Mistä saisi pirssin? Haluaisin oksentaa sen takapenkille ja olla jättämättä tippiä. Sitten grilliruokaa mässyttäen mylviä kuskille, että heitä tolppa-apina mut himaan! Samalla kuski nöyristelee haalean sinisessä asiakaspalvojapaidassa mulle. Siitä voisin jo maksaa. Tosin pitäähän sitä nykylain sallimana vähän tinkiä! Kjeh kjeh! ;)
Vai voinko nykyään vaan ajaa omaa autoa ja väittää sen olevan taksi? KJEH!
Palveleva pirssi suhari
Pirssi-Petteri
2
210
Vastaukset
- Kelak
Puhut Veljeni paljon asiaa Olen kaikesta samaa mieltä mutta kuskilla voisi olla toisenlainen paita koska ilmapiiri on niin kireä vaikka vangin paita mutta ei mitään olen samoilla jäljillä kanssasi toki Olen oksentanut ja minulla on kotona käytän yleensä vielä vaippaa mutta taksissa en käytä sitä ikinä koska nahka hivelee nahka on niin kiva olla siellä Terveisin Kela kyytiläinen
- Kala-Kallen_Kela-Kulli
Valtio tarvitsee lisää rahaa. Kieltäytykää taksikuskit, kieltäytykää.
Taksikuskit on vastenmielinen idiootti diletanttien ja tolppa-apinoiden perSurotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952499- 1312410
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56976
- 10972
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8952- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101765