kaipauksenne kohteeseen odottamattomasti yhteyttä palstalla käytyjen keskustelujen nojalla yhteystiedot selvittäen?
Oletteko ottaneet
20
725
Vastaukset
- entoiminiin
En.
- miesjokaeiottanutyhteyt
En ole, kerran olen sitä tiedustellut täältä että kannattaako.
Palaute oli, ettei naiset oikein tykkää kun ihan yht'äkkiä ottaa yhteyttä kun on jostain yhteystiedot kaivanut. Joten jäi tekemättä.
Hän tosin voi ottaa, en pistä pahaksi ;) - Etolekaivattuni
Sinä se jaksat jauhaa samaa sontaa vuosikausia.kostahan taas kun tulee sopiva hetki..
- Aloit
En ymmärrä mikä tässä liittyy kostamiseen. Onko kysymys mielestäsi jotenkin negatiivissävytteinen. Aina kun olen pohtinut tätä asiaa saan jotain hyökkäyksiä täällä. Yritän vain tietää tapahtuuko tätä jotta tietäisin miten kuuluu ajatella ja käydä tätä keskustelua täällä. Käsittämätöntä että tälläinenkin asia täytyy kääntää negatiiviseks.
- aikojenalussa
Alunperin en, myöhemmin kyllä.
m>n 🤔 jaa-a.. Voisi kai sanoa että harva tuntee mut ja "tuskinpa" on tultua vahingossa otettua täällä yhteys häneen.
Ei ole tietoa palstaileeko hän mutta epäilenpä ettei 😀- Sydämmessävain
Juu mutta hän ei ole mulle ihan outo muttei tuttukaan:)
No en tällä palstalla.
- Enaiseenotin
Olen ottanut, mutten palstan perusteella. Tai no, saattoi siinä palstallakin olla hieman osuutta. Mutta se on ollutta ja mennyttä, uudet tuulet jne.
- enjaksaihmisiä
Ei ole tarvetta ottaa yhteyttä keneenkään, enkä odota että kukaan ottaa yhteyttä minuun.
- lglgllg
Tein vähän hölmösti kun otin muutamaan samannimiseen mutta en kuitenkaan kaikkiin joten vaikea sanoa menikö edes oikealle mikään. Jälkeenpäin netissä oli viitteitä että olisi mennyt naimisiin eikä edes sama nimi välttämätti enää. Varattuihin ei ainakaan yhteyttä oteta.
- Sydämmessävain
Varattuun saa mun mielestä ottaa yhteyttä pitäisikö olla väärän ihmisen kanssa loppu elämä.
- lggfkfk
Joo mutta kyllä sen varatun kuuluu ottaa yhteyttä ja varsinkin jos on onneton.
- Sydämmessävain
Minun tapauksessa kumpikin on varattu.
- en.pahastuu.siitä
Sydämmessävain kirjoitti:
Minun tapauksessa kumpikin on varattu.
Elikkäs heti sitten yhteyttä ottamaan.
- Sydämmessävain
Ota sinä minuun jos hän olet.
- Sydämmessäonl
Voisit laittaa jonkin tunnisteen :)
- Sydämmessävain
Minä olen laittanut jo monta hmmp
Kerroppa sinä ketä kaipaat. - Sydämmessävain
Taisi mennä nukkumaan yhteyttä ei ainakaan ole ottanut.
- Tuttuavain
En kaipaile tuntemattomia täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939