Nainen olet tosi hankala!
Sä olet hankala
29
964
Vastaukset
- miituu
miituu
- Sydämmessävain
Jos mulle niin en ole itse olet hankala.
- Elluhalloyb
En oo hankala...
Mut teen asiat niinkuin tahdon....
Ehkä vähän poikatyttö...👌😁 - Nämätarkeimmät
Mikä on hankala? Varmasti vaikeaa kun minulla on omat aivot ja tahto.
Olen helvetin hankala nainen... :d
Teen asiat hankalaksi :D- kerrositte
perustelut, kun noin sanot.
Joskus. Yleensä olen aika joustava, mutta jos... niin..😈
- Hankalana
Just niin
- vastarannankiiski_
Kyä näin o.
- omaehtoinen
Olen sitäkin tietyissä asioissa. Joissakin asioissa minun päätäni ei pysty kääntämään kukaan.
- Ihanmahotonmies
Enhän! Mähän olen tässä kuukausien mittaan muuttunut suorastaan hupaisan lauhkeaksi. Sä tässä hankala olet, olet aivan mahdoton! Istua tapitat ja juttelet siinä mun vieressä omine olemuksinesi ihan mahdottomana, käveleskelet niine askelinesi pitkin poikin ja touhuilet tärkeitä juttuja, ja välillä olen kuullut sun laulavankin, ihan hirveen hankalaa kuule! Ja sitten jos tulet kertomaan jotakin asiaa, niin on se kuule hankalaa, kun olet siinä silmin kirkkain vaan kertomassa sitä asiaasi, niin hankalana, niin hankalana! Kun sinä et yhtään aattele, että voisit vähän vähemmän olla silmin kirkkain käveleksimässä ja juttelemassa ja istumassa ja hyvänen aika lauleksimassa ja tekemässä kaikkia tärkeitä hommiasi omine olemuksinesi ja jalkoinesi ja käsinesi ja selkinesi ja niskoinesi ja ääninesi! Että kyllä mulle tulee hankala olo siinä sitten. Sitä miettii, miten päin siinä olis. Että kyllä kuule on hankalaa ton sun hankaluutes kanssa, kertakaikkiaan.
- mitämieltäite
Sä ainakin osaat olla hankalan hauska😁!
- Ihanmahotonmies
mitämieltäite kirjoitti:
Sä ainakin osaat olla hankalan hauska😁!
Ottanen tuon kohteliaisuutena... 😉
- oletkissapistoksissa
Tää oli hauska kirjoitus. Jotenkin aidosti koettu. Tuossa hän kulkee, enkä voi muuta.
- erikoistoimitus
Vain sinulle, beibi, vain sinulle.
- Koo-lta
Minusta tuntuu, että sinä teet itsellesi asiat hankalaksi, eikä kukaan muu ..
Sinulle se ehkä on hankala, mutta monelle toiselle, se ei ole edes hankala! 🙄 - TodellaHankala
Hankala nainen erottelee miehet marjanpoimijoidta😜
- Eialoit
naisilla tuntuu olevan joku käsitys että heidät tunnistetaan ja ymmärretään täysin täällä anonyymisti vaikka tosiasiassa se on mahdotonta. Ajatusten lukuun perustuva kommunikointi on naisille kai miehiä helpompaa. Mutta onko oikein se että mittarina käytetään ymmärrystä anonyymillä ajatusten tasolla.
- sldkfjsldfj
Ensimmäistä kertaa anonyymillä keskustelupalstalla?
- Perhonen_
Enpäs.. Itse olet.. ☺️
Ps. En taida sittenkään palauttaa tavaroita. - Jepp
Annan hankalalle uuden määritelmän. Ei voi ku nauraa välillä itselle.
- aasinsilta
Ai ku se ei mee sun mielen mukaa?
Ajatella et jollain naisel on oma tahto ja päätösvalta.
Ja mies kokee se hankalana..
Siinähän kokee.- Sellasetjutut
Joku jäänne kivikaudelta tuo aloittaja.
- Sitäolen
Mulle jos joku sanoisi noin, niin vastaisin vain että väärinymmärretty olen. Kiltti ja leppoisa normaalisti.
- joulunajoskus
Osaan kuvitella kuka tämän kirjoittaja saattaa olla.
- Surraavähän
Katkera olet vaan mun uudesta poikaystävästäni. On aika hiljainen kaveri ja hoitaa vaan tehtävänsä turhaan valittamatta. Päivät pysyy omissa oloissaan, kunnes taas kaipaan.
- Periaatteeni
on vastata samalla mitalla kuin itse saan.
- vapausmuillekin
Sama täällä. Hyvin on tultu toimeen miellyttävien, fiksujen ja diplomaattisten ihmisten kanssa.
Jos joku haluaa määräillä, dominoida, pakottaa, painostaa, pakkoparittaa jne. hän on itse tyranni. Kuka nyt Hitlerin kanssa hyvin tulisi toimeen, paitsi yhtä sairaat hännystelijät.
- Omavalta
Anteeksinyt mutta en ole aiheuttanut kenellekään hankaluuksia. Saan vain kostoja vaikka ei osaa eikä arpaa mihinkään. Katsokaa minne ne kostot laitatte. Voisin laittaa kuseen aika monenkin tienaamalla itse. Mutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9888Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85832Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2810Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57766Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762- 31748
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37688