tena pants

Poika90

Hei
olen 27 vuotias päivä ja yö kastelua kärsivä mieltä tena pants max käyttö kokemuksista

11

2715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Pants ehkä hyvä päivä käyttöön. Yöksi laitan itse teippivaipan . Esim Tena slip maxi tai Attends 10 regular.
      kannattaa kokeilla muitakin teippivaippoi sekä päivisin vyö vaippoi.
      laita viestii jos haluut neuvoja lisää.

    • Antti90

      Olen 28-vuotias mies. Olen joskus vuosia sitten kokeillut pantseja, mutta en itse ole niistä tykännyt. Muistelen, että kastuessa ne alkoivat roikkua ja lorottaa ja pissan haju tuli läpi. Takalistosta imuosa alkoi neliskanttisena myös näkyä. Teippivaipat istuvat anatomisesti paremmin ja ovat aika huomaamattomia. Käytän päivisin yliaktiivisen rakon vuoksi Molicare Slip Maxia, Tena Slip Active Fit Maxia sekä Tena Slip Active Fit Ultimaa.

    • jep

      Noi on kyllä hyviä vaippoja. Oikeastaan eri valmistajien pantsit ovat samanlaisia roikkujia.

    • Tokoi

      Suosittelen kyllä teippivaippaa. Tenan Slip- mallisto on hyvä, Idin ja Attendsin slipit myös oikein kelpoja. Teippivaipan vaihtaminen on (pienen harjoittelun jälkeen) harjoittelun jälkeen helpompaa esim. julkisessa vessassa kuin housuvaipan, jonka vaihtamiseksi pitää riisua kengät ja housut. Housuvaippakin menettelee esim. urheillessa, mutta kuten yllä on todettu, housumallisten suojien istuvuus märkänä, varsinkin jos käyttäjä kastelee paljon kerralla, on huono. Ne saattavat myös vuotaa tai haista. Jos on ulosteenkarkailua, niin silloin teippivaippa on oikea ratkaisu.

      Omat kokemukseni vyövaipoista ovat olleet melko huonoja. Tarrakiinnitys tuppaa nyhtämään vyöstä nukkaa, eikä uudelleenkiinnitys sitten onnistukaan. Vyö myös luistaa helposti sen verran, että tarrapinta paljastuu ja takertuu ihoon/ihokarvoihin.

      Kannattaa pyytää apua apteekista tai inkontinenssituotteita myyvistä liikkeistä (esim. MEDI10 [Attends], Metsäpolku (Tena, Id, Molicare], Tena ja Respecta). Monista saa ilmaisia tai edullisia näytteitä, ja henkilökunta osaa neuvoa valinnassa. Tutustu rauhassa, kokeilemalla löytyy oikea tuote sinun tarpeisiisi. Aikuisille saa myös kestovaippoja ja karkailualushousuja, mutta ne soveltuvat lähinnä lievään karkailuun.

    • Hyviä huomioita.
      Dreamcare esim toimittaa postin kautta näytteitä ja heilla on laaja valikoima eri valmistajilta.

    • huhhuh1

      Itse en dreacarea käytä. Kallis toimitusmaksu vaikka hinnat olisivat muutaman euron halvempia.
      Kannattaa lukea henkilötietojen käsittely osio yleisohjeena mihin tietojasi annat.

    • Tokoi

      Dreamcare on kallis. En ole tainnut koskaan mitään sieltä ostaa. Harmi, että ASPAL Oy lopetti Tenan myynnin kokonaan. Oli noin kolmanneksen kilpailijoitaan halvempi myymälä. Nyt olen sirtymässä Medi10:n asiakkaaksi ja Attendsin käyttäjäksi.

    • attends

      Medi10 itsekin käytän. Netistä tilaus ja maksu ja haen varastolta.

    • Wierailija

      Käytän vakituisesti niitä miesten sinisiä, jotka ovat oikein mukavat pitää. Pitokyky on myös aika hyvä, paitsi kerran, kun täysi rakko tyhjeni kerralla. Silloin oli pieni puro jalkaa pitkin, mutta aika hyvin selvittiin.

    • odorono

      Olen ollut Tenapantsin käyttäjä pitkään, mutta nyt on kokeilukausi edullisesta S-marketista myytävästä Caroli housuvaipasta. Ulkonäkö; tulee ihan "tyttömäinen" olo kun siinä sellaiset röyhelöt lahkeensuissa ja vähän vyötärössäkin. Istuvuus; ihan hyvä, ei ihan paras, mutta hyvä. Pidätyskyky todella hyvä. (olen mies)

    • vuoteenkastelija

      hei kaikki kastelija"pojat" Minulla on laaja valikoima hienoja pehmeitä muovihousuja vaipan kun vaipan päälle. Itse olen tottunut suuriin suorakaidevaippoihin ja aitoihin pehmeisiin muovihousuihin. Minulla on niitä todella kertynyt varastoon kun on vuosia tullut niitä hankittua, saksasta ja USA:sta.
      No jos jotakin kiinnostaa miltä tuntuu muovihousu-vaippaturva niin soittelemaan 044 5436713 tai mailaamaan: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe