Lasten hoitaja ja pikku poika

Vanhempienlelu

Olin 8 kun me muutettiin uudelle paikka kunnalle. Ja naapurista tuli 2 tyttöä mun luokseni oletko sinäkin likka. Äitini otti heti multa housut pois koivistani, vai likka onkos teilläkin tälläiset koipien välissänne kyseli äitini heiltä. Minä olin ainut poika vain koulussa oli poikia mutta ei meidän naapurina. Ja se oli lotto voitto mulle eli likat tahtoivat nähdä lähes joka päivä mun pelini. Ja sehän mulle sopi oikein hyvin vaikka en asijan päälle mitään ymmärtänytkään silloin. Vuodet vieri ja mulle tuli uusi lasten hoitaja Saara nimeltään. Sillä oli isot tissit jotka 10 vuotiasta kiinosti tosi paljon, Eli olin sen tisseissä kiinni aina kun vain mulle tuli tilaisuus. Saara pojalta housut pois ja annat sille selkään niin eiköhän poikamme rauhoitu neuvoi äitini meidän piikaamme silloin. Ja kun kouraisin Saaran tissejä se karkasi heti mun kimppuuni ja otti multa alapääni paljaaksi ja vei mut retuuttajen keittiöön saamaan kiitosta. Siellä oli äitini ja 2 muijaa Saara ei niitä pelännyt vaan otti vitsan tutusta paikasta ja mut se nosti kainaloonsa sekä takapuoleni heihin päin ja sain kiitosen. Oikein Saara anna kunnolla ei se poika siihen kuole neuvoi äitini sitä ja Saara totteli mielellään mun äitiäni, Mun tehtäväni oli vain parkua silloin meillä. Kun olin saanut Saaran mielestä riittävästi se heitti mut pihalle parkumaan mikä
kiinitti naapurin likkojen huomion minuun ja ne tuli paikalle katselemaan mun muniani. Se kiinosti heitä kovasti ja kun rupesi minua kusettamaan menin lähellä olevan kiven päälle seisomaan ja aloitin kusemisen. Yritin saada mun kuseni osumaan niihin likkoihin mutta ne väisteli ja heillä oli oikein hauskaa kun mulla pilini kädessä ja kusin. Kun seuraavan kerran meillä oli Saara ja minä tulin kotiini koulusta, Ei ole sun äitisi kotona ja mulla on täys oikeus sinuun kauhu kakara sanoi Saara mulle. Mitä
tarkoittaa se täysoikeus minä kyselin siltä ja olin hänen edessään, Se otti heti mun housun kaulukses-
tani kiinni, nämä lähtee sulta helposti ja takapuolesi saa mitä se on vaille ollut jo pitkään, Se vei mut keittiöön ja näytti että siivous komerossa oli isäni vanha remmi roikkumassa, Minä hölmönä kyselin mitä se remmi siinä tekee. Saara nauroi mulle kun olet seuraavalla kerralla oikein kunnolla tuhma niin sun takapuolellesi se kerrotaan kunnolla, Ja sut tuntien se tapahtuu hyvin pian ja Saaralla oli hauskaa.
Meillä meni ehkä 2-3 päivää ja mun vanhempani lähtivät johonkiin ja ne muistutti Saaraa, Sulla on täys oikeus meidän poikaamme eli remmi käyttöön jos on sun mielestäsi poikamme sen ansainnut. Mutta pikku tuhmuudesta vain vitsaa kuten ennenkin olet sitä sille antanut.Ja vanhempani lähtivät pois. Vain sinä ja minä ja Saara kävi heti mun kimppuuni poika heti selälleen ja minä pistin hanttiin sille. Mutta 10 poika ja Saara aikuinen nainen varmasti 80kg, No minä olin heti selälleni lattialla ja
Saara kopeloi mun haarani kuivaa on vaan ei kauvaa ja rupesi minua kutittamaan. Minä nauroin ja
käskin sitä lopettamaan mun kutittamiseni mutta Saara kopeloi mun haarojani, Ei poika sulla on vielä housut kuivat ja jatkoi mun kutittamistani. Saara mulla tulee kohta kuset housuihin minä parkaisin sille. Se nousi pois mun päältäni ja riisui multa alapääni paljaaksi saman tien. Minä nousin yläs ja meinasin mennä vessaan pissalle ei Sanoi Saara mulle ja vei mut keittiöön, sekä laittoi pallin tiskipöydän vierelle ja nosti mut siihen päälle seisomaan sekä työni minua takapuolestani sekä otti
mun pilistäni kiinni ja pissatti pikku pojan samalla. Heti kun olin saanut pissattua alkoi Saara tutkia mun piliäni eli se nousi kovaksi ja sain orkun mutta kun olin vain 10 niin ei tullut kuin ilmaa multa.
Saara päästi mut alas ja lähti saunaa meille lämmittämään. Kun me mentiin Saaran kanssa saunaan
se oli mulla eka kerta kun näin sen alaste ja minä vain tuijotin sen isoja tissejä silloin. Saara ei välittänyt pikku pojan tuijotuksista yhtään vaan oli mun munani kimpussa lähes koko ajan, Eli se piti mun pilistäni kiinni ja käveli sekä minä seurasin sitä kun ei mulla ollut muuta tehtävää silloin.
Saarasta se oli mukavaa kun oli koko ajan mun pilissäni kiinni. Se kouri virutti ja yritti runkata minua mutta kun oli mun pilini pehmeä niin ei kun ei. Meillä oli oikein hauskaa silloin minä Saaran
tisseissä ja se mun pilissäni. Mutta kun olin silloin pikku poika niin Saara kutsui paikalle oikean miehen. Minä teen sulle mistä sitä tykkäät varmasti ja sinä et kerro että on otto ollut täällä OK.
ja se oli mullekin OK. Otto tuli se oli koulun ope ja se oli mulle jostakin vihainen. Sinä olet kuulemma näytellyt ja otti mun pilistäni kunnolla kiinni. Otto myöhemmin ja ne menivät naimaan meillä. Aikaa meni ja minäkin sain Saaralta sitä mukavaa ja monta kertaa,, Minä kerron teille myöhemmin kun Saara vei multa neitsyyden ja teki musta pano/runkkari pojan.

12

13065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiimos
    • testimano

      Kiva novelli :)

    • Outo juttu mutta kerro lisää.

    • MaijanHankuuta

      Me nukuttiin samassa sängyssä. Maija oli sen kesän lapsenhoitaja. Katseli mun perään kun vanhemmat oli töissä. Mä olin varmaan 8-vuotias silloin ja Maija 18. Silloin aamulla mä heräsin siitä Maijan vieressä. Se makas siinä selällään ja huohotti. Nykyisin sanoisin että sormetti. Mä kömmin sen sen jalkojen väliin makaamaan. Niin kuulemma kuului tehdä.Hankasin siinä itseäni. Maija vaan huohotti. Sitten sen kädet tarttui mua pakaroista. Hankasi minulla itseään. Tuntu tosi hyvältä. Korahti ja lakkas liikkumasta. Huokasi ja laittoi mut takaisin siihen viereen. Sitä me tehtiin aamuisin. Yksi päivä se laittoi mut sänkyy selälleen. Riisui mun housut ja tutki mua. Imi ja runkkas. Laukesin ihan hyvin. Mut ei multa mitään tullut. Siitä maija oli iloinen.

      • Anonyymi

        Meillä oli toi aamuinen rutiini. Sen jälkeen mentii aamiaiselle. Mentiin vaatteet kainalossa keittiöön. Vaatteet ihan sen takia et jos joku tulee niin ehditään pukeutua. Yksi aamu Maija sanoi että me saadaan vieraita. Mutta ei Erkkiä varten tarvi pukeutua. Se tulee polkupyörällä. Meidän pitää laittaa sauna lämpenemään kun se hikisenä haluaa peseytyä ja käydä uimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli toi aamuinen rutiini. Sen jälkeen mentii aamiaiselle. Mentiin vaatteet kainalossa keittiöön. Vaatteet ihan sen takia et jos joku tulee niin ehditään pukeutua. Yksi aamu Maija sanoi että me saadaan vieraita. Mutta ei Erkkiä varten tarvi pukeutua. Se tulee polkupyörällä. Meidän pitää laittaa sauna lämpenemään kun se hikisenä haluaa peseytyä ja käydä uimassa.

        Mun piti kysyä onko Erkki Maijan poikaystävä. En saanut. Tilanne oli jotenkin jännittävä. Me odotettiin alasti. Kurkistelin verhojen raosta tielle. Maija tuli mun taakse. Tunsin sen alastoman kehon ihollani. Mun kehoni reakoi odotukseen. Mä näytin kuulema söpöltä.

        Kun Erkki tuli pihaan se laittoin pyörän lukkoon. Me mentiin eteiseen odottamaan. Siinä me seistiin. Maija oli ihan punainen ja nännit kovina. Mulla oli ihan jäykkä. Erkki laittoi takin naulakkoon ja riisui vaattensa tuolille. Sit me halattiin yhdessä ja erikseen. Musta näytti että Erkkikin oli innoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun piti kysyä onko Erkki Maijan poikaystävä. En saanut. Tilanne oli jotenkin jännittävä. Me odotettiin alasti. Kurkistelin verhojen raosta tielle. Maija tuli mun taakse. Tunsin sen alastoman kehon ihollani. Mun kehoni reakoi odotukseen. Mä näytin kuulema söpöltä.

        Kun Erkki tuli pihaan se laittoin pyörän lukkoon. Me mentiin eteiseen odottamaan. Siinä me seistiin. Maija oli ihan punainen ja nännit kovina. Mulla oli ihan jäykkä. Erkki laittoi takin naulakkoon ja riisui vaattensa tuolille. Sit me halattiin yhdessä ja erikseen. Musta näytti että Erkkikin oli innoissaan.

        Keittiössä me tehtiin voileipiä. Naurettiin Erkin jutuille. Ainä välistä jonkun voileipäjutusta roistahti  jonkun iholle jotain. Sit kaksi muuta sai nuolasta aina sen roiskeen pois. Se oli hyvin hämmentävää. Mulle tuli sellainen tunne etten ujostellut itseäni. Tuntu että Maija ja Erkki piti mun kehosta sellaisena kuin se on. Myös mun mausta, ne sanoi.


    • Kerro Otosta jotain.
      Voiko sulle kirjoittaa?

      • Vanhempienlelu

        Virtanen kyseli Otosta multa se on/oli opena meidän koululla silloin 60 ja 70 luvulla. Ja ylä luokalla eli ei mun opena kun olin 10-12v ikäinen pojan viikari. Se Otto on ison kokoinen mies ja kun se karjaisi oppilaille oli parempi olla kunnolla että ei ukko hermostu kunnolla. Minä olin koulu aikaani leluna isolle pojille ja Otto näki mut itse teossa, Eli olin vessan pytyllä seisomassa ja housut kintuissani ja vedin käteeni silloin. Mutta kun ei mennyt kaluni kovaksi vaikka kuinka sitä yritin ja pojat kiusas minua siintä. Paikalle tuli Otto ja mulle housut takas yläs ja Reksin luokse tekemään synnin tunnustusta, Ja illalla äidiltäni tuli sitä vitsaa mulle kun oli muistutus multa siltä reksiltä mun äidilleni antaa. Ja kirjoittele vain tän Suomi24 kautta en tahdo lähempää tuttavuutta sulta tai muiltakaan. Kiitos kun kommentoit mun nuoruuden muisteluani. Ja nämä ovat sitten noin 90% tosi
        juttuja aineskin mulle.


      • Vanhempienlelu kirjoitti:

        Virtanen kyseli Otosta multa se on/oli opena meidän koululla silloin 60 ja 70 luvulla. Ja ylä luokalla eli ei mun opena kun olin 10-12v ikäinen pojan viikari. Se Otto on ison kokoinen mies ja kun se karjaisi oppilaille oli parempi olla kunnolla että ei ukko hermostu kunnolla. Minä olin koulu aikaani leluna isolle pojille ja Otto näki mut itse teossa, Eli olin vessan pytyllä seisomassa ja housut kintuissani ja vedin käteeni silloin. Mutta kun ei mennyt kaluni kovaksi vaikka kuinka sitä yritin ja pojat kiusas minua siintä. Paikalle tuli Otto ja mulle housut takas yläs ja Reksin luokse tekemään synnin tunnustusta, Ja illalla äidiltäni tuli sitä vitsaa mulle kun oli muistutus multa siltä reksiltä mun äidilleni antaa. Ja kirjoittele vain tän Suomi24 kautta en tahdo lähempää tuttavuutta sulta tai muiltakaan. Kiitos kun kommentoit mun nuoruuden muisteluani. Ja nämä ovat sitten noin 90% tosi
        juttuja aineskin mulle.

        Otto yllätti sinut itse teosta. Olit vessan pöntöllä housut kintuissa. Oliko isot pojat yleisönä vai olitko yksin?
        Sanot pikien kiusanneen sinua siitä. Yksittäinen juttu vai eikö yleensä mennyt kovaksi.


    • KAKKA69

      OLETTEKO HYVÄ IHMINEN KUULLUT YHDYSSANOISTA

      TEKSTIÄ KUN LUEN TUNTUU TÄLTÄ

      MINÄ OLEN IDIOOTTI HAHAAHAA VITTUPILLU HEHEE

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe