Toteutuuko Erämessut Jämijärvellä kun ei ole tullut näytteilleasettajista listaa vaikka piti tulla tän kuun puolivälissä.Vai onko niin pienet ettei ole kuin paikallisia myyjiä ja esittelijöitä
ErämessutJämi
6
613
Vastaukset
- Pyssy
Väärään aikaan on. Ikaalisissa on vastaavat messut samana viikonloppuna. Myyjät menee sinne.
- eräsmies2
V V haukkaa p......skaa kuten yleensä. Kalliit paikat, huono mainostus, väärä aika ..... syy järjestävän tahon johdossa!
- Tou-tain
ERÄMESSUT ? oliko niitä, Tultiin Nokialta asti erämessuille. Ei ollu kuin yksi kalastusvene ja pakollinen muikun paistaja, luontoaiheisten paitojen myyjä. Siinä kahvien kera vartti meni ja kaikki nähty.Vaikee kuvitella kuinka rännikauppa kuuluu erämessuille .
- maotse3
Voi,fitty ERÄMESSUT ,HAH HAH HAA,
- nähnyt7
Tyyppillistä v.v.n toutuilua... paljon porua vähän villoja.
- Jussitttt
Vv hommiako ne kaikki siä mäellä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997024- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan256981- 41959