Onko teillä kokemuksia koirien siedätyshoidosta? Oletteko ottanut siedätyshoidon ja ottanut koiran jossainkohtaa hoitoa? Jos olette niin missä kohtaa ja miten olette reagoineet? Oliko lähtökohtaisesti pahat oireet? Paljonko maksoi? Otitteko hoidon vain sitä varten että halusitte hoidon? Lisää faktoja saa lisätä.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mä siedätin koiralle ihan itse.
Tuttavani otti koiranpennun, kävin sitä katsomassa usein ja sain todella pahat oireet. Naama turposi, hengitys vinkui. Pentu kävi myös mun luona pikaisesti kylässä eli eläinpölyä oli aina vähän myös mun kotona. Kaksi vuotta meni ja siedätyin tälle koiralle. Nyt koira on mulla hoidossa yötäkin, ei kyllä nuku samassa huoneessa. Mutta katsellaan sylikkäin telkkaria ja mä nuuskutan koiran niskaa kun se on ihanan lämmin ja tuoksuu hyvältä. Olen todella onnellinen, että olen tähän päässyt.
Allergialääke on kyllä aina käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493