Kännissä löytyy seuraa, muttei selvinpäin ei.

joo-oo

Ikinä ei kyllä millekkään keskustelu foorumeille tuu kirjoteltua tämmöstä, mutta nyt aattelin.

Mikähän siinä on kun selvinpäin ei tunnu löytyvän ketään kumppania, mutta kännissä sitten taas löytyy.
Sitten oon vielä sen verran pöljä että ihastun näihin yhdenillan juttuihin.
Esim viime viikonloppuna viestiteltiin siinä kokonainen päivä yhden muikkelin kanssa, ja seuraavana päivänä ei sitten kuulunut mitään oma-aloitteisesti. Itse jouduin tämänkin keskustelun aloittamaan ;D kävi kyllä mielessä että tämäkin vastailee kohteliaisuuttaan...

Onkohan se vain niin että kännissä oon sitä mitä en selvinpäin ole...

6

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhempiParisuhdenainen

Oot siis havainnut, että baarikontaktit ohtavat aika harvoin mihinkään - siksipä niitä sanotaankin yhden illan jutuiksi Naisetkin harrastavat seksiä juovuspäissään miesten kanssa jotka eivät kiinnosta parisuhdemielessä, ihan siinä missä miehetkin. Hauskaahan se joskus on, mutta pidemmän päälle randomit tekee onton olon.

Mahdollisesti viimeisessä lauseessasi on myös jotain perää. Ehkä olet estottomampi, itsetuntosi on parempi, et pelkää epäonnistumista tai takerru epäilyksiin siitä kiinnostaako naista, olet flirttailevampi jne.

Neuvoni on, että lopeta yhdenillan jutut ja keskity kivoihin naisiin selvinpäin. Mieti onko itsetunnossasi jotain työstettävää ja ole avoin. Kivan näköinenkin olet kun naisia kerran baarista löytyy.

Eli jos tapaat baarissa kiinnostavan naisen ja juttu luistaa, pää kylmänä ja vaihda vaan numeroita ja seuraavana päivänä tekstailkaa ja sopikaa treffit. Jos naista ei kiinnosta tavata tai treffit ovat vaivaantuneet eikä synkkaa, tiedät että ei olis kannattanut edes sen yhden yön verran siihen ihmiseen paukkuja tuhlata.

Naisia on muuallakin kuin baarissa, töissä, harrastuksissa, netissä. Silmät auki ja rohkeasti kontaktia. Älä pelkää flirttailla, usein naiset odottavat mieheltä jonkinmoista aloitetta tai homma jää kaveritasolle.

• joo-oo

Kommenttisi sai miettimään asioita uudelleen, kiitos asiallisesta vastauksesta !

• onnistuuselvänäkin

Mulla on taas päin vastainen kokemus, minä löysin vesi selvänä nykyisen kumppanin, olin toki yökerhossa mutta en juonut, kunhan katselin vaan menoa ja yht äkkiä, siihen se nainen ilmestyi vierelle ja siitä se lähti.

• Tindermies

On muuten tosi että kännissä saa mutta selvänä naiset ei halua edes treffeille tutustumaan. Kännissä saa panoseuraa baarista mutta enää en harrasta sitä. Olen aina etsinyt kumppania koko elämäksi, onko naisilla joku sitoutumis ongelma.

• viinamäenmies

mitäs jos olisit jatkuvasti kännissä?

• Asiassa on perää. Eikä kyse ole (pelkästään) siitä, että olisin supliikimpi kännissä, oikeastaan päin vastoin.

Mietin juuri tuossa, että silloin kun itseäni huomattavasti nuoremmat (siis yli 20 vuotta nuoremmat) ovat tulleet minua iskemään , olen ollut huomattavasti enemmän humalassa kuin yleensä ja yhtä kertaa lukuunottamatta aina tanssimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe