Hienoa, että Kouvolaan on saatu uusi eläinsuojeluyhdistys Pokesy. Hallituksessa näyttäisi olevan paljon eläintenhoidon ammattilaisia. Heillä on taitoa päättää eläintenhoidosta ja hyvinvoinnista. Toivottavasti uusi yhdistys ottaa huomioon myös koirat. Vanha yhdistyshän on profiloitunut kissayhdistykseksi ja asioita hoitavat ihmiset, jotka ymmärtävät vain sen, että eläimet tarvitsevat ruokaa ja vettä. Siellä myös monta jotka pelkäävät koiria. Ensin tulee minä minä minä, katsokaa olen eläinsuojeluyhdistyksen hallituksessa. Unohdetaan kuitenkin kertoa, ettei minua oikeastaan konkreettinen toiminta kiinnosta.
Odotan, että Pokesy saa aikaiseksi enemmän kuin Ksey. Kaikkea hyvää tulevaan.
Uusi eläinsuojeluyhdistys Kouvolassa
5
341
Vastaukset
- Ooou
Kouvolan eläinsuojelun uuden talon rakentaminen piti alkaa muistaakseni jo keväällä. Miksiköhän ei alkanut? Tietääkö kukaan?
- Sirkka67
Huomasin kanssa, että hallituksessa monia ammattilaisia eläintenhoitoon. Eikö näistä ainakin jotkut ole Kseyn entisiä työntekijöitä? Miksei Ksey ole tarjonnut heille hommia? Hyvä tietysti, että perustivat uuden yhdistyksen, jospa tämä edes hoitaisi eläinsuojeluyhdistyksen nimeä kantavana sellaiselle kuuluvat velvoitteet.
- Anonyymi
KSEY llä ei ainakaan varastetaan ihmisten kissoja kuten Päivi pokesyltä sunnuntaina varasti minun kissani
- Anonyymi
Mielenkiintoista toimintaa pokesylla,kerrotko vähän lisää varkaudesta?
- Anonyymi
Kuvastaa hyvin toimintaa kun täällä pitää kaataa paskaa toisten niskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 481064
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875