"Cheek Suomen menestynein artisti" ja kommenteissa korjataan "Eppu Normaali Suomen eniten levyjä myynyt yhtye"
...miten näiden valemedioiden edustajat voivat olla niin ulkona todellisuudesta, se jaksaa ihmetyttää...
Iltasanomat jauhaa taas paskaa
14
494
Vastaukset
Eihän siinä sinänsä mitään ristiriitaa ole, jos Cheek on Suomen menestynein artisti ja Eppu Normaali yhtye...
Joko Cheek on nimenomaan levymyynnissä mennyt ohi Jari Sillanpään ja Kari Tapion?- roskaajapaskaa
Kaikkien noiden hyypiöiden luvut kalpenevat Nightwishin rinnalla.
Tietysti jos nyt tarkoitetaan pelkästään Suomen rajojen sisällä, niin kyllä, Eppu Normaali ja Matti ja Teppo ovat vielä NW:n edellä... - nightwish4ever
Iihanaa! Tarja pysyy aina väkisin tehdyillä uutisilla otsikoissa. Tarja ei jaksaisi millään keikkailla kun pitää vahtia lasta ja ukkoa, mutta karibian loma saa taas virtaa vanhoihin pattereihin - once maailmantähden keikkailu sitten vaikeaa?
- nightwish4ever
nightwish4ever kirjoitti:
Iihanaa! Tarja pysyy aina väkisin tehdyillä uutisilla otsikoissa. Tarja ei jaksaisi millään keikkailla kun pitää vahtia lasta ja ukkoa, mutta karibian loma saa taas virtaa vanhoihin pattereihin - once maailmantähden keikkailu sitten vaikeaa?
Once maailmantähden keikkailu sitten vaikeaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808242201113856_vd.shtml - täydellisetfanit
nightwish4ever kirjoitti:
Once maailmantähden keikkailu sitten vaikeaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808242201113856_vd.shtml- ''Olen noussut siitä kuopasta ja olen superylpeä niistä työvuosista ja musiikista. Nightwish antoi minulle mahdollisuuden olla solisti ja saada oman uran. Ongelmat ovat osa minua, enkä kadu mitään tai halua muuttaa mitään.''
Mitäs tuosta sanot? Kiitollisuutta? - Cheekonvaihde
"Eniten kultaa myyneitä kappaleita Suomessa: 52 kpl.
Suomen Spotifyn striimatuin artisti.
Albumimyynti yhteensä yli 500 000 kappaletta ( 3 kultalevyä, 2 platinalevyä, 3 multiplatinalevyä )."
Nuo lainaukset Iltalehden Cheekonvaihde-liitteestä, 18.8.2018. Paljon muitakin tietoja hänestä on juurikin tuossa liitteessä.
- mittarimato
Mittarista riippuu kai. https://fi.wikipedia.org/wiki/Cheek
- ulkomuistista
Haloo Helsinki on myynyt enemmän levyjä.
- Jorky3
Nightwishin ääniteiden myynti ( singlet, albumit ja dvd:t) n. 9 miljoonaa. Toki Cheek ja Haloo Helsinki pieksää mennen tullen!
- niinpänäin
Haloo Helsinki tuskin pääsee puoleen miljoonaankaan
- ulkomuistista
Tarkoitin, että Haloo on myynyt Cheekiä enemmän. Cheek on myynyt aika vähän.
- ennenparemmin
Digimarkkina-aikana tiedä erkkikään, kuka menestyy. Ennen oli paremmin selvillä.
- Terve.vaanmenoa
No on keekki ja siltsu tahkoneet tuohta.
Mikäpä siinä.
Jos jotkut tykkäävät ko "artisteita", niin omatpa ovat ovat rahansa.
- sallinappanahka
Mistä löytyvät virallisimmat luvut Suomessa myydyistä suomalaisten tekijöiden äänitteistä?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_myydyimmistä_artisteista_Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019