Mitä ilmoituksessa on vikana.

Myyvätitse

Mitä tässä ilmoituksessa on vikana eilen klo 19 laittanut tori mutta ei ole julkaisu eli ilmoitus on vahvistettu sähköposti mutta ei tuu sittä viestiä että on julkaistu ei myöskän näy ilmoitus tori.

Eli tälläainen on se ilmoitus eli pitäisi kyllä olla joka suhtessa ok:

Osasto: Viihde-elektroniikka, Audio ja musiikkilaitteet, Myydään
Otsikko: Ämyrit

Ilmoitusteksti:
Saa hakea pois voin lähettä postit ostajalle johdot tule muukan.

Viestillä saa hyvin kinni voin tarpen vatiessa soitta hinta ei ole kiven hakattu.

Saa rohkeasti tarjota vaihdossa mitä vain.

Hinta: 60 euroa

Eli tällainen ilmoitus onko se sen takia että joku torin työntekijät myyvät itse kaiuttimia torissa ja sen takia ne ei julkaise.

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päätevä

Eli ilmoitus ei ole tori sääntöjen vastainen ne oli mutten ilmoittanut mutta onko se päätevä syy jättä sen takia julkaisematta että torin työtekijöiden tuttavat myyvät kaiuttimia ja minulla on parempi hinta

• Paljastu

Onko se niin että tori työntekijät on ottanut itselle enemän oikeuksia kun mitä nille kuulu ja sen takia jättänet julkaisematta jos nidden työntekijöiden tutavilla on samanlaiset kaiuttimet myytävänä ja ajatelevat että tuollainen ei paljastu mutta minä voi laitta screen shot eli kyllä paljastu voi olla että jos on tavallinen ihminen mitä ei tiedä että tuollainen mahdollisuus on olemassa niin sitten ei paljastu mutta minä saan screen shot eli paljastu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      98
      7474
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      224
      7331
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      139
      5088
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      137
      4774
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      42
      4555
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      87
      4259
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      116
      4072
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      162
      1731
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1519
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      245
      1391
    Aihe