Jos haluais pikkasen vilauttaa...?

Olisko kellään antaa vinkkejä miten voisi turvallisesti kokeilla sellasta "vilauttelua" tai sen suuntaista? Tisseissä riittäis nähtävää...
Voisin lähteä vaikka heti kokeilemaan!

42

7064

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisit iines mulle vaikka vilauttaa ihan kunnolla ja turvallisesti niitä,katselisin hyvin mielelläni...😉

      • Anonyymi

        Mäkin


    • vilautus

      Isot marketit esimerkiksi sopivat hyvin vilautteluun. Miesten vaateosastollakin kannattaa poiketa. Avonainen pusero ja minihame kiinnittää huomiota muutenkin. Rintsikat ja pikkarit ovat luonnollisesti unohtuneet kotiin. Ostoksia kurkotellessa saattaa sitten jotain "vahingossa" vilahtaa.

      • Hyihelvata

        Ja nämä pedofiilithan siitä tykkää kun sakkolihaset pyllistelee


    • Kiitos molemmille asiallisesti vastanneille!

      Olis kiva kuulla vielä NAISILTA kokemuksia :)

      Ja miehet sekä naiset, ideoita, jotain?! :)

      • Laitoin sulle iines suoraankin postia😉siinä oli vaihtoehdot a-c ja toisessa d....
        Saa vastata...


    • On ollut lukuisiakin videoita, joissa tyttö on vilauttanut rintaansa tai rintojaan, mutta ne on minusta jotenkin kankeita. En oikein ymmärrä, miten rinnan vilautuksen saisi luontevaksi. Toisaalta ei minua niin rinnat kiinnostakaan, varmaan ei muutenkaan kaikkia miehiä, mutta sukupuolielimet kiinnostavat kaikkia.

      Vitun vilautus käy helpommin, jos on lyhyt hame ilman pöksyjä. Tavitsee vain asettua sopivasti baariin, terassille tai puistonpenkille istumaan, nostaa hame sopivasti ja levittää jalkoja sopivasti. Oikean linjan löytää, kun harjoittelee peilin ääressä. Vilautuksen voi tarvittaessa lopettaa hyvin nopeasti, kun panee vain jalat yhteen.

      Jos vilauttaa tuttujen seurassa, ei tarvitse niin ujostella, kunhan vain huolehtii, että näkyy. Tsemppiä! :-)

      • Mirlenkiintosta... Kiitos! :) Ite oon enemmän tissien vilauttelun kannalla, toistaiseks...
        Oleksä ite koskaan nähnyt tollasta tilannetta livenä?
        Mä olin joskus duunin puolesta aamulla aikasin asiakkaan takapihalla. Työkaveri, nuorehko mies, pyysi talon emäntää näyttämään mistä alotetaan. Se tuli sellasessa pikku yökkäri mekossa ja kiipesi tikkaille niin, että nähtiin väkisinkin aivan kaikki!
        En tiiä kumpi oli makeempi näky, se pörrö tikkailla vai naama punaisena kiemurteleva mies siinä vieressä. :)


      • iines18818 kirjoitti:

        Mirlenkiintosta... Kiitos! :) Ite oon enemmän tissien vilauttelun kannalla, toistaiseks...
        Oleksä ite koskaan nähnyt tollasta tilannetta livenä?
        Mä olin joskus duunin puolesta aamulla aikasin asiakkaan takapihalla. Työkaveri, nuorehko mies, pyysi talon emäntää näyttämään mistä alotetaan. Se tuli sellasessa pikku yökkäri mekossa ja kiipesi tikkaille niin, että nähtiin väkisinkin aivan kaikki!
        En tiiä kumpi oli makeempi näky, se pörrö tikkailla vai naama punaisena kiemurteleva mies siinä vieressä. :)

        Itse asiassa olen nähnyt livenä, mutten ventovierasta, enkä julkisella paikalla. Opiskelutoverini kutsui minut kahville, eikä kertonut, että vittu on paljaana. Istui sitten niin, että hame nousi hieman, jolloin asia paljastui. Sen jälkeen ei ollut enää mitään salaamista, joten tyttö saattoi näyttää sievää vittuaan aivan avoimesti. Kaunista.

        Vielä kauniimpaa oli, kun vaimoni kesämökillä aamusella tarjoili vieraille aamupalaa šifonkisessa, keltaisessa baby doll -yöpaidan ylosassa, samassa kuin nukkui yölläkin, suloinen vittu aivan paljaana. Kuin keijukaisprinsessa.

        Vilauttaminen tai avoimempikin näyttäminen tuppaa olla taiteilemista kahden vaiheilla. Toisaalta tytöt tahtovat näyttää jonkun varjolla, niin että perääntymistie on varmistettu siltä varalta, ettei toinen tykkäisikään tai pitäisi liian rohkeana. Siksi esimerkiksi saunassa on pesevinään vittua miehen nähden, vaikka itse asiassa kiinnittää huomiota, tai kuivaa huolella, jotta toinen varmasti huomaa, mutta on muka vain kuivaavinaan.

        Toisaalta mies taas pitää, mitä selkeämmin näyttää. Vähän samanlaista kokeilupallon heittämistä edestakaisin se on kuin seurustelun alkukontaktin luominen. Vähän omituinen on minusta eräiden miesten suhtautuminen, haukkuvat internetissä aktiivista naista ties millä likaisella nimellä, mutta kahdenkesken toivovat kuitenkin, että nainen olisi mahdollisimman aktiivinen, avoin, jopa rivo. Miksi sitä ei voi yleispätevästikin sanoa, on minulle täysin käsittämätöntä.

        Jos luuseritkin rohkenisivat suoraan julkisesti sanoa, mitä toivovat, ei tyttöjen edes tarvitsisi "vilauttaa", vaan rohkenisivat näyttää, niin ettei jää epäselvyyttä. On kuitenkin huomattava, ettei vilauttaminen ole suinkaan mikään muotikeksintö, vaan tytöille geeneihin tiukasti ankkuroitunut osa keimailutarpeesta, samasta joka panee meikkaamaan ja käyttäytymään naisellisesti.

        Jokainen terve nainen tuntee tarvetta olla ihailtu. Ei luonnollista tarvetta tarvitse piilottaa. Jos vain rohkenee, se on saavutettavissa paljon paremmin näyttämällä suloisimpia paikkojaan, rintojaan ja vittuaan, kuin konsanaan huolellisella meikkaamisella tai pukeutumisella. Vastaavasti miehelle on kehittynyt evoluution mukana visuaalisempi tarve, tarve nähdä.

        Olin kerran leirillä. Eräällä naisella oli läpikuultava uimapuku, joka muuttui täysin läpinäkyväksi, kun se kastui. Miehet kerääntyivät kuin kimalaiset hänen ympärilleen. Hän säteili tietäen olevansa ihailtu. Muuan toinen nainen yritti varovasti selittää hänelle, että uimapukuhan on aivan läpinäkyvä. No niin oli, sehän oli tarkoituskin. Ja sisko säteili vain entistä enemmän. :-)


      • rennostiM kirjoitti:

        Itse asiassa olen nähnyt livenä, mutten ventovierasta, enkä julkisella paikalla. Opiskelutoverini kutsui minut kahville, eikä kertonut, että vittu on paljaana. Istui sitten niin, että hame nousi hieman, jolloin asia paljastui. Sen jälkeen ei ollut enää mitään salaamista, joten tyttö saattoi näyttää sievää vittuaan aivan avoimesti. Kaunista.

        Vielä kauniimpaa oli, kun vaimoni kesämökillä aamusella tarjoili vieraille aamupalaa šifonkisessa, keltaisessa baby doll -yöpaidan ylosassa, samassa kuin nukkui yölläkin, suloinen vittu aivan paljaana. Kuin keijukaisprinsessa.

        Vilauttaminen tai avoimempikin näyttäminen tuppaa olla taiteilemista kahden vaiheilla. Toisaalta tytöt tahtovat näyttää jonkun varjolla, niin että perääntymistie on varmistettu siltä varalta, ettei toinen tykkäisikään tai pitäisi liian rohkeana. Siksi esimerkiksi saunassa on pesevinään vittua miehen nähden, vaikka itse asiassa kiinnittää huomiota, tai kuivaa huolella, jotta toinen varmasti huomaa, mutta on muka vain kuivaavinaan.

        Toisaalta mies taas pitää, mitä selkeämmin näyttää. Vähän samanlaista kokeilupallon heittämistä edestakaisin se on kuin seurustelun alkukontaktin luominen. Vähän omituinen on minusta eräiden miesten suhtautuminen, haukkuvat internetissä aktiivista naista ties millä likaisella nimellä, mutta kahdenkesken toivovat kuitenkin, että nainen olisi mahdollisimman aktiivinen, avoin, jopa rivo. Miksi sitä ei voi yleispätevästikin sanoa, on minulle täysin käsittämätöntä.

        Jos luuseritkin rohkenisivat suoraan julkisesti sanoa, mitä toivovat, ei tyttöjen edes tarvitsisi "vilauttaa", vaan rohkenisivat näyttää, niin ettei jää epäselvyyttä. On kuitenkin huomattava, ettei vilauttaminen ole suinkaan mikään muotikeksintö, vaan tytöille geeneihin tiukasti ankkuroitunut osa keimailutarpeesta, samasta joka panee meikkaamaan ja käyttäytymään naisellisesti.

        Jokainen terve nainen tuntee tarvetta olla ihailtu. Ei luonnollista tarvetta tarvitse piilottaa. Jos vain rohkenee, se on saavutettavissa paljon paremmin näyttämällä suloisimpia paikkojaan, rintojaan ja vittuaan, kuin konsanaan huolellisella meikkaamisella tai pukeutumisella. Vastaavasti miehelle on kehittynyt evoluution mukana visuaalisempi tarve, tarve nähdä.

        Olin kerran leirillä. Eräällä naisella oli läpikuultava uimapuku, joka muuttui täysin läpinäkyväksi, kun se kastui. Miehet kerääntyivät kuin kimalaiset hänen ympärilleen. Hän säteili tietäen olevansa ihailtu. Muuan toinen nainen yritti varovasti selittää hänelle, että uimapukuhan on aivan läpinäkyvä. No niin oli, sehän oli tarkoituskin. Ja sisko säteili vain entistä enemmän. :-)

        Huhhuh! :) Kiitos! Ihan mahtava viesti. Avasi ja selkeytti jotenkin koko tätä asiaa mulle.
        Lisäks musta on super siistiä lukea just tollasista kokemuksista. 🙏


      • iines18818 kirjoitti:

        Huhhuh! :) Kiitos! Ihan mahtava viesti. Avasi ja selkeytti jotenkin koko tätä asiaa mulle.
        Lisäks musta on super siistiä lukea just tollasista kokemuksista. 🙏

        Kiitos! 🌹


      • iines18818 kirjoitti:

        Huhhuh! :) Kiitos! Ihan mahtava viesti. Avasi ja selkeytti jotenkin koko tätä asiaa mulle.
        Lisäks musta on super siistiä lukea just tollasista kokemuksista. 🙏

        No joko Iineksellä on ollut rohkeutta toteuttaa haaveitaan? Et halunnu enempää keskustelua
        (->Jpw)?


      • M52Hki kirjoitti:

        No joko Iineksellä on ollut rohkeutta toteuttaa haaveitaan? Et halunnu enempää keskustelua
        (->Jpw)?

        No ei ihan vielä! :D
        Mutta hyvin suunniteltu on puoliksi tehty(?) :D


    • JanneDaz

      Joo Iines, kyllä näin kesällä on niin hienoja maisemia tarjolla ,ihania tissivakoja , mukavasti ne heilahtelee ohuen kesämekon alla. Sun kans Ois Kiva terassilla istua vastakkain, Ku välillä vähän vilahtaa ehkä reidetkin.

    • mävuan

      Itse kävin pankissa nuorempana ja siihen tuli pankkineiti kyselee toiselta neuvoa ja kumartui avonaisen kaula-aukon kanssa mun tiskille silloin oli mahtavaa katsella kun somat rinnat ihan paljaana ilman rintsikoita avautuivat kokonaan näkyviin …..hieman nainen katsoi minuunkin päin kai teki sen tahallaan:)

      • Voi vitsi! Siistiä! Mä keräilen vielä rohkeutta, mut mietin jotain vähän saman suuntasta. Meillä on tässä lähellä useampikin paikka, jossa papparaiset istuu kahvittelemassa aamupäivisin. Ajattelin, että voisin mennä kahvimaitoa kurkottelemaan... Tai sitten mekko päällä vahingossa leväyttämään käsilaukun sisällön maahan ja pylly pystyssä keräilemään tavaroita pappojen eteen.
        Vanhat mahakkaat miehet on makeita ;)


    • mekaanikko

      Vilauttaa voi näinkin kuten mulle kerran kävi ollessani korjaamossa töissä. Menin hakemaan asiakkaana olevan nuoren naisen autoa huoltoon pihalta ja auton ovi oli jo auki jota ihmettelin , niin asiakkaana oleva neito oli tutkimassa kojetaulun alta jotakin??? ja tietenkin hame oli päällä :))
      Sama neito sitten ollessani korjaamassa auto oli kyykyssä lattialla ja jalat auki jolloin muu porukka kiersi pitkin hallia katselemassa sieltä aukevaa näkymää, kerrottakoon että pikkarit olivat punaiset väriltään:)

      • EmilVonRetee

        Käsi potassa juttuja... Menit hakemaan autoa asiakkalta,joka keikisteli ronttonen paljaana autossa,huoltoon,jossa autoa huoltaessasi nainen keikistelikin huoltohallissa ja oli jopa pikkarit jalassa...

        Kannattaisi vanhoista jalluista tavata huuhaa innasen juttuja vähän tarkemmin...


    • ottoxxx

      Vilauttele autossa parkkipaikoilla. Itse vilauttelen kaluanisillä tavalla. Odottelen sivummalla kun joku nainen aja autonsa esim kaupan parkkiruutuun. Kun hän menee kauppaan, ajan viereiseen ruutuun ja odottelen ilman housuja hänen paluutaan. Siinä sitten istun kalu kovanakädessäni hänen palatessaan autolleen. Todella moni on katsellut hieman pidempäänkin ja laukean sitten siinä silmiensä edessä. Oriveden tai Toijalan ABC ovat suosikkipaikkojani päiväsaikaan.

      • Nettipoliisit

        Vinkistä kiittä hämeen poliisilaitos, johon vinkki on toimitettu.


      • Mä oon miettinyt, et ajaisin sellaseen paikkaan tässä lähellä, mihin rekkakuskit pysähtyy syömään ja lepäämään... Mut haluisin tehä sen sillä lailla "vahingossa". Täytyy suunnitella vielä :P
        Sä oot aika rohkene ;)


    • Kiusoittelin

      Asuttiin maalaistalossa ihan korvessa, kun olin nuori ... joskus 80-luvun puolessa.
      Setä kävi traktorilla meillä kylässä, autoa hänellä ei ollut.
      Kerran, kun hän oli lähdössä kotiinpäin, niin olin aitan nurkan takana valmiina. Otin pikkarit pois kokonaan.
      Kyykistyin tahallani kuselle, kun hän ajoi hitaasti traktorillaan ohi.
      Jumatsukka, miten hänen silmät laajenivat, kun hän näki minut tussu paljaana kyykyssä!
      Jarrut karahtivat ja kone pysähtyi. Ukko tapitti hytistä monttu auki, kun pissasin kaikessa rauhassa loppuun. Odottelin vielä kyykyssä hetken, ennen kuin nousin hitaasti ja laskin hameen alas.
      Lähdin kävelemään pois ja hihittelin mielessäni tapaukselle.

      • Vau! Toi oli makee juttu!! :)


    • kivaakin

      Mun lemppari on nainen joka ajaa autoa rinnat paljaana.
      ”sen suuntaista” kivaa on rintaliivittömyys,
      ”no bra day 13th October” voisi olla trendikäs (muoti-ilmiö?)

      • Tää oli hyvä! Ootko sä nähnyt siis ihan tosi elämässä sellasta?!
        Mä oon kerran, aikaa sitten, kokeillut tehdä niin, mutta tein sen kyllä niin "turvallisesti", että kukaan ei nähnyt (kai?)
        Mulla on ymmärtääkseni aika isot tissit, niin oli makee näköistä, kun turvavyö meni niiden välistä ja kun ne pomppi töyssyissä.
        Vitsi... nyt rohkaistun ja kokeilen uudestaan.
        Olisko sun mielestä parasta nähdä sellasta jossain moottoritiellä, pikutiellä, liikennevaloissa?
        Entä jos näkisit tissit pelkääjän paikalla?


    • Näkisvaan

      Ei taida olla iineksellä pokkaa toteuttaa

      • Tirkistelevä

        Provoomistako sitten tuo?


    • Alastonpoika

      Meillä oli teininä kova kilpailu likoista ja ne valitettavasti sen olivat huomanneet. Vaatteet pois ja tien toiselle puolen piiloon , ja kun annan luvat juoksette tänne mun luokseni, ja se poika joka hoitaa homman meidän mielestä parhaiten pääsee meille kylään. (eli panemaan heitä). Ja me pojat vaatteet pois ja tien yli piiloon sekä odottamaan autoa tulevaksi. Ja kun auto tuli tuli meille lähtö ja autoilia oli
      ajaa ojaan kun 3 alastonta poikaa muna pystyssä juoksi tien yli ja piiloon sinne. Mun harmikseni se oli
      isäni auto ja kotona oli puhuttelu mulle luvassa sekä peräni voitelu.

    • elämänsuola

      Kimppasaunat, paljut ja muut sellaiset on hyviä. Voi vilautella sen verran kun haluaa vaikka alasti ollaankin. Voi istua siveästi tai paljastaa kaiken. Peseytyminen on hyvä veruke. Voit pestä rintojasi ja pilluasi pitempäänkin. Vaimoni keskittyy aina pillun pesemiseen kimppasaunoissa. Tuttavien pihalla paljussa hän istuu reunalla jalat hieman harallaan. Hyvät näkymät on tarjolla.

      • Missä on kimppasaunoja?! Oon kyllä varmaan liian ujo olemaan alasti niin julkisesti. Naisten saunatkin on vähän hankalia. Mutta jos ottais vaikka pari siideriä alkuun :)


      • iines18818 kirjoitti:

        Missä on kimppasaunoja?! Oon kyllä varmaan liian ujo olemaan alasti niin julkisesti. Naisten saunatkin on vähän hankalia. Mutta jos ottais vaikka pari siideriä alkuun :)

        Kylläkai noita pari? ainakin Hesasta löytyisi,jos sitä 'poker facea'😯? löytyy...
        Voisit kirjoitella toki aiheesta lisää suoraankin? (siihen Jpw...)


    • kat43

      Itsekin olen miettinyt ihan samaa!
      ilman liivejä ohut paita vain päälle ja nyt on jo viileämpää ja sellasta .
      Miten se onnistuisi?

      • Niin-taisi-käydä

        Heh, kävikös sen toinen nikki liian kuumaksi ja pitä alkaa käyttää uutta.


    • vilauttelija

      Itse tykkään vaatekauppojen sovituskopis "vahingos" jättää verhoo raolleen ja sovitella housui, kommandona tietenkin

    • Mei vilautella, vaan tanssitaan aamuvarhaisella kukkakedolla ihan alasti. Siellon kyllä miehii kattomassa kuulessa, seitsemässä rivissä, mut kyl sinne vielä mahtuu. Kannattaa tulla heti auringonnousun jälkeen. Me tanssataan noin 1 ½ tuntii ja sit pukeulutaan ja mennään kyöpelien luo aamuteelle ja herkkukorpulle. Niet tervetuloo!

    • Jepsjuups

      Haluatko iines tulla minulle vilauttelemaan snapchatissa tai jossain muussa sosiaalisessa mediassa?:)

    • Anonyymi

      Minulla alkoi vahingossa, istuin terassilla join siideriä, katsoin aurinkolasien läpi vasta päässä istuvaa miestä oli noin kolmen metein päässä, söi ja katseli selvästi hameen alle, alkoi kiihoittaa päälla oli väljä kesä mekko, nousin vessaan otin housut pois haistelin niisä tuoksui kiima laitoin ppikku pussiin on aina mukana jos tirahtaa pissi.
      Menin takaisin mies joi varjon alla viiniä, istuin niin että helma tuli reilusti polville, laskin lasit pois, mieskatsoi ja hieroi kaluaan pöydän alla nyökkäsin kaivoi sievästi esille, nuolin huulia sevästi kalu oli paksu ja pitkä levitin jalkoja nyt näki suoraan pilluun oikaisin elkää näki kuinka nännit pullottaa, käsi liikkui hitaasti katsoin kiiltävää kalun päätä näin selvästi kuinka kova se oli ja silloin lensi mota ruiskausta pöydän alle.
      Laitoin lasit ja lähdin käveleen nopeasti, meni seuraavaan baariin sisälle katsoin kun mies käveli ja katseli istuin pitkään ja nousin bussiin, kotona lapsi nukkui menin makkarin ovelle ja katsoin miestäni pitkään laski lehden kysyi mitä laskin mekon mieheni tuli heti sänkyyn kysyi mitä, kerroin yksi mies runkkasi pistossa, mieheni pani tosi märkaa naista kuiskas jos olis pimiää olisitko antanut kuiskasin korvaan olisin antanut kuin kiimpillu naitiin hurjana kun makoiltiin mieheni sanoi sun pitää kävellä useammin, lapsi alkoi huutamaan molemmat nauroi sanoin nyt kiimanen äiti menee vaipan vaihtoon,

      • Anonyymi

        No joo miehen kirjoittama satu, mut idis ihan hyvä.


    • Jos parvekkeella vaik nakuilet? Tai hameessa ilman pikkareita bussissa vähän vilautat? Itse olen parvekkeella runkannut ja puolison kansa nainut myös. Ja puiston penkillä myös. Kyllä ihan oman viban tuo kun jotkut näkee

    • Anonyymi

      Tästä on varmaan kuusi vuotta. Kajaanin ABC aika jotain kuuden maissa. En ensin edes miettinyt,mutta huomasin kun kolmen intti jätkän päät kääntyivät katselemaan mun suuntaan. Ajattelin että upps,kuitenkin teki mieli kiusata kun jotain näkyi . Pikkasen nypräsin hameen helmaa ylemmäs . Pikkarit oli kylläkin että en pilluani näyttänyt.
      Lähdin as autolle ,ja huomasin että pojat lähtivät perääni. Heidän autonsa oli melko lähellä.
      Mietin hetken, näytän . Menin poikittain penkille ,ovi oli auki . Otin pikkuhousut pois.
      Yksi niistä kavereista tuli siihen mun eteen ja katsoi näkymää hameen alla.
      Kysyi annanko pillua.
      Sanoin että haeppa kaverisikin tuonne auton perälle.
      Verhot alas ja pojilta housut alas.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4413
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      217
      2375
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1875
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1674
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1661
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      150
      1299
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1164
    8. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      921
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      915
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      128
      870
    Aihe