Eli auto on Renault megane 1.6l classic -2003. Oon nyt googletellu kaikkipaikat ja you tubesta videot kattellu, mut ei vaan löyty samallaista. En ymmärrä missä helv..se suodatin on . Ensinnäkään tossa ei ole hanskalokerossa ruuvveja mitä monissa kuvissa on, eli sitäkautta ei ainakaan pääse käsiks.
Renault Megane 2003 Raitisilmasuodattimen vaihto
Relluko
1
1265
Vastaukset
- Relluko
Oli näköjään keulassa yhen muovijutun alla. Ei näyttäny olevan koko suodatinta sinne laittanu edellinen omistaja. Onkohan paskaa päässy sit pidemmälle. Joku ritilä siellä vielä edessä kuitenki oli. Onkohan se paskaa täynnä eikä sit sentakia puhalla kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741