Potenssi ongelma

Penis

Miten mies voisi parantaa potenssiaan

14

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penispumpulla?

• LeatherLoverHki

Minulla pumppu,sinähän voisit esim. nahkatakki ja -hame päällä asentaa sen...
        Vilkaisin myös blogiasi,huh huh...

• LeatherloverHki
        LeatherLoverHki kirjoitti:

Minulla pumppu,sinähän voisit esim. nahkatakki ja -hame päällä asentaa sen...
        Vilkaisin myös blogiasi,huh huh...

Koitin muuten laittaa privaa tohon sun osoitteeseen,potkas heti takasin:fatal error...

• Katsoitko että on varmasti sähköpostiosoite oikein? On kyllä muuten toiminut ihan normaalisti tähän saakka, mikä lie siis vikana ollut?

• Niipänuu

Riippuu elintavoistasi, mutta tässä muutama vinkki.

Lopeta tupakointi
      Lopeta ryyppääminen
      Ala syömään terveellisesti
      Nuku riittävästi
      Kuntoile ja lisää lihasvoimaasi

Nuo auttaisivat jo monella, mutta kun ei. Pitäisi olla joku vitun ihmepilleri, vaikka noilla muutoksilla voisi muutenkin paremmin.

• pensionista

Olen 75v todiste, että ohjeesi toimii! Jopa 70v vaimoni kanssa.
        Lopetin tupakoinnin 38 vuotisena.
        Säännöllisen ryyppäämisen 60 vuotisena.
        Järkevä syöminen ja lihasvoimaan painottuva, runsas kuntoilu takaavat eläkeläiselle riittävän unen.

Muutama vuosittainen juopottelujakso lievässäkin muodossa osoittaa, että se tylsyttää ikärin terää. Toimivat hyvänä muistutuksena, että on isestä kiinni mihin järjestykseen asettaa elämänarvonsa.

• Ei_salaattia

En varmasti lopeta elämän suuria nautintoja jonkun likaisen, rähmäisen, haisevaisen satunnaisen panon tähden. Ennemmin annan kyrvän roikkua ja nautin herkullisesta, rasvaisesta kurmee ateriasta ja sen jälkeen hyvästä sikaarista laatu konjakin kera.

• Rautakanki

… ja laatukonjakin kanssa kun nappaa sinisen pillerin niin hetken kuluttua kanki on rautaa!

• Sildemies

Suosittelen nappaamaan sinisen pillerin hyvissä ajoin ennen ateriaa ja konjakkia. Tällöin kankesi ei ole rautaa vaan erikoiskovaa karkaistua terästä jo ennen ateriaasi.

• Mies.50v

Mulla taas nuo nautinnot eivät ole heikentäneet potenssia. Tai jos on, niin herrajjumala et elämä olis vaikeaa jos olisin terveellisillä elämäntavoilla elellyt.

• Vanhatajat

Olet vielä melko nuori mies, entä sitten kymppi/kaksi lisää?!

• viisvee

halpa keino on sinkki tabut 1 -3 viikossa auttaa kohtalaisen hyvin näin keski ikäiselle,

• Etulunssi

Hiero ahkerasti palleja, vaikka kylppärissä partaa ajaessa toisella kädellä lutraat kiveksiä. Saa hormoonit hyrräämään.

• narf

harjoitus tekee mestarin.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      128
      2412
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      303
      1683
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1353
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1289
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1045
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      946
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      264
      908
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      884
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      856
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      855
    Aihe