PastelMiranda
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
20
Telinevoimiselu taso
Olisin aloittamassa ehkä telinevoimistelun Tampereen sisuissa mutten tiedä mika mun taitotasoni on. Tampereen sisujen si1371Sopiiko yhteen?
En oikeasti jaksa enää tarkistaa... Kaikki osat on verkkokaupasta niin sieltä saatte katsoa :DD... kotelo: Fractal Desi279Koirista siedättyminen
Onko teillä kokemuksia koirien siedätyshoidosta? Oletteko ottanut siedätyshoidon ja ottanut koiran jossainkohtaa hoitoa?1725Windows jumiutuu
Kannettavatietokoneeni windows 10 jumiutui eilen. Sammutin koneen näppäimistöltä löytyvästä napista ja ajattelin sen toi421039Haluaisin väriätä hiukset
Haluaisin väriätä mun hiukset pastelliksi! Mutta mun vanhemmat ei anna ja mun hiukset ei oo mitkään blondit... Kuvailisi4402Suoramalta petsejä?
Olisiko jollain antaa/myydä petsejä (Suoraman alueella tai ylipäätänsä Kangasalalla)? Jos on niin mitä ja millä hinnoill0343Koirien nimet
Mietin jo koirien nimiä vaikka en todellakaan vielä koiraa tule saamaan... tässä olisi lista omasta mielestä hauskoista8248Koiran hankkiminen
Moi! Olen noin 10,5v tyttö ja oon koko elämäni halunnut koiran... Ainoa este on että isäni on jonkin verran allerginen k29603