Tunnistatko jos

Kyssör

joku on ihastunut sinuun?

25

771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enmuuten

Enpä taida. Pitäisi sanoa se suoraan.

• kaikkiovat

Miksi joku ei olisi ihastunut minuun?

• Senhuomaa

Kyl huomaan

• sydänsulaa

En huomaisi.

• En huomaa sitä face to face.
      Saatan kyllä ihmetellä toisen käytöstä mutta ei muuta😅

• KylläJaEn

Näen merkkejä joita ystäviini kohdistuen heti sanoisin että selvästi ihastunut häneen mutta itseeni kohdistuessa epäilen ja epäröin.

En usko heti kunnolla vaikka se ääneen minulle tunnustettaisiinkin jos jokin asia on ristiriidassa sanoman kanssa

Kai se osittain johtuu ajatuksista joita exäni päähäni syötti.

”Sinua ei voi kukaan rakastaa”

” olet riivattu ja paholainen, miten voit kuvitellakaan että joku voisi rakastaa sinua”

” olen ainoa joka rakastaa ja tätä kohtelua mitä annan, sen arvoinen olet”

” olen hyvä mies. Ex-vaimokin oli sitä mieltä minusta ”

Niin.. eipä muutenkin masentuneelle ollut mitään millä muuta väitettä olisi kehiin heittänyt joten aloin uskoon siihen ja vaikka nykyisin yritän taistella niitä exäni sanoja vastaan jotka edelleen päässäni sitä toistaa muistoissani niin usein syvällä sisälläni edelleen mietin

” ei minussa ole mitään erikoista, ihmeellistä, rakastettavaa ja muista poikkeavaa.. miksi tuo minusta...”

Ja vaikka jatkuvasti saan treffeille kutsuja oikeassa elämässä miehiltä jotka ovat laittanee minut merkille ja järjellä ymmärrän että minusta he pitää... sisälläni silti edelleen todella syvällä on exäni minuun istuttama ajatus että en ole ihminen josta kukaan voisi pitää aidosti

Teen sisäistä kamppailua jatkuvasti asian kanssa..

Sisälläni huutaa exäni sanat joita yritän työntää pois valheina mutta jos saan vähänkään ulkopuolelta exäni sanoja vahvistavaa viestiä niin se kanta voittaa enkä enää pysty työntään sitä ajatusta ja tunnetta pois.

Menneisyys palaa nykyhetkeen

• tarkkaanottaen

Älä anna surkea käytöksisen exäsi määrittää sinua väärin enää. Koita unohtaa hänen sanansa, tai ulkoista ne vaikka häneen itseensä, jos se helpottaa oloasi.
        Jos joku sanoo toisesta jotain ilkeää, hän väittää tuntevansa sinut paremmin kuin sinä itse.
        Sinä olet erityinen ja mielenkiintoinen monen mielestä, eivät miehet sinua muutoin huomioisi.

• 6ytyfgy7u

Eksäsi on narsisti, eli puheet ei ole päteviä vaan täyttä potaskaa.

• iiii

Miksi joku olisi ihastunut minuun? Täytyy olla joku huijaus yritys.

• ajattelennykyisin

samoin.. kehenkään ei voi enää luottaa.

• Laputsilmillä

En huomaa näköjään yhtään mitään.

• kuvittelua_

Yleensä käännän asian heti mielessäni niin, että kunhan kuvittelen että olisi.

• yllätetty

En huomannut.... taytenä yllätyksenä tuli 😉

• Koo-lta

Uskon, että en tunnista. Ehkä ihmettelen jos jonkun uroksen käytös muuttuu ..

Kerran kuntosalilla oli yksi minun tuttu ja juttelin rennosti hänen kanssa, kunnes toinen, minulle tosi hyvä kaveri kuntosalilta, heitti huulta ja huuteli meille, hankkikaa huone ..

Sitä ihmettelin kyllä suuresti 🤔

• Sanotaannäin

Ei sitä voi olla huomaamatta.

• itserakaskommentti

Todellakaan kenenkään käytöksestä ei voi olla satavarma että johtuu ihastumisesta. Esim. hermostuneen oloinen voi olla muistakin syistä kuin ihastumisesta.

• eivälttämättä
        itserakaskommentti kirjoitti:

Todellakaan kenenkään käytöksestä ei voi olla satavarma että johtuu ihastumisesta. Esim. hermostuneen oloinen voi olla muistakin syistä kuin ihastumisesta.

Olen itse kans sitä mieltä ettei sitä voi olla huomaamatta. Jotkut vain näyttävät sen selkeästi... osa taas ei. Niitä onkin hankalampi huomata.

• Oliskonoin
        itserakaskommentti kirjoitti:

Varmaankin joku narsistikin kun niin kuvittelee ja näkee?

• muutenkuvitelmaa

En, jos ihminen itse ei stä kerro.

• melkovaikeaaonlopulta

Alkuun luulin että tunnistan, mutta täytyy kyllä sanoa että osalle ihmisistä flirtti ym. tulee niin luonnostaan, ettei tällainen peräkammarin aikamiespoika osaa ilmeisesti ottaa sitä niin kuin pitäisi. Sitten joku voi lisäksi ihan läpällä vain heittää sellaista juttua että on muka ihastunut härnätäkseen. Yritä siinä sitten tunnistaa onko joku ujompi joka hädin tuskin uskaltaa katsoa ihastunut.

Osalla varmasti fiilikset myös vaihtelee päivän mukaan, eli jonain päivänä joku voi vaikuttaa kiinnostavalta ja sitten toisena on että mitähän oikeen tossakin näin :D

• tarkkaanottaen

En tunnista. Minut pitää kampata syliin, niin ehkä sitten. Tai no, en tiedä, pitäisi saada suudelmakin, että ihastus varmistuisi.

• Uunot

Huomaan, mutta en välitä siitä mitään

• seinähorsma

En tiedä. En tiedä onko kukaan koskaan ollut minuun ihastunut.

• lglglglgm

Vaikea tunnistaa kun pidetään pilkkana. Luulitkos että joku muka sinusta olisi kiinnostunut ja sen sellaista.

• enhuomaa

enkä halua muutenkaan miehiä kauheesti lähelleni, koska se ahdistaa minua. En ole kauheesti saannu ihailua keneltäkään mieheltä. Oman miehen seurassa en ahdistu, koska tunnemme jo niin hyvin ja voimme olla omia itsejämme pieruineen kaikkineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2499
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2313
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      37
      1771
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1688
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      32
      1121
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      942
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe