koskettaa. Antaisitko.
On pelottavaa, kun toinen ihminen katsoo silmiin niin kauan, niin luottavasti, että katse luo reitin syvään kohtaan. Se on pelottavaa.
Sellainen surullinen, vaikka luottava katse ojentaa puolet taakasta toiselle, ota, ota tästä ja auta minua, sellainen katse velvoittaa. Onhan se pelottavaa.
Mutta mitä olisi ilman tuota katsetta, joka ihmisten välille luo syvän ymmärryksen? Mitä olisi ilman ymmärrystä, joka näyttää ihmisestä pienen paljaan lapsen, yksinäisten päivien ja öiden kivun, piinaavan halun olla osa ihmisistä muodostuvaa joukkoa jotta oppisi käyttäytymään lajityypillisesti, hyväksytysti, kelpaavasti?
Yhtyä johonkin, olla toisen ihmisen kanssa yhteensä kaksi.
Olennaista tässä ei ole se, onko sinulla halu olla minun kanssani yhteensä kaksi, tai onko minulla halu olla sinun kanssasi yhteensä kaksi. On matka, jota teemme, en puhu tunteista (jotka lopulta kuuluvat pinnallisen, alati muuttuvien, epäluotettavien asioiden kategoriaan), puhun siitä, että tukeudumme toisiimme, eikö niin, tällä taivaansinisellä polulla, opetellen hengittämään juuri nyt, juuri tässä hetkessä.
Anna minun koskettaa siis. Ei ei, säästä itseäsi tekemästä johtopäätöksia; kerroinhan, että tunteet ovat epäluotettavia. Ei mietitä motiiveja. Minä olen hyväksynyt viime aikoina paljon asioita. Koskettaminen tuntuisi hyvältä ja oikealta. Koska miljoona sanaa on jo sanottu, ja on kirjoitettu mitä on kirjoitettu. Kun sanat loppuvat ja kun toisen kanssa voi olla hiljaa, kämmenselän, niskan, ranteen koskettaminen olisi jatkumo sanoille, joiden merkitys on riittämätön.
Anna minun
20
687
Vastaukset
Saanko vetäistä saparosta?
- Ehheh
Mikä ettei. Siat tosin eivät tietääkseni ole kovin notkeita otuksia, että jos meinaat saparoosi yltää, joudut ehkä harrastamaan jonkin verran liikuntaa.
- eimuutatähän
Antaisin, mutta siihen kosketukseen on pitkä luottamuksen matka.
- Nmies
Jos olisit kaivattuni jonka menetin eilen, niin kyllä tahdon yhtyä kanssasi kahdeksi.😍
- Jokunainenvaan
Huh, mikä kirjoitus... Veti aika tyhjäksi olon, osasit kyllä pukea kaiken tämän myllerryksen sanoiksi. Kiitos tästä ja mukavaa päivää :)
- eiketätahansa
Onhan se niin että koskettaminen ja halaaminen tuntuvat hyvältä, mutta ensin täytyy tutustua ihmiseen paremmin.
- Ollaolemassa
Kirjoituksesi koskettaa minua, annoin luvan niin tapahtua tai en, samoin teki joskus hänen katseensakin.
Tunteet ovat kuten sanot häilyviä, mutta se onkin vain pintaa. Syvällä sisimmässäni olen kaivannut tuota syvyyttä, jota haluan tietoisesti saada osakseni. Haluan tietää itsestäni sen, jota vain hän voi olemuksellaan kertoa minusta. Hieno kirjoitus. Jää mieleen, koskettaa jo ja syvältä. Joskus olisi hyvä laittaa suoraan näin herkät kin toiveet.
Kaivatulleni tämä https://youtu.be/X-_qKejzbYU
Nyt todellisuuteen 😚- jiimies
Oliko tämä miehelle?
- Enemmänkuin
Kyllä.
- tuskinon
Enemmänkuin kirjoitti:
Kyllä.
J-miehelle J-naiselta?
- Enemmänkuin
tuskinon kirjoitti:
J-miehelle J-naiselta?
En ole J-nainen. Toivottavasti löydät etsimäsi.
- Vkgdtyjbll
Olis J naiselta M miehelle...
- Kiitosjoo
Oli paljon asiaa(kin)
- KosketatMinua
Niin, ei sanoja aina tarvita yhteyden luomiseen, syvänkin.
Katseesi perusteella uskaltaisin ehkä koskeakin sinua, vaikka emme ns virallisesti tunne toisiamme. - kirjoitat
Kyllä hyvin! Antaisin koskettaa jos vain tahdot koskettaa.
- kirjoitat
Tuo viimeinen lause osuu eniten.
- Enemmänkuin
kirjoitat kirjoitti:
Tuo viimeinen lause osuu eniten.
Mikä siinä osuu ja minkä vuoksi?
- kirjoitat
Enemmänkuin kirjoitti:
Mikä siinä osuu ja minkä vuoksi?
Koska sanat ovat riittämättömiä muuten. Ihan vain omasta puolesta sanoin noin, toivon vain että hän pitäisi.
- 70-luvunlapset
Sanat on usein, useimmiten, riittämättömiä. Ihmisten pitäis enemmän käyttää kehonkieleltä kommunikoinnissa. Koskettaminen on myös platonista. Ei sen tarvii heti tarkoittaa, että haluun sun kans peittoa heiluttamaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010530Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523625Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543401- 652917
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2232290- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252063Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221506Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396