Onko teillä kokemuksia koirien siedätyshoidosta? Oletteko ottanut siedätyshoidon ja ottanut koiran jossainkohtaa hoitoa? Jos olette niin missä kohtaa ja miten olette reagoineet? Oliko lähtökohtaisesti pahat oireet? Paljonko maksoi? Otitteko hoidon vain sitä varten että halusitte hoidon? Lisää faktoja saa lisätä.
Koirista siedättyminen
1
783
Vastaukset
- Anonyymi
Mä siedätin koiralle ihan itse.
Tuttavani otti koiranpennun, kävin sitä katsomassa usein ja sain todella pahat oireet. Naama turposi, hengitys vinkui. Pentu kävi myös mun luona pikaisesti kylässä eli eläinpölyä oli aina vähän myös mun kotona. Kaksi vuotta meni ja siedätyin tälle koiralle. Nyt koira on mulla hoidossa yötäkin, ei kyllä nuku samassa huoneessa. Mutta katsellaan sylikkäin telkkaria ja mä nuuskutan koiran niskaa kun se on ihanan lämmin ja tuoksuu hyvältä. Olen todella onnellinen, että olen tähän päässyt.
Allergialääke on kyllä aina käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686