Suuria elämänmuutoksia, suurta ikävää, ja jo pitkä, uuvuttava aika takana. Nyt en osaa käsitellä tätä typerää ikävää muutoin kuin kiukuttelemalla hänelle, todistamalla kummallekin, ettei tästä mitään tule. Taisin onnistua.
Menetän ainoan miehen, jota olen rakastanut.
2
290
Vastaukset
- otanosaa
Miksi menetät?
Huonosta suhteesta kannattaa lähteä ajoissa.
Itse hölmöyttäni kärsin 25 vuotta. Aina kun otin eron puheeksi mies alkoi esittää säälittävää. Kertoili, että joutuu ojaan jos jätän hänet. Vuosien yritysten jälkeen alkoi tajuta ettei enää auta mikään. Silloin alkoi uhkailu, että ” ammun kovilla, jos eroat.” Mielenterveyteni oli kovilla. Oli paljon muitakin huolia.
Tilasin oikeusavutajan jonne mentiin. Ilmoitus erosta tulu viikon sisällä.
Mies tuhosi kaiken kauniin elämästäni. Valheita, varastelua , alistamista ja muille mustamaalaamista . Olin todella helpottunut kun pääsin pois tuosta suhteesta.
Aira Samulin kertoo kirjassaan samanlaisesta miehestä. Myös siitä kuinka peitteli lapsilta miehen käytöstä. Samoin minä. Siitä johtuukin, että suhteeni poikaani on kärsinyt todella paljon. Hän kun ei tiedä mitä jouduin kokemaan ja näin ollen mies osaa esittää edelleen , että kaikki vika on minussa.
En jaksa välttää enää .
Jaksamista sinulle❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287