En ymmärrä tän sivuston ideaa

Sirhusi

Tää on kyl ihan hullu paikka. Kenelle täälä kirjoitetaan. Ei tätä kuitenkaan löydä se oikea henkilö. Mun tapauksessa sitä oikeaa ei ole.

11

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eielämä

Samaa mieltä, sitä lerppa raivoa riittää.. miehet, jotka pettyneet naisiin purkaavat täällä pahaa oloaan...

• Anonyymi

Tämä on keskustelupalsta jonka jotkut syrjäytyneet vässykät ovat ottaneet deitti ja kutu mestaksi, kun eivät yksinkertaisesti livessä pysty seuralaisia saamaan itselleen

Järkevät täällä pitää tätä vain keskusteluna tuntemattomien kanssa. Nuo vässykät jotka yrittää saada panoseuraa täältä nimettömistä suomalaisista pilaavat tämän paikan

• palabras_verdaderas

Tämä, armas anonyymi!)

• ouipbpinwego

Pieni neuvo sinulle aloittaja! Pysy poissa täältä!

• MitähHäh

Ei kai kukaan tänne tule ketään etsitämään, saatikka vielä löytämään :D Ja onhan se parempi täällä mesota suusanallisesti, kun juosta kadulla kirves kädessä naisten perässä. Tämähän on "pikavisiitti" palsta, jossa käydään "päivän kuulumiset" lukasemassa, jos jaksaa/ehtii/viitsii jne. Ei täällä kenenkään kannata asua, paitsi Ripsto The Simpsonson :D

• VarmaTieto

Ja sitä paitsi, olen sitä mieltä, että suomi24:n pitäisi maksaa palkka ns. "tuhatnikille" :D ehkä jo maksaakin. Ilman Tuhatkielistä tämä palsta olisi jo ajat sitten ollut THE END :)

• HirveePaatos
        VarmaTieto kirjoitti:

Ja sitä paitsi, olen sitä mieltä, että suomi24:n pitäisi maksaa palkka ns. "tuhatnikille" :D ehkä jo maksaakin. Ilman Tuhatkielistä tämä palsta olisi jo ajat sitten ollut THE END :)

Onko sulla aina yhtä kiva traivi?

Et taida olla kauheesti paikallaan rauhallisesti?

• EiJeeeesuuus
        HirveePaatos kirjoitti:

Onko sulla aina yhtä kiva traivi?

Et taida olla kauheesti paikallaan rauhallisesti?

Vaikuttaa samalta kirjoittajalta jolla aina niin kova meno päällä että lukijana alkaa hengästyttää lukiessa hänen tekstiä!

Stressaavaa ja kuluttavaa jos elää polttaen jokaista tunnetta satasella ja koko ajan 200 km/h lasissa

Minä palaisin loppuun viikossa ja jos kotona puolisona vieressä noin kovaa tunteet koko ajan menevä ihminen hän kävisi hermoilleni ja anoisin virkavapaata hänestä ja muuttaisin Etelänavalla igluun yksin asumaan vuodeksi erakkona jotta hermoni palautuisivat kokemuksesta!

Kuinkahan hän itse jaksaa polttaa tunteita satasella 24/7 ahdistumatta asiaan?

• Kielletylle rakkaudelle.

• oidipus

seinille, hyvä ihminen, seinille

• Mä oon tullu siihen tulokseen, et mullehan ne kirjottaa, mut emmää jaksa vastata, ku niit tulee kymmenii päivässä. Sitäpaitsi me kyöpelit viihlytään parhaiten keijujen seurassa, juolaan teetä, syölään herkkukorppuu ja turistaan lepposii. Niet turha tänne skrivata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6737
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4182
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3410
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      17
      3356
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2417
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2415
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25
      1952
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162