Alkaa taas tulla kummitukset ja pimeät voimat sinunkin uniisi...
Pelkäätkö pimeää?
18
362
Vastaukset
- valoapäin
Kyllä ne pysyvät kokonaan sun unissas ja sänkysi alla. ;)
- ikäväkesää
Laitoin patjat suoraan lattialle varmuuden vuoksi.
- muumiot
Vink. Vink. Voi ne olla sun vaatekaapissakin piilossa...melkoisia mörköjä.
- ikäväkesää
Kaapit on purettu pois. Yövalot myös joka huoneessa.
- untapalloon
Nuku hyvin
- Kuormana
Niin on pahoja kaikki syntisiä täältä ovat
- Turre
Pelkään että nainen raiskaa
- Zzzzzzzz
Nukun pimeällä! Kummituksia ja pimeitä voimia ei ole olemassa 😱😨😰😵 voishan sitä olla pelkäävinään jos hän sit tulis lähemmäs turvaksi 😊
- Elluhalloyb
Mä pelkään pimeää...
Ihan oikeesti...
Johtuu varmaan siin et istui lapsena usein arestis..mihin aikaan tahansa..ei nyt yöl...
Joku kerta kierrän meidän pienen kylän ympäri ..pimeessä keskel yötä...uskon jos pystyn sen tekee..sen jälkeen en pelkäis mitään..😂😛🐰😴🐦😈😠 Ehkä sitä vähän pelkää mut en mä niitä kummituksia säikähdä😂
- Checkthisout
Sun kannattais katsoa tää leffa niin ei pelottaisi niin paljoa. https://www.youtube.com/watch?v=Sfro7WO8YJg
- Irl-hyvää.yötä
Toi on vain elokuvaa, mut ootko kokenut / nähnyt kun kaapit ja ovet aukeavat ja menevät kiinni, kuuluu askeleita....
- Checkthisout
Irl-hyvää.yötä kirjoitti:
Toi on vain elokuvaa, mut ootko kokenut / nähnyt kun kaapit ja ovet aukeavat ja menevät kiinni, kuuluu askeleita....
Olen ikävä kyllä nähnyt ja kuullut myös pientä murinaakin. Kaverikin näki ja kuuli. Ei siis skitsofreniaa tms.
- taksikarkuteillä
Checkthisout kirjoitti:
Olen ikävä kyllä nähnyt ja kuullut myös pientä murinaakin. Kaverikin näki ja kuuli. Ei siis skitsofreniaa tms.
Niinpä niin. Vain kun vähintään kaksi kuulee/ näkee yhtäaikaa on todempi tai yhtäaikainen harha.
- pieceofcake
Koettu ja nähty. Kummitukset luovutti ja pelkäävät nykyisin minua.
- enäepahojaunia
En pelkää.
- hyvästitpainajaisille
Pelkään mut opettelin taikatempun niin etten näe niitä.
- Njc
mul on ikävä kaivattuani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984