Näytä aiheet
Tämä ketju on tarkoitettu
Kirjoittanut: kannanottoja varten 20.2.2005 klo 09.00
Eikä sitä ole syytä poistaa ennenkuin se on normaaliin tapaan hävinnyt pois. Kirjoituksessa ei suinkaan käsitellä seriffin tarpeellisuutta vaan seriffin toimintaa.
Vapaassa maassa voidaan jopa valtakunnan johtoa avostella saati täällä jotain mitätöntä palstan valvojaa.
Silloin, kun palstan valvojaksi onnistuu pääsemänään työelämässään epäonnistunut” luuseri ”, joka vihdoin pääsee toteuttamaan itseään hän toimii täysin mielivaltaisesti. Poistaen ja korjaillen kirjoittajien kirjoituksia. Käytännössä toiminta aikaan saa kirjoittajissa katkeruutta ja palstalta pakoa. Varsinkin iäkkäämmät naiset, jotka ottavat täällä kirjoittamansa vakavasti ja loukkaantuvat valvojan toiminnasta. Näillä palstoilla on jo havaittavissa kirjoittajien katoa, eikämonikaan enää vaivaudu kirjoittamaankaan kuin parin sanan viestejä nämä on nähtävissä mm Kahvituvan suositussa ketjussa. Valvojan toiminta aikaan saa paljon mieli pahaa. Ikäryhmä palstat ovatkin muuttumassa tyhjän päiväseksi mitkään sanomattomiksi parin viestin ketjutteluksi.
Näin meillä entäs teillä
39
1977
Vastaukset
Teille,jotka moisesta "luuserien mielivallasta",joudutte kärsimään,parempi saada aivan oma,asianmukaisilla ja"riittävillä"varoituksilla varustettu "vapaa"temmellyskenttä,missä saisitte kirjoittaa mitä "koneesta lähtee".
Minä olen kyllä aivan tyytyväinen tämän Suomi24.toimintaan.Mitä joskus en kyllä omiin kirjoituksiini,jotka olen vähän ajattelemattomasti saanut aikaiseksi.
Siis näin minulla;kun en perheeni,saati joidenkin vieraiden henkilöiden edustaja en ole, eikä ole pyydetty,enkä pääsääntöisesti edes haluaisi.
ps.sunnuntain avaukseksi aika "raskas" aihe ja josta tuossa puolivälissä kuluvaa kuuta mielestäni jo aika paljon ns,loukatut saivat todella asiattomasti loukata ainakin meidän valvojaa.Joten omasta puolesta sanoisin ,jos tämä keskustelukanava on teille liian holhoava niin netissä kyllä jossain muualla varmasti voi elää enemmän oman maun mukaisin kirjoituksin.
Etsikää niin löydätte jne.- vasta viiskymppinen
"Ikäryhmä palstat ovatkin muuttumassa tyhjän päiväseksi mitkään sanomattomiksi parin viestin ketjutteluksi. "
Totta ja on syy miksi en edes lue enään palstaa, vaikka alkuun kirjoittelin ahkerasti. Liikaa aloituksia yhden päivän osaksi ja niistä ei osata keskustella vaan kirjoitetaan ylle oma aloitus, josta taas ei osata keskustella ja taas ylle uusi aloitus ja sama ruletti. Ja sitten jotain mummumaisia lintuketjuja jotka ei jaksa kiinnostaa muita, kuin lintuja itsejään. Sefuihin en ota kantaa kun tuntuu ettei poista mitään vaikka koko palstan saisi tyhjentää reippaammin. Vaan sanahan on vapaa, valitettavasti tässä tapauksessa.- JOO
Olen tehnyt aloitteen että täällä kuten esim. Jippiillä ja monella muullakin keskustelufoorumillafoorumilla aina viimeiseksi vastattu aihe nousisi pintaan,silloin suositut aiheet säilyisivät ja ne joista ei moni ole kiinnostunut vähitellen putoaisivat etusivulta!Jos moni ehdottaa tätä se ehkä toteutuu!
JOO kirjoitti:
Olen tehnyt aloitteen että täällä kuten esim. Jippiillä ja monella muullakin keskustelufoorumillafoorumilla aina viimeiseksi vastattu aihe nousisi pintaan,silloin suositut aiheet säilyisivät ja ne joista ei moni ole kiinnostunut vähitellen putoaisivat etusivulta!Jos moni ehdottaa tätä se ehkä toteutuu!
yleensä keskustelu yhden sivun "mittaisena"riittää.Lisäksi usein samaa asiaa jatketaan hiukan eri otsikolla uudestaan,jos aihetta antaa.
Minulle riittää 24 ja50 sellaisenaan.
Aivan tarpeeksi on aiheita ja mielipiteitä on saanut lukea ja myös itse käyttää.
- Pirre*
alkaa urputus tälläkin palstalla, eikö riitä kun tuo kuuskymppisten "ketjutus" on saatu pilattua - mää makkoommaan sieltä!
ja (selkään puukottajat) yleensä suojautuvat moninkertaisesti nimimerkkien taakse? Niin täällä kuin lehtien yleisönosastoissakin.
Mielestäni olisi reilumpaa "puhua" omissa nimissään ja pyrkiä muuttamaan asioita positiivisessa hengessä.
Sen sijaan, että valitetaan täällä olevan tylsiä ja tyhjänpäiväisiä juttua, voisi kuka tahansa meistä aloittaa jotain hienompaa ja syvällisempää. Vai mikä estää?
Onko totta, että jotkut tosissaan kadehtivat henkilöitä, jotka ovat "päässeet" seriffeiksi?
Ellen viihdy yhdellä hiekkalaatikolla, siirryn etsimään seuraavaa. Ainahan voi käydä katselemassa muitakin.
Ehdotan, että lopetetaan hedelmätön rutina, annetaan anteeksi "epätäydellisille seriffeille" heidän mahdolliset puutteensa ja jutellaan kaikesta mahdollisesta, mikä mieltämme liikuttaa.
(Anteeksi Pirre*, tämä teksti taisi tulla väärään kohtaan. Sinun juttusi ovat aina ilahduttaneet ja piristäneet varmaan muitakin kuin minua.)- vasta viiskymppinen
optimisti-orvokki kirjoitti:
ja (selkään puukottajat) yleensä suojautuvat moninkertaisesti nimimerkkien taakse? Niin täällä kuin lehtien yleisönosastoissakin.
Mielestäni olisi reilumpaa "puhua" omissa nimissään ja pyrkiä muuttamaan asioita positiivisessa hengessä.
Sen sijaan, että valitetaan täällä olevan tylsiä ja tyhjänpäiväisiä juttua, voisi kuka tahansa meistä aloittaa jotain hienompaa ja syvällisempää. Vai mikä estää?
Onko totta, että jotkut tosissaan kadehtivat henkilöitä, jotka ovat "päässeet" seriffeiksi?
Ellen viihdy yhdellä hiekkalaatikolla, siirryn etsimään seuraavaa. Ainahan voi käydä katselemassa muitakin.
Ehdotan, että lopetetaan hedelmätön rutina, annetaan anteeksi "epätäydellisille seriffeille" heidän mahdolliset puutteensa ja jutellaan kaikesta mahdollisesta, mikä mieltämme liikuttaa.
(Anteeksi Pirre*, tämä teksti taisi tulla väärään kohtaan. Sinun juttusi ovat aina ilahduttaneet ja piristäneet varmaan muitakin kuin minua.)"Sen sijaan, että valitetaan täällä olevan tylsiä ja tyhjänpäiväisiä juttua, voisi kuka tahansa meistä aloittaa jotain hienompaa ja syvällisempää. Vai mikä estää? "
Tämä on just tämän palstan vika että tehtaillaan koko ajan uusia aloituksia eikä syvennytä keskustelemaan edes hetkeksi yhdestä aiheesta, eli ei aiheissa ole vikaa vaan keskustelutaidon puutteessa.;)))) Sefu saa poistaa mitä poistaa luultavasti ihan aiheesta muummuhöpsötykset. Ollaan sentään vasta viiskymppisiä ja kiinni ajassa, vai ollaanko? optimisti-orvokki kirjoitti:
(Anteeksi Pirre*, tämä teksti taisi tulla väärään kohtaan. Sinun juttusi ovat aina ilahduttaneet ja piristäneet varmaan muitakin kuin minua.)Pirre* on parasta A-ryhmää,kuten suurin osa täälä 50 palstalla kirjoittavista.
Kaiken kaikkiaan tämä palsta on melko mukava kirjo erilaisten henkilöiden elämästä ja keskusteluakin väliin saadaan aikaiseksi.
Keskustelu sinänsä ei aina ole itsetarkoitus vaan ihan piristävvää on lukea jotain toisen henkilön ajatuksen- tai tapahtumankulkua ja vain nauttia ilman kommentointia siitä.vasta viiskymppinen kirjoitti:
"Sen sijaan, että valitetaan täällä olevan tylsiä ja tyhjänpäiväisiä juttua, voisi kuka tahansa meistä aloittaa jotain hienompaa ja syvällisempää. Vai mikä estää? "
Tämä on just tämän palstan vika että tehtaillaan koko ajan uusia aloituksia eikä syvennytä keskustelemaan edes hetkeksi yhdestä aiheesta, eli ei aiheissa ole vikaa vaan keskustelutaidon puutteessa.;)))) Sefu saa poistaa mitä poistaa luultavasti ihan aiheesta muummuhöpsötykset. Ollaan sentään vasta viiskymppisiä ja kiinni ajassa, vai ollaanko?aiheesta joka miellyttää vaikka miten kauan ja perusteellisesti.Jos et sitä tällä palstalla voi tehdä ja vielä jos teitä on useita,mikä teitä täällä pidättelee.Perustakaa oma teille sopiva formaatti missä on syvällistä ja sananvapaus toteutuu.
ps. sitä vähän jo tolla ylempänä ehdotin.- JOO
emw34 kirjoitti:
aiheesta joka miellyttää vaikka miten kauan ja perusteellisesti.Jos et sitä tällä palstalla voi tehdä ja vielä jos teitä on useita,mikä teitä täällä pidättelee.Perustakaa oma teille sopiva formaatti missä on syvällistä ja sananvapaus toteutuu.
ps. sitä vähän jo tolla ylempänä ehdotin.Uudet aloitukset pudottavat pois mielenkiintoisetkin aiheet,kirjoitin jo tuolla edellä että täälläkin pitäisi olla sama systeemi kuin muilla keskustelufoorumeilla eli että viimeksi vastattu aihe aina nousee pintaan,tein siitä aloitteen mutta ehkä pitäisi olla useampia?
- Pirre*
vasta viiskymppinen kirjoitti:
"Sen sijaan, että valitetaan täällä olevan tylsiä ja tyhjänpäiväisiä juttua, voisi kuka tahansa meistä aloittaa jotain hienompaa ja syvällisempää. Vai mikä estää? "
Tämä on just tämän palstan vika että tehtaillaan koko ajan uusia aloituksia eikä syvennytä keskustelemaan edes hetkeksi yhdestä aiheesta, eli ei aiheissa ole vikaa vaan keskustelutaidon puutteessa.;)))) Sefu saa poistaa mitä poistaa luultavasti ihan aiheesta muummuhöpsötykset. Ollaan sentään vasta viiskymppisiä ja kiinni ajassa, vai ollaanko?mummuhöpsötykset, olen pelkkänä korvana?
- Vera
Taidat ol hyvä tyyppi! Hyvä Hyvä!!
- Just50
tupsahtaa tänne itseäsi purkamaan... Olen pari kertaa siellä käynyt lueskelemassa keskusteluja muutaman otsikon alta, ja on pakko myöntää, että yllätys on ollut melkoinen. Teillä siellä tuntuu olevan keskenänne jatkuvaa riitaa ja katkeruutta päällä - mitä korostaa lähes kaikilla kateus muita kirjoittajia kohtaan. En koskaan ole ymmärtänyt syytä siihen. Olisin aikoinaan voinut vaikka vannoa, että siellä, jos missä, porukka olisi rauhallisempaa ja suvaitsevampaa kuin monissa nuorempien ikäluokkien keskusteluissa... Teillä ei näin ole. Miksi?
Luin aloituksesi moneen kertaan, enkä tiedä, osaanko enää edes lukea vai olenko vain tyhmä, kun en suoraan sanoen saanut selvää, mitä todella halusit sanoa... Palstan valvojahan ei kenenkään juttuja muuta, ja itse olen huomannut tältäkin palstalta, että tänne kuulumattomatkin aloitukset (politiikkaa, uskonnollista propagandaa, seuranhakua jne.) ovat palstalla yleensä niin kauan, kunnes joku kirjoittajista ilmeisesti ilmoittaa asiattomista viesteistä. Kerro sinä, tai kertokaa joku muu minulle, jos olen väärässä. Olen uusi tulokas täällä, ja tällaisen käsityksen olen vain saanut jostakin syystä.
Omasta mielestäni tämä palsta, siis nimenomaan tämä viisikymppisten puoli, on juuri sellainen kuin keskustelupalstan kuuluukin olla. Täällä on asiaa laidasta laitaan. Myös asian vierestä olevat juttelut mielestäni kuuluvat ketjuihin mukaan. Onhan aivan luonnollista, että joskus niitä rönsyjä sinne ketjujen keskelle alkaa aivan kuin itsestään syntyä... Ei minulla mitään niitä rönsyjä vastaan ole. Hauskoja ne yleensä näyttävät olevan, eikä niitä pakko ole lukea, jos ne eivät kiinnosta.
Itse en tällaisella keskustelupalstalla halua myöskään vetää jyrkkää rajaa siihen, mikä on asiallista ja vakavaa keskustelua ja mikä taas huumorimielellä rakenneltu viestiketju. Kulloisenkin mielialan vallitessa osallistun sellaiseen keskusteluun, johon juuri jollakin hetkellä tunnen halua osallistua. Usein saattaa käydä näköjään niinkin, että vakavankin keskustelun keskelle syntyy kevyttä rupattelurönsyä, kuten joskus käy myös päinvastoin! Sitäkään vastaan minulla ei mitään ole. Yleistä osviittaa antanee kuitenkin useimmiten ALOITUKSEN TYYLI... Itse kukin siis osallistuu juuri sellaiseen keskusteluun kuin itse haluaa! Kevyttä, huumorimielistä juttelua näyttää olevan esimerkiksi juuri noissa lintuaiheisissa jutteluissa, mutta koska he pitävät omat ketjunsa pelkästään sen otsikon alla ja heillä tuntuu olevan hauskaa keskenään, niin suon sen heille ilomielin! Onhan mukavaa nähdä, että viatonta hauskaa täällä voi pitää siinä missä osallistua vakavienkin aiheitten käsittelyyn.
Yhteenvetona rupattelustani siis: eikö jo pelkkä sana KESKUSTELUPALSTA kerro paljon palstan luonteesta... On jokaiselle jotakin. Mutta MIKSI kuusikymppisten puolella ilmenee niin paljon katkeruutta, riitaa ja kateutta??? Jopa niin paljon, että sinunkin piti tulla tälle puolelle murheinesi...?- J J Jr
Ertuts vain siinä että täällä ei uusille yleensä vakikirjoittajat vastaa,heidät savustetaan ulos,vaihoehto on että haukutaan ja vinoillaan moninikeillä ja saadaan pois ihminen jonka mielipitet eivät omaan ajatusmaailmaan sovi,60 sentään uskaltavat sanoa mitä ajattelevat reilusti omalla nikillään?
- Just50
J J Jr kirjoitti:
Ertuts vain siinä että täällä ei uusille yleensä vakikirjoittajat vastaa,heidät savustetaan ulos,vaihoehto on että haukutaan ja vinoillaan moninikeillä ja saadaan pois ihminen jonka mielipitet eivät omaan ajatusmaailmaan sovi,60 sentään uskaltavat sanoa mitä ajattelevat reilusti omalla nikillään?
että juuri ne vakkarikirjoittajat usein vastaavatkin palstan uusille tulokkaille! Lienenkö väärässä, mutta seuraapa joskus tarkemmin, miten homma etenee.
Todella vakituisesti tänne kirjoittelevat näyttävät olevan lähes sympaattisempia uusia tulokkaita kohtaan kuin monet vasta palstalle tulleet. Katselepa todella, kuinka moni "aiheeton, asiatonkin aloitus" uudelta ja kokemattomalta kirjoittajalta saa aikaan monessa vakikirjoittajassa sympatioita ja edes yritystä osallistua jutusteluun! - J J Jr
Just50 kirjoitti:
että juuri ne vakkarikirjoittajat usein vastaavatkin palstan uusille tulokkaille! Lienenkö väärässä, mutta seuraapa joskus tarkemmin, miten homma etenee.
Todella vakituisesti tänne kirjoittelevat näyttävät olevan lähes sympaattisempia uusia tulokkaita kohtaan kuin monet vasta palstalle tulleet. Katselepa todella, kuinka moni "aiheeton, asiatonkin aloitus" uudelta ja kokemattomalta kirjoittajalta saa aikaan monessa vakikirjoittajassa sympatioita ja edes yritystä osallistua jutusteluun!Olen lukenut tätä jo kauan ja huomannut kuinka täällä on enakkoluuloista porukka varsinkin uusia naisia kohtaan,mustasukkaisuutta nettimiehistä,lapsellista touhua!
J J Jr kirjoitti:
Olen lukenut tätä jo kauan ja huomannut kuinka täällä on enakkoluuloista porukka varsinkin uusia naisia kohtaan,mustasukkaisuutta nettimiehistä,lapsellista touhua!
Pitää vaihtaa aikuisten palstoille,jos tuntuu tämä lapselliselta.
- J J Jr
emw34 kirjoitti:
Pitää vaihtaa aikuisten palstoille,jos tuntuu tämä lapselliselta.
No johan se sieltä tuli,miksei täällä saa 50 mies kirjoittaa mitä ajattelee,sinäkö sen päätät kuka täällä saa kirjoittaa?
J J Jr kirjoitti:
No johan se sieltä tuli,miksei täällä saa 50 mies kirjoittaa mitä ajattelee,sinäkö sen päätät kuka täällä saa kirjoittaa?
sai edellisestä kommentistani sellaisen käsityksen,että päättäisin kuka täällä saa kirjoittaa.Olen sitten kirjoittanut jotain muuta,kuin olen tarkoittanut.
Mielestäni vastasin vain ja ainostaan sinulle JJJr.,joten tarkennusta pyydän?- J J Jr
emw34 kirjoitti:
sai edellisestä kommentistani sellaisen käsityksen,että päättäisin kuka täällä saa kirjoittaa.Olen sitten kirjoittanut jotain muuta,kuin olen tarkoittanut.
Mielestäni vastasin vain ja ainostaan sinulle JJJr.,joten tarkennusta pyydän?Jos mielestäni täällä on lapsellista,eihän se siitä ole kiinni vaan siitä että jokainen saa kirjoitta omalla tyylillään juuri täällä 50 !
- ÄLÄ VÄLITÄ
emw34 kirjoitti:
Mielestäni vastasin vain ja ainostaan sinulle JJJr.,joten tarkennusta pyydän?Taitaa kadehtia sinun perheonneasi joku?
Tämä tällainen ilkeily just, on vähemmän kivaa.
Kun uskoo kirjoittavansa kauniisti ja ymmärtäväisesti, niin HETI iskee joku kateellinen, joka EI siihen kykene!!
Täällä ei ilmeisesti saa olla onnellisesti naimisissa?
Älä siis välitä moisista kirjoituksista.
Jatka vaan samaan tyyliin. Sinä olet KILTTI. - HEHHEHHEHHEH
ÄLÄ VÄLITÄ kirjoitti:
Taitaa kadehtia sinun perheonneasi joku?
Tämä tällainen ilkeily just, on vähemmän kivaa.
Kun uskoo kirjoittavansa kauniisti ja ymmärtäväisesti, niin HETI iskee joku kateellinen, joka EI siihen kykene!!
Täällä ei ilmeisesti saa olla onnellisesti naimisissa?
Älä siis välitä moisista kirjoituksista.
Jatka vaan samaan tyyliin. Sinä olet KILTTI.En vain kirjoittele perheeni tekemisistä täällä,se se juuri onkin narsissimaisen lapsellista touhua!
HEHHEHHEHHEH kirjoitti:
En vain kirjoittele perheeni tekemisistä täällä,se se juuri onkin narsissimaisen lapsellista touhua!
Vaiket tietysti kovin mielelläsi.
- kultaseni
HEHHEHHEHHEH kirjoitti:
En vain kirjoittele perheeni tekemisistä täällä,se se juuri onkin narsissimaisen lapsellista touhua!
Narsissimainen kukkanen minäkin haluaisin olla. Se on kaunis kukka! Ja kohta lähestyy Pääsiäinen, jolloin niitä voi laittaa maljakkoon ihailtavaksi.
Vai on sinun mielestä täällä NARSISTIMAISTA touhua? - Pirre*
kultaseni kirjoitti:
Narsissimainen kukkanen minäkin haluaisin olla. Se on kaunis kukka! Ja kohta lähestyy Pääsiäinen, jolloin niitä voi laittaa maljakkoon ihailtavaksi.
Vai on sinun mielestä täällä NARSISTIMAISTA touhua?on ihania, aivan narsistisen ihania!
Ollaan vaan NARSISTIMAISIA -hyvä kannatetaan!
- n52
upea tämä palsta.Tänne voi jokainen kirjoittaa mielipiteitään/vastakommenttejaan tai mitä milloinkin.Aiheiden moninaisuus juuri parasta.
Yksi ylitse muiden on juuri se vapaus osallistua tai olla osallistumatta.
Aikaisemmin taisin mainita,ettei minua häiritse yhtään jos joku haara johtaa aiheeseen mikä ei minua kiinnosta.
Kyllä tänne mahtuu!
Tekniikka tehköön lisätilaa tarvittaessa!
Oikein mukavaa helmikuun päivänjatkoa jokaiselle =)- Just50
kirjoituksellani sanoa! Kyllä tänne mahtuu!
Ihmettelen vain sitä, miksi kuusikymppiset tulevat tänne riitelemään. Onko siellä siis jo niin paljon riitelyä, että valvojan on pakko puuttua asiaan...?
Kerroit siis juuri samasta asiasta kuin minä tuolla aiemmin. Minun on pakko myöntää, että vasta vuodenvaihteen jälkeen edes pääsin nettiin ylipäätään enemmän pyörimään, ja vasta pari viikkoa sen jälkeen löysin nämä palstat. Siitä meni vielä toiset pari viikkoa, että pelkästään tutustuin tapoihin täällä. Vasta nyt noin viikko sitten uskalsin itse avata oman sanaisen arkkuni.
Olen jo oppinut jotakin. Sekalaisena näiden keskustelupalstojen pitäisi pysyäkin. Pirre, Sirkku ja vaikkapa Optimisti-Orvokki ainakin monen muun ohella vaikuttavat henkilöiltä, jotka ovat luonteeltaan todella positiivisia ja piristäviä, ja joiden kevyetkään kommentit eivät missään ole varmasti ketään loukanneet. Päinvastoin niitä on ollut ilo lueskella. Muistaakseni joku heistä juuri korostikin, että haluaa tulla tänne rentoutuakseen, eikä sen takia halua kovin syvällisiin keskusteluihin osallistua. Ei kai siinä mitään pahaa pitäisi olla? Kuten sanoin, itse osallistun mielialani mukaan milloin mihinkin keskusteluun nyt, kun lopultakin itse uskalsin ääneen tulla.
Enkä jaksa uskoa, että täältä kukaan ketään pois on ajamassa. Näen nytkin, että tuolla välissä menee rönsy, mutta vaikuttaa sellaiselta rönsyltä, etten itse ole siitä kiinnostunut. Kaikesta huolimatta nekin siis ovat mielestäni tänne tervetulleita! Ainoa asia, mitä täällä minä en jaksa hyväksyä, on henkilökohtaisuuksiin meneminen. Jos ketjut alkavat siihen mennä, voin jopa minä ilmoittaa asiattomuuksista - ja silloinhan koko ketju häipyy. Eikös vain? - n52
Just50 kirjoitti:
kirjoituksellani sanoa! Kyllä tänne mahtuu!
Ihmettelen vain sitä, miksi kuusikymppiset tulevat tänne riitelemään. Onko siellä siis jo niin paljon riitelyä, että valvojan on pakko puuttua asiaan...?
Kerroit siis juuri samasta asiasta kuin minä tuolla aiemmin. Minun on pakko myöntää, että vasta vuodenvaihteen jälkeen edes pääsin nettiin ylipäätään enemmän pyörimään, ja vasta pari viikkoa sen jälkeen löysin nämä palstat. Siitä meni vielä toiset pari viikkoa, että pelkästään tutustuin tapoihin täällä. Vasta nyt noin viikko sitten uskalsin itse avata oman sanaisen arkkuni.
Olen jo oppinut jotakin. Sekalaisena näiden keskustelupalstojen pitäisi pysyäkin. Pirre, Sirkku ja vaikkapa Optimisti-Orvokki ainakin monen muun ohella vaikuttavat henkilöiltä, jotka ovat luonteeltaan todella positiivisia ja piristäviä, ja joiden kevyetkään kommentit eivät missään ole varmasti ketään loukanneet. Päinvastoin niitä on ollut ilo lueskella. Muistaakseni joku heistä juuri korostikin, että haluaa tulla tänne rentoutuakseen, eikä sen takia halua kovin syvällisiin keskusteluihin osallistua. Ei kai siinä mitään pahaa pitäisi olla? Kuten sanoin, itse osallistun mielialani mukaan milloin mihinkin keskusteluun nyt, kun lopultakin itse uskalsin ääneen tulla.
Enkä jaksa uskoa, että täältä kukaan ketään pois on ajamassa. Näen nytkin, että tuolla välissä menee rönsy, mutta vaikuttaa sellaiselta rönsyltä, etten itse ole siitä kiinnostunut. Kaikesta huolimatta nekin siis ovat mielestäni tänne tervetulleita! Ainoa asia, mitä täällä minä en jaksa hyväksyä, on henkilökohtaisuuksiin meneminen. Jos ketjut alkavat siihen mennä, voin jopa minä ilmoittaa asiattomuuksista - ja silloinhan koko ketju häipyy. Eikös vain?myös uusi .
En vielä tiedä kaikkia juttuja ja en tiedä katoaako koko ketju,mutta olen kerran oman kommentini löytänyt hölmösti pätkitystä ketjusta.Se oli muistaakseni tuon mielenkiintoisen, tauluja luovan ketju joka käsitteli itkua.
Yritin löytää sinut,mutta kun se on liian vaikeaa jos ei ole samaa merkkiä.Joten pieni vihje kelpaa.
Nyt kun uudestaan tuon luin niin ehkä se jo löytyi,mutta laitan tämän kuitenkin jo vastaukseksi.
Noihin henkilökohtaisuuksiin meniötä tulee aina olemaan.Minun vilpitön toivomukseni on ,että jos on kanttia jopa arvostella jonkun kirjoitusta.Kaiken lisäksi tuntemattoman mielipidettä,niin silloin täytyy pystyä edes astua esiin rekisteröidyllä merkillä eli seisoa sanojensa takana.
Hyvää päivän jatkoa .Palaillaan palstoilla! - Just50
n52 kirjoitti:
myös uusi .
En vielä tiedä kaikkia juttuja ja en tiedä katoaako koko ketju,mutta olen kerran oman kommentini löytänyt hölmösti pätkitystä ketjusta.Se oli muistaakseni tuon mielenkiintoisen, tauluja luovan ketju joka käsitteli itkua.
Yritin löytää sinut,mutta kun se on liian vaikeaa jos ei ole samaa merkkiä.Joten pieni vihje kelpaa.
Nyt kun uudestaan tuon luin niin ehkä se jo löytyi,mutta laitan tämän kuitenkin jo vastaukseksi.
Noihin henkilökohtaisuuksiin meniötä tulee aina olemaan.Minun vilpitön toivomukseni on ,että jos on kanttia jopa arvostella jonkun kirjoitusta.Kaiken lisäksi tuntemattoman mielipidettä,niin silloin täytyy pystyä edes astua esiin rekisteröidyllä merkillä eli seisoa sanojensa takana.
Hyvää päivän jatkoa .Palaillaan palstoilla!Tuskin pystyn vihjeitä antamaan, koska en todellakaan ole paljoa tänne kirjoitellut... Mitähän tarkoitit sillä, että olet löytänyt itsesi jonkun ihmeellisen ketjun keskeltä? Oliko se tietämättäsi sinne mennyt, vai oliko kysymys omasta virheestäsi? Taidan tietää, kenen ketjusta puhuit... Hän käyttää sanoja erittäin hyvin, osaa kirjoittaa taitavin sanakääntein. Hänen aloituksensa ovat juuri niitä upeita aloituksia, mutta minulle joskus perehtyminen niihin vaatii tietynlaista asennetta. En myöskään - minäkään - aina ole sillä tuulella, että jaksaisin perehtyä vakaviin aiheisiin. Törmään työni merkeissä niin paljon pohdittaviin asioihin, että kyllä itsekin mieluiten rentoutumaan tänne tulen.
Sen olen oppinut, että yksi ainoa todella asiaton viesti ketjun keskellä saattaa purkaa koko ketjun. Paljoa en vielä ole oppinut, mutta on ollut hauskaa huomata, että parinkin viikon lukemisten jälkeen tietyt henkilöt ovat ikäänkuin tulleet tutuiksi ja jotkut heistä niinkin paljon, että sieluni silmin pystyn näkemään heidät edessäni. Hauska ilmiö. Pirre ja kumppanit - todella mukavaa porukkaa!
P.S. Sinulle vielä; annan joskus jonkun lisävihjeen, jos todella haluat... Eikös periaate pitäisi kuitenkin olla juuri se, ettei nimimerkkien taakse tuijotella ja sen perusteella juttuja lueta...? Mutta kaikesta huolimatta; sinunkin nikkisi on jäänyt mieleeni, kuten myös oikea asenteesi näihin palstoihin! - n52
Just50 kirjoitti:
Tuskin pystyn vihjeitä antamaan, koska en todellakaan ole paljoa tänne kirjoitellut... Mitähän tarkoitit sillä, että olet löytänyt itsesi jonkun ihmeellisen ketjun keskeltä? Oliko se tietämättäsi sinne mennyt, vai oliko kysymys omasta virheestäsi? Taidan tietää, kenen ketjusta puhuit... Hän käyttää sanoja erittäin hyvin, osaa kirjoittaa taitavin sanakääntein. Hänen aloituksensa ovat juuri niitä upeita aloituksia, mutta minulle joskus perehtyminen niihin vaatii tietynlaista asennetta. En myöskään - minäkään - aina ole sillä tuulella, että jaksaisin perehtyä vakaviin aiheisiin. Törmään työni merkeissä niin paljon pohdittaviin asioihin, että kyllä itsekin mieluiten rentoutumaan tänne tulen.
Sen olen oppinut, että yksi ainoa todella asiaton viesti ketjun keskellä saattaa purkaa koko ketjun. Paljoa en vielä ole oppinut, mutta on ollut hauskaa huomata, että parinkin viikon lukemisten jälkeen tietyt henkilöt ovat ikäänkuin tulleet tutuiksi ja jotkut heistä niinkin paljon, että sieluni silmin pystyn näkemään heidät edessäni. Hauska ilmiö. Pirre ja kumppanit - todella mukavaa porukkaa!
P.S. Sinulle vielä; annan joskus jonkun lisävihjeen, jos todella haluat... Eikös periaate pitäisi kuitenkin olla juuri se, ettei nimimerkkien taakse tuijotella ja sen perusteella juttuja lueta...? Mutta kaikesta huolimatta; sinunkin nikkisi on jäänyt mieleeni, kuten myös oikea asenteesi näihin palstoihin!sillä vihjeen pyytämisellä,että osaisin etsiä sen sinun kirjoituksesi,Olisi ollut helpompi vastata kun olisin tiennyt mielipiteesi.
Tykkään eniten itse lukea rekiteröityjen mielipiteitä,koska koen silloin,että kirjoittaja on sama kuin ennenkin ja jotenkin aidompi.Tämä on tietysti hölmöä,mutta olen törmännyt pitkän ketjuun jossa yksi vastaajista kiitti ketjuun osallistuneita.Kysyi hyvin kohteliaasti kuka ketjun oikeastaan aloitti ja en koskaan saanut vastausta.Puolet ketjusta oli nähtävästi kysyjän omia vastauksia!?
Luulisi rekikisteröinnin jopa helpottavan täällä liikkumista.En tiedä,mutta eihän sitä sivua ole pakko pistää jukiseksi jos ei halua ja olla pelkkä nimimerkki.
Se ketju joka käsitteli itkua oli kyllä väärä,mutta siellä oli muitakin saman ketjun vastauksia.Aivan asiallista tekstiä!
Ei ymmärrä,ei ymmärrä.
Hyvät päivän jatkot.Ps.olipa turhan pitkä vastaus =) - Just50
n52 kirjoitti:
sillä vihjeen pyytämisellä,että osaisin etsiä sen sinun kirjoituksesi,Olisi ollut helpompi vastata kun olisin tiennyt mielipiteesi.
Tykkään eniten itse lukea rekiteröityjen mielipiteitä,koska koen silloin,että kirjoittaja on sama kuin ennenkin ja jotenkin aidompi.Tämä on tietysti hölmöä,mutta olen törmännyt pitkän ketjuun jossa yksi vastaajista kiitti ketjuun osallistuneita.Kysyi hyvin kohteliaasti kuka ketjun oikeastaan aloitti ja en koskaan saanut vastausta.Puolet ketjusta oli nähtävästi kysyjän omia vastauksia!?
Luulisi rekikisteröinnin jopa helpottavan täällä liikkumista.En tiedä,mutta eihän sitä sivua ole pakko pistää jukiseksi jos ei halua ja olla pelkkä nimimerkki.
Se ketju joka käsitteli itkua oli kyllä väärä,mutta siellä oli muitakin saman ketjun vastauksia.Aivan asiallista tekstiä!
Ei ymmärrä,ei ymmärrä.
Hyvät päivän jatkot.Ps.olipa turhan pitkä vastaus =)tuolta tämän ketjun keskivaiheilta... Jos siis tarkoitat vastaustani tämän ketjun aloitukseen...
En siis ole kovin paljoa vielä tänne edes kirjoitellut, ja tuokin vastaukseni on aivan samalla nimimerkillä kirjoitettu kuin nyt olen tänne kirjoitellut.
Rekisteröitymistä olen kyllä miettinyt, mutta en täysin vielä tiedä systeemejä enkä seurauksia... Mietinpä siis edelleenkin... Just50 kirjoitti:
tuolta tämän ketjun keskivaiheilta... Jos siis tarkoitat vastaustani tämän ketjun aloitukseen...
En siis ole kovin paljoa vielä tänne edes kirjoitellut, ja tuokin vastaukseni on aivan samalla nimimerkillä kirjoitettu kuin nyt olen tänne kirjoitellut.
Rekisteröitymistä olen kyllä miettinyt, mutta en täysin vielä tiedä systeemejä enkä seurauksia... Mietinpä siis edelleenkin...Taidan olla tohkeissani, kun tässä ketjussa minunkin nikkini positiivisessa hengessä mainittiin. *kumartaa syvään kiitokseksi* ;)) Siksi en malta olla "esiintymättä vanhana konkarina", vaikka tulinkin leikkiin mukaan vasta viime marraskuussa.
En ole kokenut rekisteröitymisestä olleen mitään haittaa, päinvastoin:
Jos joku haluaa lähettää henkilökohtaisen viestin, sen voi jättää ilmoittamaani, näissä merkeissä avattuun sähköpostiosoitteeseen.
Jos joku on kiinnostunut tietämään hieman enemmän kirjoittajasta tekstin takana, hän voi käydä "tutustumassa" ja lukea sen mitä nikin omistaja haluaa itsestään julkaista tekstin tai valokuvan muodossa.
Rekisteröidyistä kävijöistä jää merkintä, joten minä olen tehnyt muutamia "vastavierailuja" ja siten "tutustunut" eri-ikäisiin, kiehtoviin persoonallisuuksiin, joita täällä liikkuu. Sitä kautta olisi voinut käynnistyä vilkkaampikin kirjeenvaihto, mutta valitettavasti siihen ei aikani ainakaan nykyisellään riitä. - Olen tietenkin vastannut saamiini viesteihin.
Suosittelen mielihyvin rekisteröitymistä.
Terveisin- n52
optimisti-orvokki kirjoitti:
Taidan olla tohkeissani, kun tässä ketjussa minunkin nikkini positiivisessa hengessä mainittiin. *kumartaa syvään kiitokseksi* ;)) Siksi en malta olla "esiintymättä vanhana konkarina", vaikka tulinkin leikkiin mukaan vasta viime marraskuussa.
En ole kokenut rekisteröitymisestä olleen mitään haittaa, päinvastoin:
Jos joku haluaa lähettää henkilökohtaisen viestin, sen voi jättää ilmoittamaani, näissä merkeissä avattuun sähköpostiosoitteeseen.
Jos joku on kiinnostunut tietämään hieman enemmän kirjoittajasta tekstin takana, hän voi käydä "tutustumassa" ja lukea sen mitä nikin omistaja haluaa itsestään julkaista tekstin tai valokuvan muodossa.
Rekisteröidyistä kävijöistä jää merkintä, joten minä olen tehnyt muutamia "vastavierailuja" ja siten "tutustunut" eri-ikäisiin, kiehtoviin persoonallisuuksiin, joita täällä liikkuu. Sitä kautta olisi voinut käynnistyä vilkkaampikin kirjeenvaihto, mutta valitettavasti siihen ei aikani ainakaan nykyisellään riitä. - Olen tietenkin vastannut saamiini viesteihin.
Suosittelen mielihyvin rekisteröitymistä.
Terveisinrekiteröinnistä on apuakin,sillä kun tänne ensimmäisiä kertoja tulin niin ihmettelin hiukan muutamia kommentteja ja sitten selvisi,että minua ennen oli samallainen rekisteröimätön nimimerkki.Minun ja hänen välillään on hiukan erillaisia mielenkiinnon kohteita joten on tullut ´tarvetta muistuttaa minun olevan uusi,mutta nyt ei kukaan voi kirjoittaa minun merkilläni ja lisäksi korostan aina etten pistä riviäkään muilla merkeillä! =)
Pikään tekstiin nyt taas sorruin.=) - Yks täti vaan
n52 kirjoitti:
rekiteröinnistä on apuakin,sillä kun tänne ensimmäisiä kertoja tulin niin ihmettelin hiukan muutamia kommentteja ja sitten selvisi,että minua ennen oli samallainen rekisteröimätön nimimerkki.Minun ja hänen välillään on hiukan erillaisia mielenkiinnon kohteita joten on tullut ´tarvetta muistuttaa minun olevan uusi,mutta nyt ei kukaan voi kirjoittaa minun merkilläni ja lisäksi korostan aina etten pistä riviäkään muilla merkeillä! =)
Pikään tekstiin nyt taas sorruin.=)Että on rekisteröitynyt ei ole tae siitä ettei se henkilö kirjoittele muillakin nikeillä!
Yks täti vaan kirjoitti:
Että on rekisteröitynyt ei ole tae siitä ettei se henkilö kirjoittele muillakin nikeillä!
olla varma ettei kenenkään rekisteröidyn nikin "suojassa"voi joku muu kirjoittaa,kuten rekistöröimättömän nikin kyseen ollessa voi käydä.
- n52
Yks täti vaan kirjoitti:
Että on rekisteröitynyt ei ole tae siitä ettei se henkilö kirjoittele muillakin nikeillä!
suotakoon jos niin haluaa.
Minulla minun tavat.=) - persson
tässäkin ketjussa alunperin arvosteltiin.
Meitä paapotaan kuin jossain vanhainkodissa tyyliin: no nyt Tyyne kirjoittaa nuin ja huomenna sitten lisää, jookos.
Täällä on lisäksi joitain valvojan mielistelijöitä, jotka kieli pitkällä yrittävät olla nuolemassa...
Erilaiset aloitukset täältä poistetaan, tylysti! - illan virkku
persson kirjoitti:
tässäkin ketjussa alunperin arvosteltiin.
Meitä paapotaan kuin jossain vanhainkodissa tyyliin: no nyt Tyyne kirjoittaa nuin ja huomenna sitten lisää, jookos.
Täällä on lisäksi joitain valvojan mielistelijöitä, jotka kieli pitkällä yrittävät olla nuolemassa...
Erilaiset aloitukset täältä poistetaan, tylysti!pari seikkaa:
Aloituksen tekijä tuli tänne 60 -ikäryhmästä! Heillä siellä taitaa sitä riitaa olla hiukan koko ajan, mikä kylläkin on outoa!
Aloituksia täältä joskus poistetaan valitettavankin hitaasti, ja aina ne yleensä johtuvat jonkun kirjoittajan ilmoituksesta! Sanoit, että erilaiset aloitukset poistetaan. Tarkoititkohan ehkä aloituksia, joissa suoraan sitä pillua kysellään?
- Tyytyväinen
Miksi käytät ilmaisua "mitätön palstan valvoja"?
Toiseksi, eiköhän sinun pitäisi pystyä todistamaan , että sheriffimme on työelämässään
epäonnistunut luuseri!
Se, että itse mitä ilmeisimmin olet luuseri, ei liene monillekaan epäselvää.
Olethan Hajupoika, ryvettyneestä nikistäsi et tule koskan pääsemään.
Kuinka monta kertaa olet pyrkinyt sheriffiksi?
Monta kertaa, uskoisin, mutta sinua ei ole kelpuutettu ja nykyisen tilanteen vallitessa, jolloin sinusta valitetaan jatkuvasti ylläpidolle, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä muualle kuin sinne mihin kuulut, tiedäthän?
Jätä palstojemme sheriffi rauhaan! Hän on tehnyt loistavaa työtä, mikä on tosin vielä kesken.
Katkeruutesi ja vihasi ymmärretään, sillä solvaaminen ja panettelu ei enää ole mahdollista ja se oli ja on ollut sinun ainoa palstoilla viihtymisesi motiivi.
Joku tuolla aikaisemmin jo ehdotti: Mene lepäämään!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562275- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641223