Tää on kyl ihan hullu paikka. Kenelle täälä kirjoitetaan. Ei tätä kuitenkaan löydä se oikea henkilö. Mun tapauksessa sitä oikeaa ei ole.
En ymmärrä tän sivuston ideaa
11
286
Vastaukset
- Eielämä
Samaa mieltä, sitä lerppa raivoa riittää.. miehet, jotka pettyneet naisiin purkaavat täällä pahaa oloaan...
- Anonyymi
Tämä on keskustelupalsta jonka jotkut syrjäytyneet vässykät ovat ottaneet deitti ja kutu mestaksi, kun eivät yksinkertaisesti livessä pysty seuralaisia saamaan itselleen
Järkevät täällä pitää tätä vain keskusteluna tuntemattomien kanssa. Nuo vässykät jotka yrittää saada panoseuraa täältä nimettömistä suomalaisista pilaavat tämän paikan- palabras_verdaderas
Tämä, armas anonyymi!)
- ouipbpinwego
Pieni neuvo sinulle aloittaja! Pysy poissa täältä!
- MitähHäh
Ei kai kukaan tänne tule ketään etsitämään, saatikka vielä löytämään :D Ja onhan se parempi täällä mesota suusanallisesti, kun juosta kadulla kirves kädessä naisten perässä. Tämähän on "pikavisiitti" palsta, jossa käydään "päivän kuulumiset" lukasemassa, jos jaksaa/ehtii/viitsii jne. Ei täällä kenenkään kannata asua, paitsi Ripsto The Simpsonson :D
- VarmaTieto
Ja sitä paitsi, olen sitä mieltä, että suomi24:n pitäisi maksaa palkka ns. "tuhatnikille" :D ehkä jo maksaakin. Ilman Tuhatkielistä tämä palsta olisi jo ajat sitten ollut THE END :)
- HirveePaatos
VarmaTieto kirjoitti:
Ja sitä paitsi, olen sitä mieltä, että suomi24:n pitäisi maksaa palkka ns. "tuhatnikille" :D ehkä jo maksaakin. Ilman Tuhatkielistä tämä palsta olisi jo ajat sitten ollut THE END :)
Onko sulla aina yhtä kiva traivi?
Et taida olla kauheesti paikallaan rauhallisesti? - EiJeeeesuuus
HirveePaatos kirjoitti:
Onko sulla aina yhtä kiva traivi?
Et taida olla kauheesti paikallaan rauhallisesti?Vaikuttaa samalta kirjoittajalta jolla aina niin kova meno päällä että lukijana alkaa hengästyttää lukiessa hänen tekstiä!
Stressaavaa ja kuluttavaa jos elää polttaen jokaista tunnetta satasella ja koko ajan 200 km/h lasissa
Minä palaisin loppuun viikossa ja jos kotona puolisona vieressä noin kovaa tunteet koko ajan menevä ihminen hän kävisi hermoilleni ja anoisin virkavapaata hänestä ja muuttaisin Etelänavalla igluun yksin asumaan vuodeksi erakkona jotta hermoni palautuisivat kokemuksesta!
Kuinkahan hän itse jaksaa polttaa tunteita satasella 24/7 ahdistumatta asiaan?
Kielletylle rakkaudelle.
- oidipus
seinille, hyvä ihminen, seinille
Mä oon tullu siihen tulokseen, et mullehan ne kirjottaa, mut emmää jaksa vastata, ku niit tulee kymmenii päivässä. Sitäpaitsi me kyöpelit viihlytään parhaiten keijujen seurassa, juolaan teetä, syölään herkkukorppuu ja turistaan lepposii. Niet turha tänne skrivata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011