollaniinkin
Että se nainen on yhtä väsynyt tällaisiin viesteihin joissa ei ole mitään mieltä, kukaan ei tiedä ei tunnista vai oletko koskaan muulla tapaa hänen kanssaan viestinyt 7 puhunut / kommunikoinut.?
Turha säälitellä itseään ellei muuhun ole kuin tähän, kai sitä anonyymien viestienkin väsäämiseen väsyy. Turha ainakaan syyllistää toista mistään ellei itsekään tee muuta. - Totta.on
Ei näitä voi uskoa kuin aloituksena jossa halutaan vain perään huutelua. Vähintä olisi laittaa nimikirjain, nimikirjaimia tms. tunnistettavaa. Turha vastata tuuleen huuteluun.
- Pirpanainen
Omaa rakastettuani en pystyisi kohtaamaan jos hänkin minua rakastaisi. Muutoin kyllä pystyn hänen kanssaan asioimaan asiallisesti kaiken pakollisen. Mutta jos selviäisi että hänellä olisi tunteta minua kohtaan -
HAJOAISIN.
Enkä halua hajota. Sattuisi liikaa.
Siksi en häntä kohtaa tai huomaa. Siksi välttelen ja väistän. Siksi olen jopa epäystävällinen ja epäkohtelias häntä kohtaan.
Näin minulla. Eikä toivoa paremmasta näy. Jos totta puhutaan niin en tiedä. Jos olisimme vain me, niin olisin jo hänen luonaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104