Veikkauksen pelaamoiden automaateissa
ei ole rahaa sisässä, veikkauksen pelaamoiden automaatit ovat tyhjiä.
Henkilökunta täyttää niitä " kunhan ehtii".
Mitään ilmoitusta automaatissa ei tuosta asiasta ole.
Pelaajien annetaan pelata tyhjillä automaateilla, mistä
ei voita mitään.
Tiedät pelaavasi tyhjällä automaatilla, jossa ei ole muita
rahoja sisässä kuin omasi, kun et voita mitään.
Voit saada ehkä 0,20 sentin "voiton" muu jää veikkauksella.
Rikosilmoitushan tuollaisesta huijauksesta pitäisi tehdä.
Törkeää kusetusta ja ihmisten rahojen varastamista,
sitä on veikkauksen touhu.
Täytyyhän veikkauksen tj:n saada yli 30.000€ kk palkkansa
hinnalla millä hyvänsä.
Kyllä en enää koskaan käy noiden huijareiden pelipaikoissa.
Kukaan ei tutki Veikkauksen toimia
12
260
Vastaukset
- sinä.päätät.ja.vastaat
Kuka tekee päätöksen pelata Veikkauksen automaattia?
Kuka on vastuussa tästä pelaamisesta?- OletkoAgentti
Oletko veikkauksen agentti kun noin puolustat huijareita ja rikollisia?
- vastaa.teoistasi
OletkoAgentti kirjoitti:
Oletko veikkauksen agentti kun noin puolustat huijareita ja rikollisia?
Ei tässä kukaan puolusta ketään.
Kysyin mielestäni asiallisen kysymyksen.
Kyllä, pelasin itse aikanaan nuorempana paljonkin, sitten lopetin. ITSE päätin.
En muista että koskaan joku olisi pakottanut pelaamaan, ihan itse halusin. Kunnes päätin etten halua.
"Rikosilmoitushan tuollaisesta huijauksesta pitäisi tehdä."
No teitkö rikosilmoituksen?- Kikkeliskokkelisss
Juu ei kukaan pakota ketään ostamaan tupakka-askia, pulloa viinaa, likaa ruokaa, eikä edes tunkemaan rahaa pelikoneeseen.
Olet tainnut käydä pelipaikassa ja hävitä aika paljon. Kirjoittaisitko noin jos olisit voittanut? - VeikkausSucks
On täällä taas ihme porukkaa kommentoimassa.
- vastaa.teoistasi
Yksilö itse päättää tekemisistään.
Jos on niin höveli ettei osaa olla hukkaamatta rahojaan, OMIA RAHOJAAN, IHAN ITSE, niin se on ihan OMA VIKA.
Miksi aina syyttämässä muita?
Ottakaa vastuuta teoistanne.
Vai haluatko olla yhteiskunnan holhottavana? Kaikki rahasi menevät yhteiskunnalle, joudut jokaisen pennin anomaan paneelilta joka päättää tarvitsetko mihin haluat rahoja kuluttaa vai et.
Olisiko tuo sitten paremmin? - JätäPelaamatta
Jos ei ole sinun kanssasi samaa mieltä, niin on ihme porukkaa?
Niin se tosiaan on, että jokainen on itse vastuussa rahoistaan. Jokainen varmaan tietää, että uhkapelatessa melko todennäköisesti häviää rahansa. Jos ei ole varaa hävitä, niin älä pelaa. - missäjärki
Köyhäthän veikkauksen hyväntekeväisyystalkoot rahoittaa. Ei rikkaiden tarvitse yrittää saada lisää rahaa rahapelikoneista tai lotosta. Riittää että on hyvä työ vaikka tj tai perintö tai rikas puoliso. On tietysti oma asia pelaako vai ei mutta miksi muissa maissa ei ole automaatteja ruokakaupoissa kuten suomessa? Eivät ne kassat niitä alle 18 v ehdi kokoajan vahtia.
- pidä.rahasi.itse
missäjärki kirjoitti:
Köyhäthän veikkauksen hyväntekeväisyystalkoot rahoittaa. Ei rikkaiden tarvitse yrittää saada lisää rahaa rahapelikoneista tai lotosta. Riittää että on hyvä työ vaikka tj tai perintö tai rikas puoliso. On tietysti oma asia pelaako vai ei mutta miksi muissa maissa ei ole automaatteja ruokakaupoissa kuten suomessa? Eivät ne kassat niitä alle 18 v ehdi kokoajan vahtia.
"yrittää saada lisää rahaa rahapelikoneista tai lotosta"
Jos tuo on tavoite niin kannattaa lopettaa saman tien rahapelit; eikä lottoonkaan kannata isoja määriä laittaa.
- EiKannataVaivautua
Täällä on niin tyhmää porukkaa taas vastaamassa ettei kannata näiden jästipäiden kanssa keskustella asiasta kun he itse keskustelevat asian vierestä eivätkä itse asiasta. Lukitaidotonta porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220