Joskus kaipaa ns. suoraa puhetta. Ei taida täällä
olla erillistä palstaa sellaiselle?
Mm. 40 , tuntuu, että oikein varotaan
loukkaamasta ketään, kiitetään joka käänteessä.
Sovitellaan, ollaan kavereita toisten kanssa,
vastaillaan ainakin heille.
En on kovin ilkeä ihminen minäkään.
Enkä tarkoita että ihan henkilökohtaisuuksiin mentäisiin.
Mutta jonkinlaista agressioiden purkua, suorempia kommentteja.
Vai onko sitten tultu siihen tulokseen, että heti joku vetää herneen nenäänsä?
Mutta että vielä tässä iässä ;))
Provoja kaipaava
59
2152
Vastaukset
- TipuJuu
lyötiin lyötyä ihan riittävästi ennen joulua, meni ööveriksi, joten emme kaipa riitelyä ja toisen juttjen torperointia.
Ilmeisesti emme osanneet olla erimieltä rakentavasti =o). Mielipiteensä ovat kaikki mielestäni saaneet sanoa silti, siis ne jotka ovat tohtineet ja halunneet.
Sovimme, että annamme kaikkien kukkien kukkia, tilaa riittää avauksille ja jutuille, jos ei kiinnosta aihe, niin ei lueta sitä sitten.- tosi-jorma
kanssasi samaa mieltä, ;)) että sopu antaa paremmin tilaa kaikille, kunhan on ymmärrystä ajatuksiin on riittävästi.. ;))
Koska, kaiken lukeminen ja niihin vastaaminen, ei ole täällä pakollista... ;))
- skotti
täällä nyt herne on nenään mennyt vielään keltää.Toki keskustelijoitten aggressioitten purku molemminpuolin on sallittavaa, asijalinjalla tietenkin.
- korkea ärsyyntymiskynnys
Kait me yli nelikymppiset ollaan jo niin kaikkeen tottuneita, ettei jakseta / viitsitä aina takertua jonkun sanomisiin?
Pistä kuitenkin kokeillen, jos sulla on joku idea, mikä saattais poikia kunnon keskustelun!- sani
tuossa avauksessa jo yritin sanoa, mikä mua hiukka ärsyttää. Kateutta vai mitä?
Mutta toisia kohtaan mielistelevä sävy, toisia ei huomioida juuri lainkaan.
Ei pitäisi olla varsinainen deitti -palsta, mutta kovin tuntuu kahden välisiä keskusteluja välillä syntyvän. Lähetellään hyviä öitä ja terveisiä sille yhdelle tietylle jne.
On toki myös keskenään 'liittoutuneita' naisia. Kirjoittaa toinen mitä vaan, niin toinen vastaa ja puolustaa. Tosin, mitä vaan ei kukaan kirjoita.
En tarkoita sellaista henkilökohtaista mollausta, mihin ilmeisesti TipuJuu viittasi.
Toki ymmärrän senkin, jos joku laukoo omia mielipiteitään kuin ne olisivat ainoita oikeita maailmassa, se taas ärsytää muutamia. - tuffe
sani kirjoitti:
Ei pitäisi olla varsinainen deitti -palsta, mutta kovin tuntuu kahden välisiä keskusteluja välillä syntyvän. Lähetellään hyviä öitä ja terveisiä sille yhdelle tietylle jne.
On toki myös keskenään 'liittoutuneita' naisia. Kirjoittaa toinen mitä vaan, niin toinen vastaa ja puolustaa. Tosin, mitä vaan ei kukaan kirjoita.
En tarkoita sellaista henkilökohtaista mollausta, mihin ilmeisesti TipuJuu viittasi.
Toki ymmärrän senkin, jos joku laukoo omia mielipiteitään kuin ne olisivat ainoita oikeita maailmassa, se taas ärsytää muutamia.että vaadit kohtuuttoman paljon. Mieti vaan miten keskustelut livenä sutviintuu... Jos tulet toimeen erityisen hyvin jonkun kanssa annat hänelle hymyn, tai menet istumaan hänen viereen. Teeppä se täällä. Jos juttelet porukassa muut vastailevat katseillaan ja tiedät mitä he ajattelevat. Teeppä... ai niin, minähän sanoin sen jo :)
Ymmärrän, että jos vaan kulkee ohi ja heittää kommentin, että tämä porukka vaikuttaa sisäänpäin lämpiävältä (huono sana, mutta en keksinyt parempaa). Helpompaahan se onkin kommentoida jonkun juttuja kun edes vähän tunnistaa. Minä välillä saatan jopa unohtaa että kirjoitukset näkyvät ympäri Suomea (tai maailmaa... hui, pitäisikö lopettaa), jos kommentoin kirjoitan kyllä vaan sille yhdelle. Ja kyllä se tuntuukin hyvälle saada omaan kirjoitukseen edes jonkinlaisen vastauksen, vai mitä? Olipa sitten tyhjänpäiväinen tai ei... - (.)Y(.)
sani kirjoitti:
Toki ymmärrän senkin, jos joku laukoo omia mielipiteitään kuin ne olisivat ainoita oikeita maailmassa, se taas ärsytää muutamia.toivottaa, Hyvää Huomenta Sinullekkin.. ;))
Sitten aiheeseen..
Eikös tämä ole, vapaata aluetta, jokaisen kirjoittaa tavallaan ja tyylillään?..
Itse, luen lähes kaiken..
Kaikkia, kirjoituksia en kuitenkaan kommentoi..
Mielistely, ei kuulu tapoihini..
Että silleen... - MonaLisasmile
(.)Y(.) kirjoitti:
toivottaa, Hyvää Huomenta Sinullekkin.. ;))
Sitten aiheeseen..
Että silleen...luen myös melkein kaikki kirjoitukset, toisiin vastaan ja toisiin en.En kuitenkaan ärsyynny vaikka pientä nurkkakuntaisuuttakin olisi, onhan tämä vapaa palsta.Hauskoja juttuja on aina kiva lukea..onko tämä nyt sitten sitä mielistelyä, kenties...
- sani
(.)Y(.) kirjoitti:
toivottaa, Hyvää Huomenta Sinullekkin.. ;))
Sitten aiheeseen..
Että silleen...siitä että neuvot vähän hyviä tapoja minullekin.
Jäi huomenet toivottamatta, joten tässä hyvää päivää sinullekin ;)))))) - J J Jr
sani kirjoitti:
Toki ymmärrän senkin, jos joku laukoo omia mielipiteitään kuin ne olisivat ainoita oikeita maailmassa, se taas ärsytää muutamia.Moni nainen alka heti flirttailun ja poikkeaa aiheesta kun joku suosikkinikki ilmestyy,uusille ei yleensä edes vaivauduta vastaamaan!!
- (.)Y(.)
J J Jr kirjoitti:
Moni nainen alka heti flirttailun ja poikkeaa aiheesta kun joku suosikkinikki ilmestyy,uusille ei yleensä edes vaivauduta vastaamaan!!
vastaan uusillekkin..
Aihe ratkaisee, vastaanko vai en..
Moips Sinullekkin.. ;)) J J Jr kirjoitti:
Moni nainen alka heti flirttailun ja poikkeaa aiheesta kun joku suosikkinikki ilmestyy,uusille ei yleensä edes vaivauduta vastaamaan!!
aivan normaalia ja soveliasta käytöstä.(Yhtälailla se sopii miehiin).
Kaikkien kirjoittajien tulee itse "hankkia"asemansa ja mahdollinen "suosikkiasesama".
Kaikki meistä on joskus olleet niitä aloittelijoita.Ei kannata heti lopettaa yrittämistä vaikka vastakaikua ei heti kirjoitteluunsa saisikaan.
Itse aloitin vähän ennen vuoden vaihdetta ja alkuhankaluus on vielä hyvässä muistissa.
Rekisteröidyn nikin käyttö mielestäni on yksi tapa joka edesauttaa henkilön tutuksi tulemista palstoilla.
ps. yrittänyttä ei ......- J J Jr
emw34 kirjoitti:
aivan normaalia ja soveliasta käytöstä.(Yhtälailla se sopii miehiin).
Kaikkien kirjoittajien tulee itse "hankkia"asemansa ja mahdollinen "suosikkiasesama".
Kaikki meistä on joskus olleet niitä aloittelijoita.Ei kannata heti lopettaa yrittämistä vaikka vastakaikua ei heti kirjoitteluunsa saisikaan.
Itse aloitin vähän ennen vuoden vaihdetta ja alkuhankaluus on vielä hyvässä muistissa.
Rekisteröidyn nikin käyttö mielestäni on yksi tapa joka edesauttaa henkilön tutuksi tulemista palstoilla.
ps. yrittänyttä ei ......Eihän täällä useimmiten tiedä edes ketkä ovat naisia!
J J Jr kirjoitti:
Eihän täällä useimmiten tiedä edes ketkä ovat naisia!
jos vahingossa vaikka omaa sukupuoltas kehut tai vaikka flirttailet.
Jos sukupuoli tärkeämpi keskustelupalstoilla ,kuin sanoma,en oikein käsnää juttuas.- J J Jr
emw34 kirjoitti:
jos vahingossa vaikka omaa sukupuoltas kehut tai vaikka flirttailet.
Jos sukupuoli tärkeämpi keskustelupalstoilla ,kuin sanoma,en oikein käsnää juttuas.Tottakai se merkitsee!
- Pirre*
J J Jr kirjoitti:
selviää, pyydä treffeille :))), höppänä J J Jr :))) *Pirre* sanoi nyt tuon nätiski ja kiltisti silittäen päätäsi*.
- J J Jr
Pirre* kirjoitti:
selviää, pyydä treffeille :))), höppänä J J Jr :))) *Pirre* sanoi nyt tuon nätiski ja kiltisti silittäen päätäsi*.
Ja vielä tulee?
- (.)Y(.)
J J Jr kirjoitti:
Puhelin, on hyvä aparaatti, varmistamaan toisen sukupuoli..
Jos, niinkuin epäilyttää..
PS. Yhtä vaikeaa, on välillä tietää, ketkä on miehiä!.. - Pirre*
J J Jr kirjoitti:
Ja vielä tulee?
elä tunne .))), viskaa se neilikka veke..
- (.)Y(.)
Pirre* kirjoitti:
naurut naurettu..
Pirre, tämä oli hyvä juttu.. :DD - Pirre*
(.)Y(.) kirjoitti:
Puhelin, on hyvä aparaatti, varmistamaan toisen sukupuoli..
Jos, niinkuin epäilyttää..
PS. Yhtä vaikeaa, on välillä tietää, ketkä on miehiä!..ei niin, tämä tekniikka ei ole vielä tarpeeksi pitkällä, mutta toivotaan parasta :)
*hmmm..siinäpä oliskin haastetta insnyörille*! - J J Jr
Pirre* kirjoitti:
(.)(.)
- J J Jr
Pirre* kirjoitti:
ei niin, tämä tekniikka ei ole vielä tarpeeksi pitkällä, mutta toivotaan parasta :)
*hmmm..siinäpä oliskin haastetta insnyörille*!Naisen ääni siinä?
- (.)Y(.)
J J Jr kirjoitti:
(.)(.)
tätä.. :((
En kyllä ole..
PS. Mikäs vempula, se sinä olet?.. :DDD - Pirre*
J J Jr kirjoitti:
Naisen ääni siinä?
se ei vastaa mitään, niin sillon se on meleko varmasti vain vastaaja..
- (.)Y(.)
J J Jr kirjoitti:
Naisen ääni siinä?
tietenkin, vastaajan kanssa, sinun olisi vaikea keskustella.. :DD
- Pirre*
J J Jr kirjoitti:
(.)(.)
tuijottamaan :)))
- Pirre*
(.)Y(.) kirjoitti:
naurut naurettu..
Pirre, tämä oli hyvä juttu.. :DD"tisut" (en joutanu piirtämään:)), ei tätä muuten jaksa..
- J J Jr
Pirre* kirjoitti:
Ja naismainen äänikin puhelimessa?
- J J Jr
(.)Y(.) kirjoitti:
tietenkin, vastaajan kanssa, sinun olisi vaikea keskustella.. :DD
Ehdottaa tapamispaikkaa ja sitten sinne tuleekin se mise/transsu?
- tosi-jorma
Pirre* kirjoitti:
varmaankin, kun minäkin olen niihin kiikissä... ;DDD
- Pirre*
J J Jr kirjoitti:
Ehdottaa tapamispaikkaa ja sitten sinne tuleekin se mise/transsu?
se äänenmurros?
- lillasyster
täällä syntynyt, huomaan ma!
Ootteko ihan varmaan 40 , vai 4 ? - J J Jr
Pirre* kirjoitti:
se äänenmurros?
Nuorta poikaakin voi luulla naiseksi,siis äänestä?
- J J Jr
lillasyster kirjoitti:
täällä syntynyt, huomaan ma!
Ootteko ihan varmaan 40 , vai 4 ?Ei ole pakko lukea tai vastata?
- lillasyster
J J Jr kirjoitti:
Ei ole pakko lukea tai vastata?
Vaikka mitäs sen on väliä.
- J J Jr
lillasyster kirjoitti:
Vaikka mitäs sen on väliä.
Jos ei jonkun kirjoitukset miellytä tai pitää niitä tyhminä niin ei niitä tarvitse lukea ja varsinkaan vielä niihin vaivautua vastaamaankin?
- Pirre*
J J Jr kirjoitti:
Nuorta poikaakin voi luulla naiseksi,siis äänestä?
kun lisäsit tuon "äänestä":)))
- (.)Y(.)
Pirre* kirjoitti:
"tisut" (en joutanu piirtämään:)), ei tätä muuten jaksa..
Hauskaahan, tämä onkin.. ;))
- Pirre*
tosi-jorma kirjoitti:
varmaankin, kun minäkin olen niihin kiikissä... ;DDD
lellukatko on mieleen:)))?
- (.)Y(.)
Pirre* kirjoitti:
lellukatko on mieleen:)))?
Noi on, näppäimistön luomaa harhaa..
Livenä, ne voi olla, vaikka lillukat?..
..*nauraa taas makeasti*..
- tällä hetkellä
pännii aivan sietämättömästi?
Tai onko joku aivan onnensa huipulla kun on saanut jonkun vaikeen asian vietyä läpi?
Tarkotan HENKILÖKOHTASESSA ELÄMÄSSÄÄN. Tän ikäsillä näyttää olevan rutkasti ongelmia avioliitoissa, kakaroitten kasvatuksessa, on rahavaikeuksia ym.
Mikä vituttaa JUST NYT?- skotti
ei mikään vituta..
- toi äijä
Mitä mä voin tehdä kun ukko on ku iilimato! Tai takiainen, kummin vaan, taikka molemmat!!
Ollaan oltu aviossa kohta kolkyt vuotta, naimakauppaan mulla kuulu sit tietysti ton mammanpojan vanhemmat, kuuluu tottakai edelleen, naapurissa kun asuvat! Ja mähän jäin kotiin lapsia hoitaan, miehen elätettäväks, siitä anoppi muistaa mua muistuttaa joka jumalan käänteessä.
Kaks lasta ollaan saatu aikaseks. Ne on jo aikuisia ja lähteneet pesästä ku ei viittineet täällä olla.
Äijä vonkaa tuheroa aina vaan, vaikka mä en halua kun se haisee aina viinalle, vanhalle tai uudelle.
Hankin koiran, että pääsen harrastaan sen kanssa pois kotoota edes joskus, kun en kapakassakaan käy. Ukkoa ei kiinnostanu aluks, mut ku oli käyttökora niin pikkuhiljaa se kiilas ittensä niihin piireihin ja nyt se harrastaa sen koiran kanssa. Mä vetäydyin pois, kun se juttu ei enää ollukkaan mun henkireikä.
Hankin toisen koiran, putsi-putsi-puudelin! Luulin ettei ukko nyt niissä piireissä viihdy ainakaan, ja siinä mulla olis jotain omaa. Mutta eikö mitä! Tunki kuulkaa pyytämättä sinne näyttelyihin ja mätsäreihin ja keräs kaikkien mun tuttujen puhelinnumerot sieltä koirapiireistä, että jos on jotain minne vois kimpassa mennä.
Nyt tääkin putsi-koira harrastus on mulla jääny pariin pennutukseen, ku ei huvita pyöriä sellasessa missä äijä haluu olla mukana vaikuttamassa. Sehän myyskenteli niitä pentujakin pitkin maailmaa, multa kysymättä, vaikkei se niitä pysty mihinkään oikeesti myymään, kun kenneli on mun. Silti. Teinkin viimeksi niin että en myyny pentua yhdellekään ukon ostajakandidaatille.
Mitä mä seuraavaks voisin kekata???? Arvatkaa miten kismittää! Jos mulla on jotain OMAA, nii ei mee ku hetkonen niin mieskin on saman asian harrastaja! Mustiskin se on ku p****!!! Nytkin tekee tikusta asiaa tohon mun selkäni taakse koko ajan, että pääsis näkeen minne ja kenelle kirjottelen. Vähä ahistaa!!!
Onneksi mulla kuitenkin on puolipäivätyö. Sinne ei oo äijä vielä hakenu duuniin...- toi äijä
on vielä sellanen, että kun mä en anna sille, niin sehän onkin kahvipöytäkeskustelun aihe joka kerta kun on vieraita, tai me ollaan jossain kylässä yhdessä. Mä saan olla nolona.
Onks muilla tällästä? neuvo,jota ehkä voisit "hyödyntää".
Ala toimimaan niinkuin hän,matki hänen käytöstään.Sängyssä kun hän lopettaa,pyydä lisää,sano oliko tässä kaikki?yms.Viéraiden seurassa ota hänen vanhan ja uuden viinan ihanuus esille.
Toki,jos on väkivaltainen niin ei ole varmaan käyttökelpoinen kokeilu.
Mutta ehkä kuitenkin hänen käytöksensä matkiminen korostetusti saa aikaan jotain uudenlaista näköalaa.Älä alistu hänen käytökseensä vaan ota määrätyssä asioissa samat keinot käyttöön.
ps.mies on kyllä yleensä itsetunnoltaan se heikompi lenkki ja yleensä esim erotilanteessa todella tyhjän päällä.
Toivottavasti sapetus helpottaa ja voit nauttia elämästäsi.
Jk.etsi itsellesi omaa Privaati aikaa/tekemistä niin kauan,että onnistut löytämään sellaisen,mihin et häntä saa "rukoilemallakaan osallistumaan".
Hyvää sunnuntaita kuitenkin,"koita kestää".- J J Jr
Miksi olet enää hänen kanssaan kimpoissa,ilmeisesti tulisit ihan hyvin toimeen omillasi ja harrastuksia ja ystäviäkin sinulla on!
- toi äijä
emw34 kirjoitti:
neuvo,jota ehkä voisit "hyödyntää".
Ala toimimaan niinkuin hän,matki hänen käytöstään.Sängyssä kun hän lopettaa,pyydä lisää,sano oliko tässä kaikki?yms.Viéraiden seurassa ota hänen vanhan ja uuden viinan ihanuus esille.
Toki,jos on väkivaltainen niin ei ole varmaan käyttökelpoinen kokeilu.
Mutta ehkä kuitenkin hänen käytöksensä matkiminen korostetusti saa aikaan jotain uudenlaista näköalaa.Älä alistu hänen käytökseensä vaan ota määrätyssä asioissa samat keinot käyttöön.
ps.mies on kyllä yleensä itsetunnoltaan se heikompi lenkki ja yleensä esim erotilanteessa todella tyhjän päällä.
Toivottavasti sapetus helpottaa ja voit nauttia elämästäsi.
Jk.etsi itsellesi omaa Privaati aikaa/tekemistä niin kauan,että onnistut löytämään sellaisen,mihin et häntä saa "rukoilemallakaan osallistumaan".
Hyvää sunnuntaita kuitenkin,"koita kestää".tuskin tulis Al-Anon ryhmään tai Painonvartijoihin!
Kiitos vihjeistä, mietin tässä kuumeisesti mikä olis mun juttu seuraavaksi.
Nauroin oikein ääneen kun luin ton juttus että mun pitää alkaa kerjään lisää seksiä!!
Mahtais ukon naama venähtää...
Joka tapauksessa tulin hyvälle tuulelle, kiitos sulle siitä! - toi äijä
J J Jr kirjoitti:
Miksi olet enää hänen kanssaan kimpoissa,ilmeisesti tulisit ihan hyvin toimeen omillasi ja harrastuksia ja ystäviäkin sinulla on!
vaan ei päästä mua lähtemään.
Mutta jos otan itteäni niskasta kiinni niin varmaan saan sen asian hoitumaan, mikäs mua täällä pitelee. - JOO
toi äijä kirjoitti:
vaan ei päästä mua lähtemään.
Mutta jos otan itteäni niskasta kiinni niin varmaan saan sen asian hoitumaan, mikäs mua täällä pitelee.Järjestä hänelle joku sinkku kennel-nainen joka asuu jollain muulla paikkakunnalla?
- toi äijä
JOO kirjoitti:
Järjestä hänelle joku sinkku kennel-nainen joka asuu jollain muulla paikkakunnalla?
jollekin vielä kelvata????????????
- JOO
toi äijä kirjoitti:
jollekin vielä kelvata????????????
Esitä mustasukkaista niin heti kelpaa!
- toi äijä
JOO kirjoitti:
Esitä mustasukkaista niin heti kelpaa!
on tollanen....
- JOO
toi äijä kirjoitti:
on tollanen....
Naiset ovat kilpailuhenkisiä!
- toi äijä
JOO kirjoitti:
Naiset ovat kilpailuhenkisiä!
Meinaatko että joku sinkku-koiranainen tarttuis syöttiin?
Hei, tiedänkin nyt! Palaankin takasin sinne käyttökoirapuolelle ja olen miehessä kiinni kuin iilimato ja mulkoilen kaikkia naisia jotka tiedän sinkuiks ja vaikka olisivat varattujakin, ei sen väliä. Järkkään jonkun kohtauksenkin.. Kyllä luulis että äijällä alkais pinna kiristyä. Maistaiskin siinä vähän omaa lääkettään...
Näinhän se homma etenee! - JOO
toi äijä kirjoitti:
Meinaatko että joku sinkku-koiranainen tarttuis syöttiin?
Hei, tiedänkin nyt! Palaankin takasin sinne käyttökoirapuolelle ja olen miehessä kiinni kuin iilimato ja mulkoilen kaikkia naisia jotka tiedän sinkuiks ja vaikka olisivat varattujakin, ei sen väliä. Järkkään jonkun kohtauksenkin.. Kyllä luulis että äijällä alkais pinna kiristyä. Maistaiskin siinä vähän omaa lääkettään...
Näinhän se homma etenee!Monet naiset haluavat päteä iskemällä toisten miehiä!
- NoitaNainen
haukkua kaikki...ilman syytä..jopa koiratkin.
Se on tuo naisen hormoonikierto, kun pistää ärjymään.
Mutta..kaikilla ei ole ukkoa, jolle purkaa kiukkuaan..mitäs sitte..työkaverit saa osansa.. kaupassa kassaneidit..pankissa..
Pahinta on, jos lapsiin sitä purkaa..ja tarkemmin aatellen ei se mieskään ole ansainnut kiukunpuuskaa.
Aina ei auta kävelylenkki..ei raivokas juoksu.. ei edes nyrkkeilysäkin hakkaaminen.
Ihminen, joka laittaa vastaan tai jolta tulee jonkinlainen kommentti olis paras tapa.
Jos tänne perustettaisiin kiukunpuuskapalsta, jonne sais käydä kirjoittamassa ärräpäitä ja haukkumassa kaikki hevon******- Kiukuttaa
Sekin auttaa heti kun saa purkaa sen kiukun ulos!
Parempi tänne kuin ympärisöön.
- Pojongg
Elämä on sitten kurjaa. Pitäisi olla suorastaan venäläinen, kun täytyy saada pientä ilkeyttä arkeen, jotta elämä maistuisi. Jopa omasta kommentistasi löydät sanoja liitettäväksi ylläolevaan hakukenttään. Voit yllättyä vastausten määrästä, etenkin palstoja voi löytyä kymmeniä.
Eikö täällä voisi olla olla mukavaa? Maistuuko täälläolo (40 ) sen jälkeen paremmalta kun saa tilittää tosissaan tuntojaan? Kyllä niitäkin suoria komentteja/valituksiakin löytyy, et vain ole tarkkasilmäinen. Ehkäpä meissä on niitäkin, jotka voivat sisällyttää rivien väliin arvosteluakin polttamatta siltoja.
Entä uusi palsta -> VALITUKSET tai KIUKKU tai vaikkapa VIHAISET MUIJAT? Totta, ei se välttämättä toimi odotettujen "reaktioiden" vuoksi. On jo nähty mihin kierteeseen se johtaa.
"..Mutta että vielä tässä iässä ;)) ...". Aivan oikein, osaamme jo hieman käyttäytyä. Ja opimme enemmän, kun valitsemme sanamme edes hiukan paremmin.
Yhdessäkin siemenessä voi olla suuren sadon alku, joka voi johtaa provokaatioihin, etenkin agrressiivisiin, puhumattakaan susista lammasten vaatteissa. No, onneksi vain osa reagoi huonosti ja minäkin yritän pitää sieraimeni kiinni. :)
Kuulostan jo itsekin valittajalta, joten passaan tähän.
Ps. Pelkäänpä, että tämäkin provosoi.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572603Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562355- 352204
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661329