Uusi chat persikka. Net
Persikka. Net uusi chat
39
15277
Vastaukset
- kenelletehty
Missä olivat kaikki naiset? Chatti oli vain täynnä innokkaita rinttihunkkareita.
- pleksi
Onko persikka.net kaatunut vai mikä on kun ei sivu enää aukea????
- Anonyymi
On tainnut taas kaatua toi persikka chat. Aika usein häikkä tuon chatin toimivuuden kanssa.
No, eipä kai kannata valittaa ilmasen palvelun ongelmista. Pitänee etsiä joku toinen .
- Anonyymi
Mie komee 55bi transsuu etsin
T.kimi - Anonyymi
Harmi,jos loppui. Ehti tulla monia ainakin juttelu kavereita.
- Anonyymi
Hankkikaa hei elämä.
- Anonyymi
Miksi ei sivut toimi,, tietääkö joku?
- Anonyymi
Kyllä se eilen toimi.Juttelin yhden miehen tunnin verran,Tänään jatketaan ehkä on kullia tiedossa.
- Anonyymi
Sexi kankaanpää!!!
- Anonyymi
Persikka poikki. Nyyh. Tämä on homochat joten naiset ovat siellä very special...
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Perseestä - moderaattori on heti hyökkäämässä, ei sananvapautta, tms. Erosin persiasta!
- Anonyymi
Posliini narttu yksin mökillä olen 63,171,77,16,alistun saa puhua rumia, tykkään kun mies vie ja minä vikisen, soita puhs. 0465840809
- Anonyymi
Ihme sivusto. Ei pääse rekisteröitymään.
- Anonyymi
Rekisteröimisessä ei ole 15.02.22 ollut mitään ongelmaa, eikä ole edelleenkään :)
- Anonyymi
ei se toimi tänäänkään turhä chat
- Anonyymi
Onko persikka.net nurin?
- Anonyymi
ei ainakaan nyt päästä
- Anonyymi
Oli jo yöllä poikki
- Anonyymi
Persikka nurin. Ei pääse sivuille.
- Anonyymi
Tää on ollut sekaisin jo vaikka kuin kauan. Ei päästä sisälle.
Eli kannattaa unohtaa. Ei ne sitä korjaa. Jos olis asialliset omistajat, se ois ollu pystys ajat sitte. - Anonyymi
Persikka taas kaatunut. Misdäköhän vika???
- Anonyymi
Saaperi ,,poikaa vailla olis bisetä,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaperi ,,poikaa vailla olis bisetä,,,
Varmaankin moni muukin poikaa vaila. Setä 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin moni muukin poikaa vaila. Setä 65v
Niin on Setä 66v
- Anonyymi
Se lopetti ja siirtyi discordin puolelle
- Anonyymi
Ei toimi persikka.net
Jos on unohtanut salasanan ja yrittää tilata uutta, niin linkkiä salasanan vaihtoon ei tule omaan sähköpostiin.
Reilun viikon ollut jo tämä ongelma. Ylläpidolle voi lähettää viedtin vain kirjautuneena :)- Anonyymi
Sama homma. Ei toimi rekisteröinti eikä vanhan salasanan vaihto. Sähköpostiin ei tule mitään linkkiä. Nyt on jo useampi viikko yrityksiä takana. Eikä toimi.
- Anonyymi
Ei toimi rekisteröinti. Aktivointi-linkki ei tule sovitusti sähköpostiin. Mikä mättää nyt?
- Anonyymi
Samaa ihmetelly, monta kertaa yrittäny eikä mitään tule.
- Anonyymi
Oulusta seuraa, salaiseen kivaan.
- Anonyymi
OULUSTA?
- Anonyymi
Täällä 60v vers oulusta ja kiimasiii miehiä etsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 60v vers oulusta ja kiimasiii miehiä etsin
Täällä ois upea kroppanen
- Anonyymi
Oulusta,seuraa
- Anonyymi
Upea kroppanen etsii luotto seuraa
- Anonyymi
Jess löytyykö ketään,, huhuu Oulu.
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014