Adventistit. Onko homous ja sen suosiminen syntiä?

Kartoittaja

Mielestäni on.
Kertokaa teidän kantanne.

19

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottahan toki se on syntiä. Tähän voisi jatkaa mikä muukin on syntiä, esim. ylpeys, jotta olisi kaikkia syntisiä kohtaan tasapuolinen.

    • Pastori-Helsingistä

      Kyllä se on synti, jos muut sitä tekevät, mutta meillä adventistien ja pastoriemmekin keskuudessa on hyvin paljon homoja ja pedofiileja ja se ei ole yhtään mitään, koska Herra aina armahtaa adventisteja.

      • pyhpyh92837469234

        Valehtelet. Et ole edes adventisti.


      • PastoriKempeleeltä
        pyhpyh92837469234 kirjoitti:

        Valehtelet. Et ole edes adventisti.

        No onhan se taikauskoinen tollo niinkuin sinäkin. Mistä helvetistä teitä sikiää.
        Toiset suunnittelevat avaruuden valloitusta mutta te houritte pronssikautisten paimentolaisten iltanuotio-tarinoissa-


      • PastoriKempeleeltä kirjoitti:

        No onhan se taikauskoinen tollo niinkuin sinäkin. Mistä helvetistä teitä sikiää.
        Toiset suunnittelevat avaruuden valloitusta mutta te houritte pronssikautisten paimentolaisten iltanuotio-tarinoissa-

        Kukaan ei ole kotoisin Kempeleeltä. Paljastuit.

        Kempeleestä on monikin kotoisin.


    • Kysyvä-ei-eksy

      Onko muuten suihinotto syntiä ja saako pimppaa lutkuttaa kielenkärjellä?

      • Pastorin-vaimo

        Silloin kun tuo mieheni pastorin retale on sapattimatkoilla rahaa pyytämässä, niin kyllä se on luvallista, eikä se ole syntiä.


      • pyhpyh29384792348
        Pastorin-vaimo kirjoitti:

        Silloin kun tuo mieheni pastorin retale on sapattimatkoilla rahaa pyytämässä, niin kyllä se on luvallista, eikä se ole syntiä.

        Valehtelet. Et ole edes adventisti. Olet vain provo.


      • PastorinVaimo
        pyhpyh29384792348 kirjoitti:

        Valehtelet. Et ole edes adventisti. Olet vain provo.

        Kyllä minä olen adventisti. Verenkierto aivoihini on estynyt synnynnäisen elimellisen veronkiertohäiriön ja iän mukanaantuoman valtimonkovettuman myötä.
        Olen kuitenkin vakaumuksellsesti kullin lutkutuksen kannalla enemmän kuin pimpan imeskelyn.


    • GaySDA

      Miksi olisi?

      • pyhpyh28934792834

        Homoilu on syntiä. Sen sanoo Jumala Raamatussa. Hän kutsuu sitä iljetykseksi, joka oli ehdottomasti kielletty.

        Ei ole olemassa Gay SDA:ta. Gay ei ole SDA, vaikka kuinka muuta väittäisi.


    • Lahkon päättäjät ovat itse määrittäneet sen, mitä lahkon jäsen saa tehdä ja mitä ei. Perustelut toimilleen he pyrkivät vaikka väksin etsimään Raamatun satukirjan lehdiltä tai mielikuvituksestaan.

      Kaiken takana on vain hyödyn tavoittelu, jonka nimissä lahko aina toimii. Tärkeintä on maksimoida rahallinen tulos, millään muulla ei ole sitten mitään merkitystä. Ohjeistus Suomen adventtikirkolle ja sen toiminnalle tulee adventtikirkon keskushallinnolta USA:sta, jonne myös rahavirrat on suunnattu.

      Lahkon säännöillä ja rituaaleilla on vain yksi päämäärä; alistaminen ja hyväksikäyttö. Alistettu lahkon jäsen on helppo saalis kaikenlaiselle hyväksikäytölle lahkonsa päättäjien ja palkkaa nauttivien toimesta.

      • pyhpyh238472934

        Valheesi ei merkitse meille mitään.


      • näin.tai.niin
        pyhpyh238472934 kirjoitti:

        Valheesi ei merkitse meille mitään.

        Et ole oikea adventisti jos kullin lutkutus ole sallittua sinun taikauskosi mukaan


    • adventisti

      Raamattuun perustuen asiaan ei ole ihan yksiselitteistä vastausta mutta adventistit ovat päätyneet raamatuntulkinnoissaan siihen, että homoileminen on syntiä. Siitä ei taida olla virallista kannanottoa onko se syntiä, jos joku kokee olevansa homo. Tämä on ollut viime aikoina ihmettelyn aiheena kun kirkkomme yrittää miettiä suhtautumistaan homoja kohtaan.

      • Näin-adventtisteilla

        Onhan siellä pastorikunnassa ja muissa adventtikirkon viroissa toiminut homoja, vaikka siitä ei suurta meteliä luonnollisesti ole pidettykään.
        Virallistetut homosuhteet ovat tietysti adventtikirkon taholta kiellettyjen listalla, mutta mikään ei estä adventtikirkkoa kastamasta julkihomoa, vaikka hän eläisikin homosuhteessa.


    • HomostuttaakoKovasti

      Miten homoutta "suositaan"? Kuinka paljon homoutta pitäisi suosia, että sinä ryhtyisit homoksi?

      • Nimimerkille HomostuttaakoKovasti:

        Minun tietämäni mukaan ketään ei voi ainakaan murrosiän jälkeen käännyttää tai houkutella homoseksuaaliksi, ellei henkilöllä ole sellaista taipumusta ennestään.

        Samalla tavalla eksklusiivisesti homoseksuaalin käännyttäminen tai “eheyttäminen” on tuhoon tuomittu yritys. Näennäiset onnistumiset kätkevät jotakuinkin aina henkilökohtaisen tragedian.


    • Binääri-yhtälö

      No jos mennään ihan ihmisen alkuun, niin silloin me kaikki olemme lesboja, koska sikiövaiheen alussa kaikki ovat tyttöjä. Että se siitä heteroiden ylvästelystä.
      Jos kerran naiselle maistuu muna, niin miksei sitten miehellekin tai toisinpäin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe