Miksi räppärit valehtelevat autoistaan?

Insaideri

Minkä takia räppärit selittävät, että ostivat kalliin auton, vaikka autot eivät ole edes heidän?

Esim. Cheekin ja Elastisen Mersut olivat Vehon omistuksessa, ja he itse statuksella "muu haltija".

Samoin Uniikin käytössä oleva Porsche on autoliikkeen omaisuutta.

Mikael Gabrielin BMW i8 on Laakkosen esittelyauto.

12

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.komeeta

      Täytyyhän faneille näyttää mihin heiltä kerätyt rahat käytetään :D

      • Masa562

        Ei ne niistä mitään ole maksanut. Autot ovat vain lainassa, mutta silti antavat muille sen kuvan että olisivat ne ostaneet. Tästä syystä rekkarit on kaikissa kuvissa peitetty, koska tekstarilla voisi hakea omistajatiedot.

        Autot ovat ns. sponssiautoja. Saavat käyttää niitä ennalta sovitun ajan, jonka jälkeen autoliike myy auton.


    • ei-riitä-köhät-pojilla

      Ei yksikään noista runkeista ole ns. käteisostaja..

    • avensis06

      Noinhan asiat ovat kaikilla ns.julkkiksilla, autot ja veneet ovat vain lainassa jonkin aikaa.

    • WHITESUPREME

      Kaikki wiccat leirille lykätään ne vittu homot viestittää toisillensa "yo tänne vaan nosta vaan paitaa"

      • kysyn.vaan_

        Onkohan tullu otettua pari liikaa jo noin aamutuimaan?


      • korvienväli
        kysyn.vaan_ kirjoitti:

        Onkohan tullu otettua pari liikaa jo noin aamutuimaan?

        Kyllä toi on sen normiolotila päivittäin.


    • äääh

      Tosi räppäreillä, jos olisi oma auto, niin eihän he sitä itse edes ajaisi. Siellähän olisi seksiobjektina vähäpukeinen ja poliittisesti epäkorrekti musta nainen autonkuljettajana ja autosta nousisi savua muualtakin kuin pakoputkesta.

      Suomen Kokoomusräppäreillä ei vaan ole oikeaa asennetta :(

    • Matt. 6.19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
      20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
      21. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.

    • Kyynel_Cheekille

      Samasta syystä miksi valehtelevat olleensa väkivaltaisia jenginuoria ym. ongelmatapauksia. Imagosyistä. Idiootit uskovat kaiken ja ostavat levyjä ja käyvät keikoilla. Mainonnan uhrit = fanit ostavat mitä tahansa näiden nyyhkytarinoiden takia.

    • johntravoltanserkku

      Sehän on vaan sellainen "nekrujuttu" Pitää koittaa samaistua mustiin ghetto-kakaroihin.

    • Witty.ku.on.härskii

      KUNDIT NUSSII TOISIAAN LIISINKIKÄRRYISSÄ!?!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe