Naomi mesin

Hei kaikille :) Otin naomiin yhteyttä ihmissuhde asioissa ihastukseni otti ja lähti toisen miehen matkaan ennen kun ehdin hänelle tunteistani kertoa, hänellä on jo aiemminki ollu säätöä tämän toisenkas mutta ei ollu silloinkaa toiminu. Naomi vannoo nimeensä että vielä voiton otan kotiin tämän vuoden aikana. Kirjoitin ihastukselle kirjeen missä kerroin tunteeni häntä kohtaan. Onko muilla Naomista kokemuksia miten näkemänsä käyny toteen etenki nämä ihmissuhde jutut? Jotenki vaikuttaa tosi varmalta ja hyvältä ainaki.

37

5314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_hyvä

      Ei tiennyt minulle mitään. Yksikään asia, josta "ennusti" kuutisen vuotta sitten, ei ole toteutunut. Ei myöskään muiden ennustajien, näkijöiden tmv. itseään moisiksi tituleeraavien ennustukset ole toteutuneet. Parempi elää ja katsoa, mitä päivä tuo tullessaan.

      • narinari

        Olekkos sitten niitä iänikusia marisijoita joista olen joskus kuullu näkijät maininneetkin että miten voi sellaiselle mitään ennustaa jonka elämäsä ei kertakaikkisesti mitään tapahu. Negatiivista on vaan kaikki ja mailma haisee pahalle. Vilkasu peiliin voisi sen ennusteen paremmin antaaki.


      • narinari kirjoitti:

        Olekkos sitten niitä iänikusia marisijoita joista olen joskus kuullu näkijät maininneetkin että miten voi sellaiselle mitään ennustaa jonka elämäsä ei kertakaikkisesti mitään tapahu. Negatiivista on vaan kaikki ja mailma haisee pahalle. Vilkasu peiliin voisi sen ennusteen paremmin antaaki.

        Mua taas epäilyttää sen takia ku on nähny elämääni paljonki hyviä juttuja tosin kaikki on ihan normaalia ettei mitään lottovoittoa oo luvannu, ihmissuhde kuvio on nyt eniten Mieles ja ei siinä mitään jos menee niinku Naomi on nähny että voiton otan vielä kun nyt vain maltat. Jotain suruaki näki se voi olla nyt tätäki ku e


      • Ei_oo_hyvä
        narinari kirjoitti:

        Olekkos sitten niitä iänikusia marisijoita joista olen joskus kuullu näkijät maininneetkin että miten voi sellaiselle mitään ennustaa jonka elämäsä ei kertakaikkisesti mitään tapahu. Negatiivista on vaan kaikki ja mailma haisee pahalle. Vilkasu peiliin voisi sen ennusteen paremmin antaaki.

        Kokemusta on muistakin: kirje-, sähköposti-, puhelu- ja paikan päällä käynnit. Ei ole tullut isoja rahoja, ei avioliittoa, ei omakotitaloa, ei niin mitään, mitkä ovat olleet ihan oven takana. Ensimmäisen kerran käynyt ennustajalla noin 30 vuotta sitten, joten voin ihan rehellisesti sanoa, etteivät tiedä mitään.


    • Onko muita kokemuksia?

      • Palmu80

        Juu on kokemuksia, ensimmöinen ja viimeinen , ei ole nähnyt mitään oikein, en suosittele.


    • nähtyontaisittenei

      naomilla on kova mainostus menossa, kuinkahan mones topic tää jo on häneen liittyen sekä vielä lisäksi ne kommentit muihin kirjoituksiin

    • Tämä ei ole mainos. Turhat kommentit voi jättää pois hyvät ja huonot kokemukset riittää!

    • Todellahyvä

      On minun luottonäkijä ollut jo vuosia. Otin ensimmäisen kerran häneen yhteyttä kun mies karkasi parhaan ystävättäreni luokse vaikka oli edellisellä viikolla ehdottanut vielä että mentäisiin kihlat ostamaan. Elämältä putosi pohja kun läheinen ystävä oli kanssa juuri menehtynyt. Muistan kun aloin kesken istunnon nyyhkyttää ja silloin Naomi sanoi topakasti että nyt riittää itsesäälissä vellominen, kokoa itsesi nainen, ei se mies sinun arvoinen koskaan ollut! Tarvitsin kuulla sen silloin. Siitä minä pikkuhiljaa itseni kokosin ja vaikka nyt on asiat mallillaan niin monesti olen sen jälkeenkin käynyt ja monesti haluan vielä mennä. Lämmin ja hyvä näkijä on.

    • niin_mutt

      Tuo ei ole "näkemistä" vaan terapiaa.

      • molempi_parempi

        Kyllä siitä juuri erottaa pitkänlinjan näkijän "ennustelijoista" että osaa sanoa ne oikeat terapiasanatkin että asiakas saa sen verran voimaa että kykenee ottaamaan vastaan sen ennustuksenkin. Ei ne asiat kohdalleen olisi omallakaan kohdlla mennyt, jos ei Naomi olisi elämäni rankimman kriisin keskellä minulle katsonut ja sanonut, mistä kohdasta minun olisi syytä lähteä vyyhteä purkamaan, ja sanoi että jaksettava se on. Silloin kun ihmisellä on kaikki hajalla ja matto vetäisty jalkojen alta ei siinä paljon auttaisi jos sanotaan vaan että no no kyllä se siitä.


      • Kokemuksella

        Pitkän linjan näkijät ole terapeutteja, vaan katsovat eteenpäin. Kertovat yleensä mahdollisuudet, mitä tulossa on.


      • mitennii

        Niinhän tuossa nimimerkki molempiparempi juuri totesi. Sanoo minusta siinä ihan selkeästi että näkijä hänelle katsoi asioita eteenpäin että mistä kohdin olisi pars lähteä asiooita selvittään. Kyllä minä ainakin käsitän semmosen pointin että jos on ihan hajalla niin hyvä on jos joku pari voimaannuttavaa sanaa sanoo. Ei kai ne asiat ihan ittestäänkään kohdilleen aina mene että eikös se sen merkki että on osattu oikein kahtoa.


    • Avanti

      Totta!

    • Otin Naomilta uuden katsonnan nyt asiat oli muuttunu täysin päinvastoin.. Voiko ennustus muuttua ja mikä sen muuttaa jotenki kuulostaa vähä oudolta? 🤔

      • Rahankuppaaja

        Maksoit liian vähän, kun maksaa kunnolla niin saa sellaisen ennustuksen kun haluaa.


      • väliaikasta

        Olisiko käynyt perinteiset että sekoitit näkijän? Se on ihan huvittavaa kun mullekin yksi mamma töissä selitti ihan pokkana että oli jollekin näkijälle soittanut ja sitten olikin kaikki ihan toistappäin, no_seuraavalla viikolla samainen mamma sitten hiukan nolona selitti että ei se ollutkaan se näkijä minkä oli sanonut, että olikin vaan muistanut väärin kun oli tältä toiselta ollut vasta varaamassa aikaa. Oikein sellaisia ennustusten suurkuluttajia on siellä muitakin_ soittelee harvase viikko eri näkijöiölle ja lopulta on niin sekasin että mitäs se nyt taas sanoikaan ja olikos se nyt sitten juuri se näkijä__ vakavasti jos sanon kun olen itsekin ennustajalla käynyt_kyllä ne näkymät voi joskus muuttua aiemmasta_ lähinnä siirtää tapahtumien ajallista toteutumista_vaikuttaa voi kuinka paljon itse asioihin kampeaa tai sitten on joku asia mikä on niin paljon päällä, että muut asiat on vaan hiukkan aikaa sivussa.


      • Hyvillämielin
        Rahankuppaaja kirjoitti:

        Maksoit liian vähän, kun maksaa kunnolla niin saa sellaisen ennustuksen kun haluaa.

        Naomi ei todellakaan ole sellainen ennustaja joka sen mukaan sanoo mitä asiakas maksaa tai odottaa. Hän on minulle katsonut kohta kymmenen vuoden ajan ja sanoo sen mitä nousee eikä laita omiaan. Aikoinaan kun oli uusi ja vaativa työ alkamassa ja parisuhde siinä sivussa päättymässä ja enemmän kysymyksiä kuin vastauksia kävin kovinkin tiheään. Aito näkijä jota olen monille suositellut.


      • Syysmorsian

        Voi muuttua, kokemusta on. Oli näissä main, syksyä elettiin, siitä tulee nyt vuos kun kävin Naomilla olin kerran käynyt aiemmin. No sitten katsoi ja mainitti matkasta "merten yli", jota suunnitteilla. En sanonu mitään mutta oltiin siis parin työpaikan naisen kanssa jo keväästä asti suunniteltu etelän matkaa niin että oltaisi siellä joulukin ja matka sitten varattiin. Marraskuulla Naomi katsoi mulle sitten uusiksi kun olin huolissani mun parisuhteesta. Kysyin sitten matkasta ja että tuleeko ero mun avomiehestä kun meillä oli mennyt pitkään huonosti kun miestä ei saanu mistään puhumaan eikä juttu tuntunu etenevän mihkään. Naomi sanoi ettei nouse matkaa kun kauemmaksi tulevaisuuteen mutta ei eroakaan. Sanoi jotain että rankkaa ja rakkaudentäyteistä on tulossa. Olin tosi pettynyt ennustukseen kun viimeksi oli nähnyt että oltais jo eroa kohti menossa. Tivasin vielä noista ja Naoomi sano että asioita tapahtuu ja että älä hötkyile sen eron kansssa että kyllä se mies sinuu rakastaa että sen ei ole tarvinnu vaan sitä vielä kertoa. No, kaksi päivää ennen matkaa se sitten tapahtu::: Mies tapaturman vuoksi sairaalaan ja mun matka jäi tekemättä. Rankkaa oli, totta! Yhtenä aamuna sitten kun mies oli jo päässy kotiin ja vaihdoin sidettä sen käteen se vetikin mut viereensä ja sanoi rakastavansa mua ja kysy mentäiskö naimisiin! Loppiaisena mentiin kihloihin ja häävalmistelut on nyt kuumeiset, pian on kutsut lähdössä postiin ja yksi lähtee Naomille:) Häämatkaa on suunnitteilla nyt sinne "merten taa".


    • Mulle Naomi on vannonu että ihastukseni tulee vielä kääntymään rakkaudeksi kilpa kosiskeliasta huolimatta. Viikonloppuna katsoi uudestaan ja sanoi että kilpakosiskelia vie voiton ja heille syntyy vahva suhde ja kehotti mua jatkamaan eteenpäin.. tätä en ymmärrä miksi näin kääntyi yhtääkkiä ?

      • Juurikinnäin

        Tyyppillinen ennustus ihmissuhteissa. Lopputulosta ei nähdä, arvataan jotain, kun ei toteudu, muutetaan mieltä. Mulla on näistä aika monta kokemusta juuri näin. Ja siihen päälle vielä joku epämääräinen selitys, että mieli on muuttunut eli hyvin tutun kuuloista, ikävä kyllä.


      • Tänään Naominkas asiasta puhuttiin Naomi sanoi että hän kertoi näkemänsä hiukan erilailla sen vuoksi että sinun pitää vielä hetki odotella ennenku asia tulee eteesi hän kehotti elämään odotettavan ajan täysillä. Jos olis kertonu että tulee älä hätäile niin jäisin suhdetta kotio orottamaan mutta kun kertoo niinku Naomi sen sanoi niin saa mut liikkeelle ja elämään elämää täysillä :)


      • Mitenon

        Pystyykö teitä tolvanoita kusettamaan ihan loputtomasti?


      • Emilie
        öööö998 kirjoitti:

        Tänään Naominkas asiasta puhuttiin Naomi sanoi että hän kertoi näkemänsä hiukan erilailla sen vuoksi että sinun pitää vielä hetki odotella ennenku asia tulee eteesi hän kehotti elämään odotettavan ajan täysillä. Jos olis kertonu että tulee älä hätäile niin jäisin suhdetta kotio orottamaan mutta kun kertoo niinku Naomi sen sanoi niin saa mut liikkeelle ja elämään elämää täysillä :)

        No mitä sitten vingut ja mariset:( Täällä keskusteluissa joka Naomin lausumaa kääntelet onko vähän noloa tuollainen jotain yksittäisiä asioista eroillään olevia täällä ruotia? onhan sulle sitten nähny ja ilmeisen hyvä on koska noinkin useasti olet käynyt, Minusta se on ennustajan ammattitaitoa että tajuaa mitä voi kellekin sanoa ja missäkohdin. Oli minullakin sellainen näkijä aikoinaan -hän niin iällä ei tee enää -joka jätti eräästä ihmissuhdeasiasta oleellisen muuttuneen asian kertomatta mistä oli aiemmin maininnut, se kävi myöhemmällä käynnillä ilmi, se oli minun parhaaksi tehty tiedän itsekin olisin murtunut jos vielä senkin olisin siinä tragediassa kuullut. Se ei poistanut sitä että oli asian alkujaankin oikein nähnyt, asiat vaan joskus lyhyellä aikavälillä muuttuu ja ihmiset olettaa että kun ne nä'hdyt ei tapahdu aina siinä ja samassa niin ei ole oikein nähty. Luottaa voi eikä koettaa väkisin asioita vääntää. En ole itse vielä Naomilla käynyt mutta syyslomalla meinaan mennä kun olen hänestä paljon hyvää kuullut, vaikuttaa olevan varsinainen ilmiö:)


      • ööjaöö

        Vai ihan vannonu, no huh ja hoijaa! Oon ymmärtäny että selvännäkijät katsoo tulevia ja menneitä. Millain vannoi, oikein valatko. Mahdat ollakkin melkonen tarinaveikko. keksitkö noita suhdekiemuroitakin ihan itekkes. Minkä näkijät sille mahtaa jos ei naisten kanssa luonaa ei sunkasten niitten nyt valojakin tartte jo vannoa.


      • Kesämuistoa_piisaa
        Emilie kirjoitti:

        No mitä sitten vingut ja mariset:( Täällä keskusteluissa joka Naomin lausumaa kääntelet onko vähän noloa tuollainen jotain yksittäisiä asioista eroillään olevia täällä ruotia? onhan sulle sitten nähny ja ilmeisen hyvä on koska noinkin useasti olet käynyt, Minusta se on ennustajan ammattitaitoa että tajuaa mitä voi kellekin sanoa ja missäkohdin. Oli minullakin sellainen näkijä aikoinaan -hän niin iällä ei tee enää -joka jätti eräästä ihmissuhdeasiasta oleellisen muuttuneen asian kertomatta mistä oli aiemmin maininnut, se kävi myöhemmällä käynnillä ilmi, se oli minun parhaaksi tehty tiedän itsekin olisin murtunut jos vielä senkin olisin siinä tragediassa kuullut. Se ei poistanut sitä että oli asian alkujaankin oikein nähnyt, asiat vaan joskus lyhyellä aikavälillä muuttuu ja ihmiset olettaa että kun ne nä'hdyt ei tapahdu aina siinä ja samassa niin ei ole oikein nähty. Luottaa voi eikä koettaa väkisin asioita vääntää. En ole itse vielä Naomilla käynyt mutta syyslomalla meinaan mennä kun olen hänestä paljon hyvää kuullut, vaikuttaa olevan varsinainen ilmiö:)

        Varsinainen ilmiö on kyllä;);) Fb sivuillansa katsoin hauskaa uimavideota ja kun täällä hänestä kirjoitellaan niin laitanpa sen aiheisesta tapauksesta muutaman kesän takaa. Tämä ei nyt siis varsinaisesti ole näkijäkokemusta muutoin kuin että kyllä ne toteutuneet mitä silloin sieltä minulle nous. Mutta siis, Naomi oli tullut meille katsomaan kun ystävien kanssa vietettiin veljen vaimokkeen pyöreitä naisporukalla kesäasunnollansa. Kysyttiin jos naomi vois katsomisten jälkeen jäädä kanssa saunomaan ja grillaan. Siinä sitten iltaa kohti kun joku kysäs äkki että mihin se Naomi katosi. Sielläpä näkyi uivan keskellä järveä kohti vastarantaa;);) ei kun kiikarit esiin ja nähtiin hän nousi siellä rannalle ja siellä oli jotain porukkaa. olisiko ollut varttin verran siellä ja lähti uimaan takasin. Sitten nousi hiukan hengästyneenä vedestä ja sanoi että olipas kivoja jannuja tuolla vastarannalla, kahvia tarjosivat ja pyysivät saunaan. Joku kysäisi sitten että kunnei mennyt saunomaan? Naomi sanoi että oli sanonut niille että hän palaa pian, käy vaan hakemassa pyyheen kun se unohtui:) Meinattiin katketa naurusta kun joku vielä kiikaroi ja siellä vastarannalla näkyi tosiaan kolme kaveria kuin olis häntä odotelleet.


    • Tämä_tosi_asia

      Minulle se tieto, että asiat alkaakin mutkistua antaa heti tiedon, ettei näkijä ole nähnyt oikein ja ei ehkä edes ole näkijä. Se mikä kerrotaan, kun toteutuu ilman mitään mutkia ja solmuja, silloin tiedän, että olen aidosti näkevän kanssa tekemisissä. Näitä muuttuneita kertomuksia ja mutkia matkassa, no silloin kyllä ymmärtää ettei lopputuloskaan ole se mikä on kerrottu. Näkijä joko näkee miten asiat tapahtuu tai sitten peittelee noilla mutkilla ja selityksillä sitä, ettei näe.

      • maalimamuuttuu

        Onpa tommonen ihme jankutusta. Se on ihan siitä kiinni noitten asioitten toteutumisien ja "mutkistumisien" kanssa että kuinka pitkälle ajanjaksolle näkijä on katsonu! On kai nyt selvää semmonen että kun koko ajan asiat elämässä muuttuu ne näkemiset on erilailla kuin edellisellä kerralla jos on vaikka jo viikon päästä uudelleen näkijällä ja alkuperäinen on otettu vaikka vuoden päähän! Ei kai mitkään asiat viivasuorina tapahu. Ei kai siinä puolentunnin tai tunnin katsomisessa ihmisen joka hetkeä läpi käydä! Jos ei nyt tommosta käsitä nin olisko viisaampi jättää niinkin ylivoimaset tai yliluonnolliset asiat väliin kun näkijällä käynnit. Itse olen vuosien saatossa lukuisilla näkijöillä käynyt ja Naomilla nyt kahdesti. Ihan omaa luokkaansa on näkijänä ilman mitään mutkittelua! Siitä jos ei kaikille reppanoille kovan jankkaamisenkaan jälkeen ja väkisin tiettyyn tulokseen päätyviä henno kertoa, kun kerran alkujaan on jo asian sanonut kuinka tulee menemään, voi kävijä varmasti vaan peiliin katsoa ja ottaa ne nähdyt juuri sellaisina kuin on. En ole aina itsekään saanut sitä kuulla mitä olen halunnut muytta sen olen saanut kokea, että aidosti näkevän kanssa olen ollut silloin tekemisissä, kun Naomin vastaanotolla olen ollut!


    • Eihän kaikki asiat voi millään mennä niinkuin elokuvissa.. Kyllä mä uskon Naomin taitoon ja voin suositella häntä muillekkin on empaattinen ja lämmin näkijä! Ja osaa kannustaa eikä kaunistele näkee myös ongelmat niinkuin mun kohdalla ennenkun rakkaus syttyy tulee olemaan karmaa ja surua mutta niistä ku selvitään niin tulee vahva ja loppuelämän pituinen rakkaus tarina :)

    • Voiturhuutta

      Valitettavasti Naomi ei tiennyt minulle mitään. Hukkaan menivät rahat.

      • Voiankeutta

        Jaaha. Oliko mitään mitä hänen olisi pitänyt tietää?Oltkohan niitä niinsanottuja näkijöitten painajaisia joille pitäisi ihmeellisiä asioita ilmoitella tapahtuvan siltäpohjin että muuta ei liiku kun leuat korkeintaan. Minulle yksi näkijä sanoi kerran että se on koko hänen työnsä turhauttavin puoli kun tullaan vastaanotolle ja jotenkin oletetaan että näkijän velvollisuus olisi se ihmeellinen tulevaisuus rakentaa vaikka itse ei tehdä muuta kuin syödään sängyssä maaten sipsejä.


      • Voiturhuutta

        Kuulostat ihan katkeralta vanhalta ukolta, joka ei ole naista nähnytkään vuosiin.

        En minä odota, että näkijä rakentaa minulle ihanan tulevaisuuden. Miten kukaan voisi niin edes odottaa, täysin järjetöntä! Minä vain yksinkertaisesti halusin tietää mitä tulevaisuudessani tapahtuu, ihan perus asunto-, työ- ja raha-asioita. Naomin kertomiset olivat aika ympäripyöreitä eikä mikään hänen sanomansa ole nyt kolmen vuoden kuluessa toteutunut. En suosittele, halusit sinä sitä tai et.


    • Voihakurjuuttaki

      Mutta jos ei ole mitään niisä perusaioisa työ ym tapahtunut eikä tapahdu? oletko ihan kolme vuotta jo sänkysä maannu ja vuottanu?

      • Voiturhuutta

        Oletkohan sinä ihan terve päästäsi? Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut mistään sängyssä makaamisesta ja siellä sipsien syömisestä kuin sinä. Minulla on jo työ ja halusin kysyä Naomilta, tulenko vaihtamaan alaa tai uudelleenkouluttautumaan. Kyselin myös raha- ja perheasioista sekä terveydestä. En todellakaan makaa vain sängyssä vaan olen ihan tavallista elämää elävä henkilö.


      • ononontavista

        Juujuujuu uskotaan.


      • Tyhmiäkusetetaan
        Voiturhuutta kirjoitti:

        Oletkohan sinä ihan terve päästäsi? Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut mistään sängyssä makaamisesta ja siellä sipsien syömisestä kuin sinä. Minulla on jo työ ja halusin kysyä Naomilta, tulenko vaihtamaan alaa tai uudelleenkouluttautumaan. Kyselin myös raha- ja perheasioista sekä terveydestä. En todellakaan makaa vain sängyssä vaan olen ihan tavallista elämää elävä henkilö.

        Tyhmähän sinä olet.


      • voiturhuutta

        Ja millähän perusteella, arvon kirjoittaja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe