Nyt tunnen itseni niin typeräksi

Joskusmuistelen

Näin jälkeen päin on helppoa nähdä itsensä ihastuneena sinuun, niin täysin ihastuneena. Haaveilin sinusta seksuaalisesti. Olit ihan ehdoton ykkönen fantasioissani. Olitko ikinä aavistellut, millaisen intohimon myrskyn sisälläni herätit? Miten oikein onnistuit siinä?
Olemalla niinä kertoina kun tavattiin erinäisissä yhteyksissä sellainen kuin olet.
Odotin sinua monesti siellä kun olin yksin. Odotin että tulet sinne minua varten, minua tapaamaaan ja sopimaan asioista. Et tullut ikinä. Sinua ei kiinnostanut, et tuntenut minua kohtaan siten. Meni kauan, ennen kuin luovuin toivosta, odotuksesta. Enää en katsele autoilijoita, pyöräilijöitä sillä silmällä josko näkisin sinut. Enää ei ole fantasioita, haaveita sinuun liittyviä. Sain onneksi jossain vaiheessa purettua sen kaiken hullun halun, sinuun kohdistuvan intohimon toisen kanssa. Onneksi, muuten olisin seonnut. Aika tekee onneksi tehtävänsä, ja uutta tulee tilalle. Mutta olit sinä aikamoinen seksuaalisuuteni keikuttaja
: )

19

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odeblö

      Kiva sulle, mut mä olen vielä jumissa näissä tunteissa.

      • muistoissakävijä

        En usko että hän on. Ollutkaan. Terkuin aloittaja.


    • mietinytitsekin

      "Sain onneksi jossain vaiheessa purettua sen kaiken hullun halun, sinuun kohdistuvan intohimon toisen kanssa. Onneksi, muuten olisin seonnut."

      Mitähän tuo seksiparterisi oikein olisi tykännyt tai tykkäisi jos oivaltaisi ja kuulisi tämän? On varmasti kuvitellut ihan oikeasti sun olevan kiinnostunut eikä vain tollaiseen tarkoitukseen (hyväksi)käytetty. Miltä susta tuntuisi jos itse joutuisit kokemaan noin että sua käytetään seksuaalisesti ja partneri ajattelee samalla jotain toista (jonkun toiseen kohdistuvan kohdistuvan intohimon...).

      • Hyvätmuistot

        No, ei meillä ollut mitään sitoumuksia toisiamme kohtaan. Katsos, kaksi aikuista voi tyydyttyä toisistaan jos kemiat on oikeanlaiset, ilman että tarvitsee tehdä avioliittolupauksia, tai ylipäänsä mitään kauaskantoista päätöstä yhdessä olosta. Se tilanne sopi silloin molemmille siihen tilanteeseen, molemmat sai mitä halusi. Ihan hyvä diili.


    • avaatkovähän

      "Odotin sinua monesti siellä kun olin yksin. Odotin että tulet sinne minua varten, minua tapaamaaan ja sopimaan asioista. Et tullut ikinä."

      Odotit missä?

      • sielläpäsiellä

        Siellä missä muutoinkin tapasimme.


      • Mietteitä

        Jos toivoit noin niin miksi et koskaan pyytänyt häntä tapaamaan sinua? Ehkä hän pelkäsi, että on häiriöksi. Tai ehkä hän tuli tapaamaan sinua, mutta et ollut paikalla tai olit varattu.


      • noloatoisaalta
        Mietteitä kirjoitti:

        Jos toivoit noin niin miksi et koskaan pyytänyt häntä tapaamaan sinua? Ehkä hän pelkäsi, että on häiriöksi. Tai ehkä hän tuli tapaamaan sinua, mutta et ollut paikalla tai olit varattu.

        Ei itselleni ole annettu sellaista rohkeutta että olisin uskaltanut sanoin ilmaista haluni ja mielenkiintoni häneen. Nyt kun jälkeenpäin mietin omaa käytöstäni hänen läsnäollessa niin olisi epätodennäköistä etteikö hänelle käynyt selväksi tunteeni. Olin ilmeisen ihastuneesti käyttäytyvä.


      • muistojaenää
        noloatoisaalta kirjoitti:

        Ei itselleni ole annettu sellaista rohkeutta että olisin uskaltanut sanoin ilmaista haluni ja mielenkiintoni häneen. Nyt kun jälkeenpäin mietin omaa käytöstäni hänen läsnäollessa niin olisi epätodennäköistä etteikö hänelle käynyt selväksi tunteeni. Olin ilmeisen ihastuneesti käyttäytyvä.

        Ja hän itse antoi ristiriitaista viestiä oliko sittenkään samoin tunteva minua kohtaan. Kuten jo alussa totesin-tuskinpa vain. Mutta olleita menneitä nämä jo. Kunhan muistelen miten joskus hullaannuin vahvasti.


    • minätaidantehdätuota

      Sytytän himoja toisessa jotta se voi mennä muualle niitä purkamaan :(

    • Aikaakulunutpuolvuotta

      Alkaako nimesi J:llä. Tai alkoiko silloin? Pitkä komistus? Kilometrejä?

      • minunveikkaus

        On että aloittaja on nainen. T: J jolla on pituutta. Ja ihan sivusta vaan kommentoin.


    • En_kestä_enää

      No voi helvetti jos olisit kaipaamani ihminen..

    • Anonyymi

      Säkin olit ja olet mun unelma edelleen. Kyllä me vielä kohdataan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kohdataan kenelle kirjoitat23:47? Itse ainakin eräälle nuorelle miehelle..


      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Terveisin aloittaja
        Ps. ei miulta tuo nuorelle miehelle viesti.


    • Anonyymi

      Hieno trolli. Jos ajattelisin, että tämä olisi häneltä, niin ilmiselvät olisi vain hänen omassa päässään.
      Toiseksi, se paikka missä tapasimme vielä viime vuonna, niin sinne en kyllä olisi voinut olemattomien merkkien perusteella voinut mennä. Kieltämättä kävi mielessä kun näin autosi, ainoana paikalla. Mutta nyt meni näin.
      Silloin kun siellä kävin, niin aikuinen ihminen kyllä ymmärtäisi, että siinä tilanteessa ei ole järkevää edes ottaa riskejä ja ruveta toimimaan omien tulkintojen mukaan.
      Kun ne ajat oli ohi, että en enää siellä käynyt, niin toki nyt olisi helpompaa, mutta paskat. Enää me ei nähdä kuin ohimennen valvovien silmien alla ja harvoin vaikka oletkin usein lähellä.
      Eli en saisi edes tilaisuutta nuuhkia ilmaa ja olla nyt vapaammin. Tai voin, mutta jos leikkisi, että hän näin ajattelisi vielä niin ehkä en edes yrittäisi. Toki naisellakin on mahdollisuus nykyaikana avata suunsa, mutta mennään nyt näillä sitten. Nautitaan kesästä!

    • Anonyymi

      En ole pyöräilly ja autolla ajellut eikä veikatakseni ole lesbo eikä bi.

    • Anonyymi

      ei kannata ottaa tosissaan ennen kuin konkreettisesti totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe