Aktivointimalli kaksi suunnitelma

adfdafad

3

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikaVippari

Pitää lähettää tuo Juhalle ja Jarille, sekä pyytää 100000 euroa molemmilta ettei levitetä eteenpäin.
      Näin kun edetään niin saavat varastaa mun puolesta vähäosaisilta taas muutaman kympin niin saavat hekin nautintonsa. Hyvin hoidit salakuvaamisen!

• vippi-joonas

Lopetettaisiin kaikki aktiivimallit typerinä. Toimeentulotukeen vajaan satasen pudotus, samoin kuin työttömyyspäivärahaan, niin eiköhän routa porsaan työhön aja! Ihmiset aktivoituvat ihan itsekseen ilman kyttäämistä. Yhteiskunnan pitäisi satsata vähiä resurssejaan enemmän terveyden-ja sairaudenhoitoon, vanhustenhoitoon, koulutukseen sekä teiden ylläpitoon. Rahareikiä on monia, siksi vapaamatkustajilta pitää hieman nipistää rahaa.

• sippeeeeeee

Ylös! Kaunis kuva kyllä alotuksessa, onnittelut salakuvaajalle vuoden otoksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      287
      2509
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1582
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      29
      1352
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      62
      1328
    5. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      57
      1316
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1233
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1232
    8. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      76
      1165
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1139
    10. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      40
      1092
    Aihe