Tolppanen jättää eduskunnan - kivi putosi äänestäjien sydämeltä.
https://www.pohjalainen.fi/tilaajalle/maakunta/tilaajalle-7.3187110?aId=1.2721290
En muista mihin puolueeseen eukko tällä hetkellä kuuluu mutta ei ole tehnyt pariin vuoteen eduskunnassa enää yhtikäs mitään.
No miljonääriedustaja elelee jatkossa koroillaan ja muhkealla kansanedustajan eläkkeellä.
Tolppanen jättää - kivi putosi sydämeltä
10
219
Vastaukset
- Paitsi_että
SDPn listalla riittää osaavia ehdokkaita ja tulevaa pääministeripuoluetta kannattaa äänestää muutenkin.
- rinnelaturi
Purussuomalaisten särmä puheenjohtaja on selvä valinta seuraavaksi pääministeriksi, kunhan nyt ensin saavat saman verran ääniä kuin sekoomus.
- Just_joo
rinnelaturi kirjoitti:
Purussuomalaisten särmä puheenjohtaja on selvä valinta seuraavaksi pääministeriksi, kunhan nyt ensin saavat saman verran ääniä kuin sekoomus.
Oot sie karjalaisii? Sie oot huumormiehii. Kerro lissää, mie nauran jo valmiiks.
- hyrrä-
-aika opportunistinen ja populistinen tyyli; kun oli persuissa, sanoi mm. et Jupiter on lähinnä narkkareiden päivähoitopaikka tms., ja kun nyt on demareissa oli Pohjalaisessa pari viikkoa sitten isossa kirjoituksessaan kovasti huolissaan mm. nuorista huumeidenkäyttäjistä.
- Hehehe69
Eli täysin normaali kansanedustaja.
- edunvalvontaa
Olisi kiva tietää mikä kivi putosi ? Voisi sitä vielä kokeilla kokoomusta. 3- tiekin viedään Seinäjoen kautta Pohjanmaan edun edustajalle tiedoksi.
Harmi, ettei vaasalaisrouvien suosikki poika Hassan "hassulainen" Zubier ole kerinnyt saamaan Suomen kansalaisuutta. Hän olisi RKP:n listoilla varma läpimenevä aasi.
Vaasalaiset voivat aina ehdottaa hänelle Nobel palkintoa. Saihan Ahtisaarikin sen. Tai ehkä hassulainen saa aikaan kirjan seuraavaksi Finlandia palkituksi.- pakkomielle
Pakkomielteesi näkyy.
- vaalikarjaa
Ei Tolppanenkaan tyhmä ole, ymmärsi tehdä päätöksen ennen kuin tulla nolatuksi, eihän takinkääntäjiä olla ennenkään uudelleen äänestetty.
- ikävästi_kävi
Vähän ikävästi kyllä kävi ei saanut ilmeisesti kavereita sieltä persuista vaikka ajatus alunperin olisikin ollut hyvä sitten nuo omituiset takinkäännöt vei pohjan kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020