Miksi räppärit valehtelevat autoistaan?

Insaideri

Minkä takia räppärit selittävät, että ostivat kalliin auton, vaikka autot eivät ole edes heidän?

Esim. Cheekin ja Elastisen Mersut olivat Vehon omistuksessa, ja he itse statuksella "muu haltija".

Samoin Uniikin käytössä oleva Porsche on autoliikkeen omaisuutta.

Mikael Gabrielin BMW i8 on Laakkosen esittelyauto.

12

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.komeeta

Täytyyhän faneille näyttää mihin heiltä kerätyt rahat käytetään :D

• Masa562

Ei ne niistä mitään ole maksanut. Autot ovat vain lainassa, mutta silti antavat muille sen kuvan että olisivat ne ostaneet. Tästä syystä rekkarit on kaikissa kuvissa peitetty, koska tekstarilla voisi hakea omistajatiedot.

Autot ovat ns. sponssiautoja. Saavat käyttää niitä ennalta sovitun ajan, jonka jälkeen autoliike myy auton.

• ei-riitä-köhät-pojilla

Ei yksikään noista runkeista ole ns. käteisostaja..

• avensis06

Noinhan asiat ovat kaikilla ns.julkkiksilla, autot ja veneet ovat vain lainassa jonkin aikaa.

• WHITESUPREME

Kaikki wiccat leirille lykätään ne vittu homot viestittää toisillensa "yo tänne vaan nosta vaan paitaa"

• kysyn.vaan_

Onkohan tullu otettua pari liikaa jo noin aamutuimaan?

• korvienväli
        kysyn.vaan_ kirjoitti:

Onkohan tullu otettua pari liikaa jo noin aamutuimaan?

Kyllä toi on sen normiolotila päivittäin.

• äääh

Tosi räppäreillä, jos olisi oma auto, niin eihän he sitä itse edes ajaisi. Siellähän olisi seksiobjektina vähäpukeinen ja poliittisesti epäkorrekti musta nainen autonkuljettajana ja autosta nousisi savua muualtakin kuin pakoputkesta.

Suomen Kokoomusräppäreillä ei vaan ole oikeaa asennetta :(

• Matt. 6.19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
      20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
      21. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.

• Kyynel_Cheekille

Samasta syystä miksi valehtelevat olleensa väkivaltaisia jenginuoria ym. ongelmatapauksia. Imagosyistä. Idiootit uskovat kaiken ja ostavat levyjä ja käyvät keikoilla. Mainonnan uhrit = fanit ostavat mitä tahansa näiden nyyhkytarinoiden takia.

• johntravoltanserkku

Sehän on vaan sellainen "nekrujuttu" Pitää koittaa samaistua mustiin ghetto-kakaroihin.

• Witty.ku.on.härskii

KUNDIT NUSSII TOISIAAN LIISINKIKÄRRYISSÄ!?!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe